Beutyblogtopic XL #9

Mila is echt precies Gregor.

1 like

Ik kan het echt niet aan hoe schattig Mila is :heart_eyes: :heart_eyes:

3 likes

Haha ja, je ziet echt zo wie de vader is! Grappig dat schijnbaar baby’s eerst altijd op de vader lijken.

1 like

Mijn eierstokken gaan rammelen door die laatste story van Mascha :heart_eyes: Wat een dotje zeg.

1 like

Ik weet niet of iemand haar hier volgt maar Dilan is zwanger.

14 likes

Nope, exacte kopie van moi :star_struck:

4 likes

Aah die nieuwe foto van gregor. Zo zoet mascha met Mila.

1 like

O, ik smelt!

Ohhh heerlijk zo’n warm pakketje op je borst. Ik wil niet per se kinderen maar ik wil wel per se zo’n gezellig frummeltje op m’n borst. Give me a frummeltje.

42 likes

Alleen echte vaders hè

15 likes

Heb ooit eens gelezen dat dat is zodat de vader meteen een band met het kind voelt. Moeder heeft natuurlijk 9 maanden lang een band kunnen krijgen met het kindje in de buik en vaders voelen zich dan langs de zijlijn staan. Weet niet of het waar is hoor maar vond t wel logisch klinken

1 like

Wil echt weer een baby als ik de fotos en story van Mascha zie… zo cute :heart_eyes:. Mijn baby van 3 maanden lijkt alweer zo groot in vergelijking met Mila.

1 like

Ja en zodat de vader weet dat het zijn kind is!

Maar in de oertijd waren er toch geen spiegels? :see_no_evil:

2 likes

Water wel (Narcissus en zo)

5 likes

Misschien schat ik de oermens te dom in

Mijn kat valt haar eigen reflectie in het water nog aan bijvoorbeeld :joy:

3 likes

Wellicht dat je ook een idee hebt van hoe je eruitziet met voelen aan je gezicht, karakteristieke vormen oid bijv grote neus of kleine kin oid. Maar ik heb geeen idee, echt interessant eigenlijk!!

2 likes

Misschien komt die neiging van mensen om steeds maar te zeggen op wie het kind lijkt ook wel uit de oertijd. Dan heb je geen spiegels nodig

8 likes

Nee maar bijvoorbeeld wel spiegeling in het water?

Jessie Maya billen vlog

‘Istanboel’

1 like