Beutyblogtopic XL #9

kun je hier een topic voor aan maken met poll

3 likes

Zit hier te gieren samen met mijn net ingesmeerde rug met tijgerbalsem #singlealleenwoonlife

5 likes

Elke bevalling is traumatisch. Er komt een kind zo groot als een bowlingbal uit je vajayjay…

2 likes

Ja wie z’n billen brandt moet op de blaren zitten hè.

16 likes

Door al die verhalen hier ben ik nog extra bang geworden om ooit te bevallen. Heb al zo’n teer zieltje.
Eigenlijk gaat het hier sowieso nog maar weinig over echt beauty en meer over lifestyle en irritaties van youtubers trouwens of niet? :wink:

3 likes

Gefeliciteeerd. Als cadeau krijg jij van mij een boek met persoonlijke bevallings verhalen.

3 likes

Ja, al moet ik zeggen dat de bevallingsverhalen hier ondertussen wel mijn neus uit komen. maar scrol mooi door.

5 likes
I’m so fancy

Uiteraard! En dat gingen ze met een schepnetje uit het bad vissen.

COOL HE :sunglasses:

@Zemraluani Happy Bday amigoooo! :birthday::partying_face:

5 likes

Ik was al een beetje bang dat dit voor sommigen zo over kan komen, maar dat is gewoon totaal niet zoals ik dat bedoelde. Ze heeft alle recht om zich naar te voelen om de bevalling. Elke zorg voor je kindje kan zo’n bevalling traumatisch maken.

Gelukkig aan de andere reacties te lezen kwam dat bij niet iedereen zo over.

Die donkere wolk herken ik zelf alleen goed en op een gegeven moment heb ik ondanks de zorgen wel de mooie momentjes kunnen koesteren. Dat gun ik haar ook. (Niet dat haar kind iets heeft natuurlijk).

Dat stukje over gelukkig was een oprechte opluchting vanuit mezelf eigenlijk. Raak altijd een beetje in paniek als iemand’s kindje iets overkomt en hoop dat het bij anderen wel allemaal goed gaat.

Ik zal gezien de andere reacties niet de rest van mijn bevallingsverhaal vertellen😉.

7 likes

Er zijn speciale topics voor onder andere bevallingsverhalen.

Ik denk dat je die nog niet kunt openen want members only en dan heb je minimaal 50 posts nodig, maar die ruimte is er op het forum juist zeker.

3 likes

Neeeeeee :weary::weary:

1 like

Bespot? Pardon. Ik zeg alleen dat ik denk dat mas bedoelt dat Mila flashbacks heeft. Ik geef nergens een oordeel daarover, ik heb ook geen idee of dat kan bij baby’s maar ik sluit dat niet eens uit.

Ik maak geen lolletje van haar of Mila’s traumatische ervaring dus doe ff chill vriendin.

3 likes

Ah, dat wist ik niet. Dacht dat er wel redelijke wetenschappelijke consensus over was

Ik gok het laatste

Ja ik zit ook te wachten op een fatsoenlijke meltdown van een van die twee! Hoewel Shane het ook heel vaak heeft over poepen dus misschien bevinden we ons hier weer op glad ijs.

3 likes

Shane is toch ook gewoon duidelijk JF’s minion. Althans i.m.o. is altijd wel duidelijk wat de machtsverhouding is in deze vriendschap.

5 likes

Ik vind het niet heel gek dat JS nu niks doet. Hij staat er om bekent als de grote backstabber haha.

2 likes

Maar JS heeft meer geld door zijn bedrijf en Shane geilt daar heel erg op
Maar hij doet het niet voor het geld hoor die make-uplijn want hij is namelijk wel heel erg geïnteresseerd in geld eh make-up

14 likes

Ik heb één keer een stukje van die docu gezien en het druipt er vanaf. Hoe graag Shane vriendjes wil zijn.

1 like

Natuurlijk is het niet nodig, maar als je sterk gelooft in bodypositivity (en het je verdienmodel is!) geloof ik dat het er wel bij hoort.

2 likes