Beutyblogtopic XL #9

Ik zag dat Marlies Koers (verloskundige die net een boek heeft uitgebrach en via insta ook veel vragen van volgers rondom haar beroep beantwoord) in haar stories de post van madcha heeft gedeeld en er ook op heeft gereageerd bij mascha met “Dankjewel :kissing_heart:” dus wellicht dat die haar erover heeft bericht oid?

1 like

Nou, door te roepen dat half Nederland de verloskundige opbelt, veroorzaak je wel extra onrust. Je legt nadruk op hoe erg het is en hoeveel mensen zich wel niet zorgen maken. Misschien moet jij je ook wel zorgen maken!! Ze zegt daarna wel “iedereen is anders het gaat je wel lukken”, maar dat valt een beetje in het niet bij die extreme overdrijving van haar eerste zin.

4 likes

Ze heeft het zelf over een hoop vrouwen in Nederland. Dus het is maar hoe je zelf interpreteert. Ik lees dat niet als half Nederland, maar dat er waarschijnlijk meer vrouwen dan normaal naar vragen. Ze heeft een enorm bereik, dus zullen vast verloskundigen dit tegen haar gezegd hebben.

4 likes

Joh verloskundigen hebben de hele dag paniekerige vrouwen aan de telefoon die een rondje hebben zitten googelen. Die kunnen een paar telefoontjes over een schouderdystocie wel aan hoor.

25 likes

Mascha’s invloed wordt in mijn ogen altijd zo wordt onderschat hier. Ik denk echt wel dat dit waar is.

55 likes

Morgen is iedereen aan de belly binding.

5 likes

Ja eens. En ook de consensus dat haar doelgroep 14 jarige minions nog zijn. Welk kind van 14, laat staan hele groepen, vinden vlogs van een zwangere vrouw die hele dagen thuis rondhangt interessant? Lijkt me eerder dat die doelgroep echt met haar is meegegroeid en dat het nu voornamelijk jongeren/volwassenen zijn. Ik snap niet waarom daar hier soms zo lacherig over wordt gedaan.

11 likes

Er zijn wel degelijk meiden van die doelgroep en jonger die kijken. Of heeft ze die kralen en jelly videos voor dr 30+ doelgroep gemaakt.
Ik denk dat Mascha een grote doelgroep heeft van verschillende leeftijden maar daar is een groot deel wel jong van.

6 likes

Ik denk dat Mascha’s volgers een conbinatie is van tienermeisjes en volwassen vrouwen die haar al jaren volgen en met haar mee zijn gegroeid (zoals wij zeg maar).

Maar even, Mascha roept toch ook al jaren niet meer dat haar doelgroep vooral 18+ is? Volgens mij heeft ze dat in het verleden wel eens gezegd en dat wordt nu telkens weer aangehaald haha

1 like

Volgens mij heeft ze dit niet heel lang geleden (een jaar?) nog gezegd in een instastorie.

1 like

Dat is toch al echt veel langer geleden joh (of zegt ze dit één keer per jaar? :tongue:)

1 like

Ik had er nog nooit van gehoord!

Ik ook niet haha! En weet ook niet wat ik er van moet vinden?
Volgens mij moet je dat echt goed doen, anders komen je organen toch niet goed terug op hun plek… :woman_shrugging:t3:

Nouja er zijn hier toch ook genoeg die nog naar Mascha kijken en er zullen buiten het forum ook wel vrouwen zijn die naar haar kijken. Ik denk dat jonge kijkers misschien wat meer opvallen omdat die misschien eerder reageren onder een video maar denk dat veel toch wel boven de 18 zijn.

3 likes

Die foto’s op insta die Gregor van Mila plaatst zijn zoooooo schattig en lief :heart_eyes:

6 likes

Vraag me af of dat is veranderd, ben zelf (23) gestopt toen ze zwanger was. Denk dat ik niet de enige ben die geen zin heeft in mommy vlogs. Denk zeker dat ze 18+ kijkers heeft maar zie die sneller als rond 30

1 like

Hij doet het wel goed ja! En knap ook hoe die het combineert met z’n werk! :muscle:t2: Powerdad!

15 likes

Ik heb juist andersom. Kijk al een paar jaar niet meer naar haar video’s of vlogs. Op een enkeling na. Maar nu ze Mila hebben ga ik denk ik juist wel haar vlogs kijken.

7 likes

Natuurlijk zijn er jongere volgers, ik zeg niet dat ze nu ‘alleen maar’ volwassen kijkers heeft, Mascha en Gregor zijn immers zelf ook allebei vrij kinderlijk op bepaalde vlakken dus dat trekt ook jongere kijkers aan, maar als Mascha inderdaad zegt dat nu haar doelgroep voor t grootste deel 18+ is ‘geloven’ mensen haar niet ‘want het zijn heus wel de jongere minions die alles wat ze doet leuk vinden’.
Terwijl velen hier volgens mij ook 18+ zijn, commentaar hebben op haar vlogs en ze dus zelf ook kijken.

1 like

Sorry, m’n sarcasme schoot even uit.

32 likes