Exact dit. Vind dit forum echt super maar die dubbelrol vind ik echt niks.
Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alles een beetje met een korrel zout nam, want het is Mascha. En die weet van alles iets heel erg maken, maar ik schaam me nu toch wel voor die gedachte als ik hoor dat hun dochter gereanimeerd is
dit forum bestaat door die dubbelrol. just sayinā.
Godver zeg, dit wordt echt steeds meer een horrorbevalling
Nouā¦ dat je ook ondertussen elke dag nog van alles op insta post. Heftig
Hier hetzelfdeā¦ gelukkig lijkt het nu goed te gaan met Mila. Nu moeten ze het zelf nog verwerken.
Pffff wat heftig. Ik hoop echt dat ze de rust nemen om alles een plekje te geven. Heb met ze te doen.
Door alle stories van de afgelopen dagen heb ik het gevoel dat ze wel wil delen wat er is gebeurd, maar dat ze het verwerkt in vragen/oproepen naar haar volgers toe. Ik hoop dat ze daar steun uit kan halen.
Met een baby met een gebroken arm en uitgescheurd aan alle kanten was het al duidelijk dat het horor is geweest toch.
Je baby gereanimeerd zien worden lijkt mij toch echt wel de overtreffende trap.
Maar van een bevalling mag je sowieso compleet ondersteboven zijn toch? Wat er ook is gebeurd.
Ja, ze lijkt heel erg op zoek naar wat anderen mensen voor advies voor haar hebben voor hoe ze alles moet handelen/moet doen. Krijg het idee dat ze zelf heel graag wil blijven delen online maar dat mensen om haar heen het haar afraden op een goed bedoelde manier, zo van āNeem ff tijd voor jezelf, privacy, etcā en ze lijkt dat advies wel aan te nemen maar volgens mij wil ze t liefst gewoon delen.
Vind t allemaal echt zo naar voor dār, hoop dat ze (en Gregor ook) snel kan gaan genieten.
Een schouderdystocie Ćs ook gewoon doodeng. Ik heb een poosje in de geboortezorg gewerkt en dit was (samen met gbs) mijn grootste angst om mee te maken. Babies maken een zogenaamde āturtle movementā, willen dus naar buiten maar worden tegengehouden en dan weet je dat echt iedere seconde telt.
Ook wel benieuwd naar het antwoord op de vraag die ze steltā¦
Ik dacht de vk? Dat die ook mocht uitzuigen enzoā¦?
Wel mega heftig zegā¦ het lijkt met de dag erger te worden het verhaal
my point exactly
Ja precies, denk dat dit ook wel een beetje haar manier van met dingen omgaan is. Ze deelt al zo lang haar leven online en is zo gewend als ze iets wil weten vraag ik het online en reageren er zo tig mensen.
@Fishing dat dacht ik ook idd. Dat die gaat reanimeren en ondertussen 112 wordt gebeld door partner/kraamzorg. Misschien dat @MMD daar antwoord op kan geven hier?
Edit; ze deelt het antwoord nu zelf ook in hasr story
Ik denk dat zij het verwerkt mede door het te delen, dat doet ze al haar halve leven.
He gadverdamme wat een nachtmerrie.
Verloskundige heeft reanimeerspullen bij zich. Bij een normale bevalling stelt ze die een beetje verdekt op, liefst bij de commode (omdat daarop reanimeren het meest wenselijk is, anders op een andere āhardeā ondergrond. Kraamzorg assisteert en belt 112, zet buitendeur open etc. Verloskundige en kraamzorg worden regelmatig goed getraind in de ondernemen stappen.
Over dat delen, die neiging heb ik ook heel erg als ik iets heftigs mee heb gemaakt. Ook de nare dingen wil ik het liefst tot in detail vertellen. Enige verschil is dat ik 100 volgers heb, maar ik snap die drang heel goed.
Sorry was meer mijn eerste ingeving ivm mijn beroep om me dit af te vragen. Wil wat ze zegt zeker niet in twijfel trekken.
(Bericht bewerkt)
Is het echt nodig om er aan te twijfelen wat Mascha zegt en dat hier te bespreken?