Ze zal nu wel veel extra omslagrompertjes ontvangen denk ik.
Ik denk dat ze gaan omkomen in de overslagrompertjes morgen en dan komen daar weer wauhwwwuwuwj wat liefff en onverwacht stories over
Sorry maar dit is eigenlijk te triest voor woorden, ze hadden trots moeten zijn op de Turkse naam
Ik vond het ook heel zielig en hoop dat ze leert om tijd voor haar gezin te nemen en niet alles te hoeven delen. Ben wel heel benieuwd hoe ze dit nieuwe leven gaan ervaren aangezien ze de afgelopen jaren met z’n tweeen alleen maar hebben gechilld.
Nou, als je weet hoeveel er wordt gediscrimineerd bij sollicitaties kan je nog zo trots zijn op je Turkse naam, de Engelse naam is dan toch handiger om te gebruiken.
Ik wilde ook al zo reageren op de post met de rompervraag, maar vind het eigenlijk heel zielig nu ik de stories lees. Gelukkig heeft ze wel gewoon mensen die idd hup naar de hema rijden en het langsbrengen.
En nog even dit: wat is die baby adorbsss zeg, die tweede foto ik ruik instant zwitsallucht en dat terwijl ik babies niet eens leuk vind. #babystalker out
Wat vreselijk dat shownieuws zo een bericht plaatst over mascha & mila. Alsof er ook iemand continue haar IG in de gaten zit te houden en over de redactie schreeuwt (oh nee niet corona proof hardop zegt) jongens we hebben niiieeeuws snel wie gaat dit online zetten! Laten we rtl boulevard voor zijn, de paupers.
Eigenlijk precies wat we hier doen
Haha ja dat wel! Maar dit is gelukkig niet mijn baan en ik zit niet 24/7 naar influencers/bn-ers hun IG te staren
Tuurlijk zijn ze trots op die naam. Ze noemen haar allemaal bij de Turkse naam. Wat triest is is dat je kansen op de arbeidsmarkt groter zijn als er een Nederlandse of Engelse naam staat in in je brief plaats van een Turkse.
Sorry dat ik de situatie van Mascha even heel persoonlijk maak, maar hopelijk kan ik t goed verwoorden.
Ik vind t super naar voor dr dat haar bevalling voor haar zo traumatisch is geweest en dat Mila er ook niet zonder kleerscheuren vanaf is gekomen. Dat is bij zo’n kleintje gewoon heel zielig. Ik hoop dat ze geen druk voelt om die beelden te bekijken en online te zetten als ze daar niet aan toe is.
Ik hoop alleen voor haar dat ze naast de schrik ook een beetje kan relativeren en zo hopelijk meer kan genieten van de tijd met haar dochtertje. Zo’n gebroken arm is heel zielig, maar gelukkig niks blijvends en ze kan haar kindje gelukkig wel (aangepast) vasthouden.
Mijn eigen zoontje is overleden met 13 weken na continue op de IC te hebben gelegen. Ik heb hem dus nooit normaal vast kunnen houden en m’n hart breekt gewoon dat (zo komt het over) ze door haar trauma die momentjes niet zo durft te koesteren, terwijl ik er zelf alles aan zou doen om mijn zoon ook maar 1 dag vast te mogen houden.
Hierbij zeg ik dus niet dat ze zich niet zo mag voelen, maar doet t me persoonlijk gewoon pijn gezien mijn eigen situatie en gun ik elke moeder die mooie momenten.
Dit moest ik ff kwijt, was eigenlijk meer een lurker, dus misschien dat dit ook wel mijn enige bericht ooit blijft hoor.
De realiteit voor mijn halve afstudeerjaar
Ik snap wat je probeert te zeggen en bedoeld.
Het is vreselijk wat jou is overkomen. Onwijs veel sterkte! Ik heb zelf geen kinderen, maar volgens mij is een kind verliezen een van de ergste dingen wat je zou kunnen overkomen.
Echter is iedere bevalling, ervaring en de periode er na heel erg anders voor iedereen natuurlijk.
Mascha is voor het eerst moeder geworden. Ondanks dat je geen ervaring hebt denk ik dat je altijd wel een soort van verwachting hebt voor de bevalling.
Ik kan mij voorstellen dat zij in ieder geval geen moment gedacht heeft dat Mila haar armpje zou breken. Je hoort het (geloof ik) niet heel vaak, en als het gebeurd kan dat best wel heel erg schrikken zijn.
Ze is natuurlijk nog maar net bevallen. Niet iedereen zit gelijk op een roze wolk en nu dit gebeurd is, snap ik wel dat er eerst zorgen zijn. Ik denk en hoop dat het genieten nog echt wel komt, als dat er nog niet is.
Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van jouw kindje. Het lijkt me erg lastig voor jou om zulke berichtjes te moeten lezen, dus ik snap wel dat je er zo over denkt.
Bedoelt Mascha eigenlijk dat de baby steeds flashbacks heeft of zijzelf? Op de een of andere manier had ik niet verwacht dat baby’s een geheugen hebben. Omdat wij ons natuurlijk niets meer herinneren van onze eigen geboorte, denk ik.
Haha ik zat ook al te kijken, maar ik denk dat ze zichzelf bedoelt.
Ik begreep het alsof ze zichzelf (en gregor) bedoelde
Jezus wat een kortzichtige reactie. Kan je vertellen dat ik heel trots ben op minj islamtische voor- en achternaam, doet het alleen wat minder goed op sollicitaties dus ja als mijn ouders mij een meer westere voornaam hadden gegeven was het allemaal wat eenvoudiger geweest.
Ja ik zie het nu ook. Beetje verwarrende zin maar ze bedoelt zichzelf denk ik. Ik dacht even dat ik een nieuw feit over baby’s had ontdekt ofzo, haha.
Nou mas kennende bedoelt ze Mila gewoon hoor
Ik denk zichzelf. Als ik het op mezelf betrek had ik dit een paar dagen na mijn bevalling ook, met name snachts dat ik erover ging dromen/snachts wakker werd en echt flashbacks had. Terwijl ik echt een prima bevalling heb gehad en er totaal niet vervelend op terug keek of kijk. Denk stukje verwerking van een mega intense ervaring.
Kan me goed voorstellen als je geen fijne bevalling had en daar nu ook nog constant de gevolgen van ziet bij je kindje dat nog wat heftiger komt die flashbacks.