Mila is echt precies Gregor.
Ik kan het echt niet aan hoe schattig Mila is
Haha ja, je ziet echt zo wie de vader is! Grappig dat schijnbaar baby’s eerst altijd op de vader lijken.
Mijn eierstokken gaan rammelen door die laatste story van Mascha Wat een dotje zeg.
Ik weet niet of iemand haar hier volgt maar Dilan is zwanger.
Nope, exacte kopie van moi
Aah die nieuwe foto van gregor. Zo zoet mascha met Mila.
O, ik smelt!
Ohhh heerlijk zo’n warm pakketje op je borst. Ik wil niet per se kinderen maar ik wil wel per se zo’n gezellig frummeltje op m’n borst. Give me a frummeltje.
Alleen echte vaders hè
Heb ooit eens gelezen dat dat is zodat de vader meteen een band met het kind voelt. Moeder heeft natuurlijk 9 maanden lang een band kunnen krijgen met het kindje in de buik en vaders voelen zich dan langs de zijlijn staan. Weet niet of het waar is hoor maar vond t wel logisch klinken
Wil echt weer een baby als ik de fotos en story van Mascha zie… zo cute . Mijn baby van 3 maanden lijkt alweer zo groot in vergelijking met Mila.
Ja en zodat de vader weet dat het zijn kind is!
Maar in de oertijd waren er toch geen spiegels?
Water wel (Narcissus en zo)
Misschien schat ik de oermens te dom in
Mijn kat valt haar eigen reflectie in het water nog aan bijvoorbeeld
Wellicht dat je ook een idee hebt van hoe je eruitziet met voelen aan je gezicht, karakteristieke vormen oid bijv grote neus of kleine kin oid. Maar ik heb geeen idee, echt interessant eigenlijk!!
Misschien komt die neiging van mensen om steeds maar te zeggen op wie het kind lijkt ook wel uit de oertijd. Dan heb je geen spiegels nodig
Nee maar bijvoorbeeld wel spiegeling in het water?