Beutyblogtopic XL #9

Hoe vaak heeft ze dat gedaan?

15 likes

Is er al een poll geweest over waar Mascha-praat heen gaat? Blijft dit het maschatopic of gaan we het voortaan over haar hebben in mommy?

Volgens mij is er door de mods gezegd Mascha te blijven bespreken waar dat altijd gedaan werd, hier dus. Voor nu iig, geen idee of dat nog gaat veranderen.

2 likes

Ze is (vooralsnog) geen mommyblogger toch?

Ook al lang geen beauyblogger meer, maar dat dit nog een topic is snap ik sowieso niet haha. Maar daar zit dan in ieder geval vanuit historie nog een reden achter

3 likes

Denk dat icm dat ze van tevoren ook stellig was dat ze die echt niet enkel bij de bevalling zou dragen maar juist ook thuis

1 like

Graag naar mommy. Ze is mommy en dan is ze makkelijk te negeren als je niets over mommy’s en bevalpakjes wil lezen.

4 likes

Serena wordt toch ook gewoon nog hier besproken sinds ze moeder is?

4 likes

Ik ben van mening dat het niet zozeer gaat over wie we hier praten en of die wel of geen kinderen heeft, maar met betrekking tot welk onderwerp? Als het gaat om bevallingen of kids of gezin etc zou ik zeggen in het mommy topic, en anders hier?

6 likes

Maar dan zou Mascha sowieso naar het topic voor andere YouTubes moeten toch? Aangezien haar Vlogs niet altijd over beauty gaan? Of moet het dan per post over die 3 topics?

:joy::joy:
Nee Vera doet nog beauty en heeft geen baby! Dus het Veratopic dan

28 likes

Ik vind zelf Engelse fora fijn, daar doen ze het gewoon per vlogger en dan binnen een categorie. Dus een apart topic per persoon.

Dan hoef je niks te lezen over mensen die je toch niet boeien.

11 likes

Vind het wel leuk om gewoon over iedereen te lezen en op de hoogte te zijn haha

10 likes

Ik smelt wel een beetje van Gregor zijn instastory. De trots straalt er vanaf. Dat hij het alleen heeft gedaan, Mascha, Mila én de katten (een manis onder de box waar mila ligt, zo zoet!) liggen te slapen, maar ook de trots naar Mascha toe.

41 likes

Vergeet Aranka niet! Al wordt die bijna nooit besproken hier haha

Doe gewoon niet zo moeilijk. We bespreken hier al sinds jaar en dag De Grote Drie en af en toe een andere beutyblogger. En de meerderheid wil dit topic houden uit nostalgie. Dat is al eerder gebleken. Klaar!

En sowieso telt je mening niet als je niet op EGF zat want dan heb je geen kennis van de emotionele waarde van dit topic :woman_shrugging:t4:

135 likes

Ik vind die laatste opmerking wel een beetje onnodig en lullig…
Er zijn best wat bloggers vanuit die topic naar een andere verhuisd ( veelal naar mommy idd) dus als dit wordt geopperd vind ik dat niet heel vreemd.

Als er wordt besloten dat niet te doen is dat ook prima maar zo’n reactie vind ik zelf niet nodig.

12 likes

Heeft je gevoel voor humor ook weekend?

30 likes

Wow Mascha post op haar instagram dat hun dochtertje gereanimeerd moest worden. Wat lijkt mij dat verschrikkelijk en angstaanjagend zeg…

43 likes

Maar jij hebt heel vaak van die opmerkingen die uit de hoogte overkomen, zal wel aan je positie en je legendarisch lange lifespan op de forums liggen, maar het is wel hoe het overkomt op sommigen.
Just saying.

76 likes

Ah jeetje, wat naar zeg. Dan snap je meteen waarom ze de hele gebeurtenis zo heftig heeft ervaren.

4 likes