Beutyblogtopic XL #9

Nou dit dus vooral.
Ik vind dit echt geen leuke boodschap, hoeveel mensen/meisjes zullen door deze post (vooral die tekst dus he, niet de foto) denken dat ook sexy foto’s horen te plaatsen? Of dat ze eraan moeten werken tot ze eindelijk zover zijn?
Dit hoeft helemaal niet als je het niet wilt (en dat zegt ze er nergens bij)

Er was hier laatst veel te doen over een post van Cynthia over geen makeup hoeven te dragen en je daar comfortabel bij voelen, aan dat beeld wennen, maar ik vind dit een heel stuk erger qua boodschap

25 likes

Huh ik haal dit er helemaal niet uit. Dat je als meisje sexy foto’s hoort te plaatsen.

Ik lees het als: Vera wil graag een sexy foto plaatsen maar voelt zich daar ongemakkelijk bij, want mensen hebben daar al snel een mening over (“zij vindt zichzelf vet lekker/sexy” blablabla). Ze doet dit nu toch, juist omdat ze zich niks wilt aantrekken van andermans mening. Dat is toch een mooie boodschap om mee te geven?

19 likes

Dat zal misschien de achterliggende gedachte zijn maar ik lees het zoals het er nu staat echt anders.
Zal wel aan mij liggen.

edit: mijn post komt misschien erg grumpy over maar dat is niet tegen jou bedoeld hoor :stuck_out_tongue: Ik vind het gewoon echt geen goede post op deze manier.

3 likes

Ik snap je gedachtegang wel. Want ook al zou je wél makkelijk een sexy foto in lingerie durven plaatsen, waarom zou je dat überhaupt doen? Alsof je iets te bewijzen hebt naar iemand dat je dat durft ofzo, is niet nodig toch? Ik voel me prima in m’n nakie, ga ook gerust naar de sauna op een blootdag, maar of ik nou de behoefte heb om dan ook een vrij blote foto te plaatsen op insta: nehh.
Dat Vera zich er niet helemaal chill bij voelt kan ik begrijpen, maar waarom dan toch die drang om het er op te zetten? Luister naar jezelf, als je je er niet chill bij voelt, doe het gewoon niet. Los van of de meningen positief of negatief zijn.

32 likes

Wat is er eigenlijk met Shane gebeurd dan? Ik kan 't niet zo snel vinden zonder allerlei filmpjes te moeten kijken…

Blackface videos. Iets met pedofelie vgm heeft hij dingen gedaan met hele jonge fans en hij vergelijkt dat met een voetfetish. En nog een drama met dat hij samen met JS , tati tegen James charles had opgezet ofzo.
En dr zal vast nog wel meer zijn.

2 likes

In de vlog van Noor zitten ze met het gezin aan de keukentafel en hebben ze het over series. Ze hebben het over een serie en Bibi laat weten dat de serie The Sinner ook wordt gekeken door haar moeder en Sander is daar soort van verbaast over. Zegt Noor serieus / droog: “dan ga je toch weer terug naar de moeder van Bibi?”. Ookal is het een grapje… waaaaaarom zou je dat zeggen en überhaupt in de vlog laten zitten. Ik snap dat echt niet.

38 likes

Omdat je trots bent op je lichaam en dat graag wil laten zien. Ik vind dat juist mooi, tof dat ze het gewoon plaatst omdat ze dat graag wil, ondanks dat ze het spannend vind. Het draagt uit dat ze zich niks wil aantrekken van meningen van anderen en dat is opzich juist wel een goede boodschap trouwens. Ze zegt ook nergens dat dit moet of dat iedereen dit zou moeten doen, alleen dat áls je dit graag wil, je het gewoon moet doen zonder je wat aan te trekken van anderen.

3 likes

Hmm het hangt ervan af hoe je de tekst interpreteert. Toen ik hem de eerste keer las vond ik de eerste zin niet zo handig geformuleerd, die kwam op mij wel echt over als ‘je hoort als 28-jarige vrouw sexy foto’s te plaatsen’.

Als er zou staan ‘Ik ben een vrouw van 28 jaar en ik vind het nog steeds moeilijk om m’n huis schoon te houden/eerlijk te zijn/nee te zeggen’ zou ik ook denken: blijkbaar zijn dit dingen die je volgens Vera op je achtentwintigste en als vrouw hoort te kunnen.

Maar waarschijnlijk bedoelt ze het niet zo.

Edit: ik zie nu dat ik het hierboven eerst over wat je hoort te doen heb en daarna over wat je hoort te kunnen… misschien maakt dat het ook wel verwarrend. WEES DUIDELIJK VERA

5 likes

Wat een sneue opmerking van haar… :expressionless: Vooral ook als Bibi er gewoon bij zat… beetje raar

1 like

Speciaal even het stukje opgezocht, en ook echt terwijl ze zichzelf net verlekkerd aan zit te kijken in de camera. Rare opmerking, en ook niet echt grappig?

1 like

doet Noor ooit iets anders dan dit?

21 likes

Ik heb begrepen dat mascha aan alle kanten uitgescheurd is in haar instapost… ik kan niet linken want heb geen instagram en het op de telefoon van een vriendin gezien. Wat rot voor Mas allemaal :disappointed:

1 like

Nou vanaf morgen even geen vlogs meer van mascha schrijft ze op instagram. Goed dat ze aan zichzelf denkt! Vloggen en YouTube komt wel weer

42 likes

Ja, ben blij dat ze even goed aan zichzelf denken! Klinkt idd als een heftige bevalling, maar fijn dat ze ook kunnen genieten van Mila

1 like

Wat heftig allemaal. :frowning: Goed dat ze aan zichzelf denken en gewoon rustig de tijd nemen. Wat goed ook dat ze hulp gaat zoeken, dit lijkt me echt niet makkelijk, en al helemaal niet als je een publiek figuur bent.

1 like

Ik krimp al een beetje in elkaar als ik dit alleen maar lees, auuuuw

2 likes

what’s up met de beval outfit? Die snap ik even niet.

Ow nvm denk dat als ze die outfit ziet, ze weer terug moet denken.

1 like

Dit topic gaat over influencers.
Er bestaat een heeeeel subforum over je eigen kraamweek te praten hier.

56 likes

Onze kraamhulp waste zelfs de gordijnen!

65 likes