Net als dat vreemden op een internetforum daar beter geen uitspraken over kunnen doen?
Oh wacht
Net als dat vreemden op een internetforum daar beter geen uitspraken over kunnen doen?
Oh wacht
Ik doe nergens uitspraken of het wel of niet geïndiceerd is?
Maar ze zegt ook dat ze na het gesprek un het ziekenhuis gaat beslissen en niet te voorbarig wil zijn.
Even off topic maar ben echt benieuwd.
Ik vraag me af of zo een nabespreking na een aantal weken standaard is of alleen bij bevallingen waar moeilijkheden/complicaties zijn geweest?
Is dit iets dat alleen in Nederland gedaan wordt of ook in België?
Is die post van Sereen over een zeer ingewikkelde plant nu spon?? Of gaan beutybloggers nu ook cashen op planten?
Als je zonder complicaties bent bevallen, heb je na 6 weken even een praatje met je verloskundige.
En idd na complicaties zowel met moeder als kind, dan heb je met de gynaecoloog etc gesprek.
Als ik Mascha was zou ik wachten met haar verhaal in stories te uiten (ik snap het best, maar doe dit voor nu met je naasten) tot na het gesprek. Zodat ze voor zichzelf ook duidelijkheid heeft over hoe en wat er allemaal gebeurd is.
Zij heeft nu een gebeurtenis in haar hoofd, Gregor heeft weer een ander verhaal en dan komt straks het gesprek met het ziekenhuis en heb je kans dat het weer anders is.
Hoop dat ze het ter zijner tijd allemaal een plek kan geven.
Gregor zit normaal echt snel in mijn allergiezone, maar zijn filmpje (met raar dansje) is echt sweet en ook enorm lief naar Mascha toe. Zelfs het filmpje over de slapende katten + baby daarna is cute.
Volgens mij zijn zij zo dol op elkaar en vind het zo lief om te lezen dat mascha zo erg wil zorgen voor Mila. /fangirlmodus (omg op mezelf)
‘All commercial activity’. Waarom niet all activity? Klinkt shady.
Dat is een goeie. Mischien is hij toch een beetje bij het bedrijf betrokken zoals hij beweerde in die video die uitkwam, ookal zij Morphe van niet
Misschien zoek ik er teveel achter hoor maar vind het gek dat ze dat zo benoemen.
Toevallig blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat EMDR heel goed werkt bij het verwerken van een traumatische bevalling, dus ik snap heel goed dat ze daar zelf al naar neigt.
Bron is bijvoorbeeld https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0266613806000982 maar zeker interessant om verder even te googelen
Ik heb zelf idd ook een nacontrole gehad in het ziekenhuis na 6 weken. Volgens mij is dat sowieso wanneer je een medische bevalling hebt gehad. Ze gaan dan ook kijken of alles goed genezen is down under. In mijn geval doordat ik was ingeknipt en licht ingescheurd en daarna ben ik doorgestuurd naar een bekkenbodemfysio. Ook met de verloskundige heb je na een aantal weken een “laatste bezoek”.
Bij Mascha kan ik mij voorstellen dat ze ook op psychisch vlak zullen controleren hoe het dan met haar gaat en vanuit daar kijken of vervolgstappen nodig zijn.
Klopt Josh had een pittige bevalling maar vooral bij Josh persoonlijk. Ze had dacht ik interne bloedingen.
Alsin, in mindere mate voor Alexis
Hmm misschien omdat Js aandelen in Morphe heeft? Lijkt mij dat ze die niet zomaar mogen afpakken oid
Wat verschrikkelijk voor Mascha, ik vond haar instagram zo eerlijk en puur en denk dat het goed is als ze het even laat zitten omdat mensen kunnen gaan speculeren erover. HEt lijkt me het allerergste wat een mens kan overkomen als dit met je kind gebeurt.
Wat een onzin, ik was niet meer ‘rude’ dan Lula.
Ahh die baby van mas ik kan het niet aan. Ze lijkt zo op krek zo cute