Beutyblogtopic XL #9

Vind het wel heel sneu dat ze zoveel hebben maar blijkbaar niet iemand die meteen zegt joh ik fiets naar de HEMA of de Prenatal en geef ze met een uurtje af bij je maar dat ze online volgers om tips moeten vragen :frowning:

Ben persoonlijk dan toch wel heel blij met goede vrienden en familie die dat meteen zouden regelen ongeacht tijd, plaats of kosten

9 likes

Ik las het ook net. Heb het echt met ze te doen. Is het wel zo slim om hier een screenshot van te plaatsen? Dit is geschreven midden in de emotie en hartstikke privé. De story verdwijnt na 24 uur, maar op het forum blijft het altijd staan en daar hebben ze niet voor gekozen.

2 likes

Als influencer in een realiteit leven dat je een vlog moet editten
 Voor wie of wat?

Echt zo sneu deze situatie en hoop dat ze inzien dat even niet vloggen ook oké is

3 likes

Ze krijgt al spullen van een vriendin en haar schoonzus

Je hebt gelijk! Heb het weg gehaald.

2 likes

Ja! Ik had haar ook steeds in m’n recommended en vind haar vet leuk! Niet eerst ellenlange verhalen voor ze begint en ze vertelt echt nuttige dingen

1 like

Ja I know! Maar dan nog, dat ze het eerst moest posten voordat het door vrienden geregeld werd. Ik denk gewoon dat mijn schoonmoeder in de hema zou staan voor ik er zelf aan kon denken :wink:

Maar misschien dat ze het gewoon heel snel postte en pas daarna haar familie en vrienden inlichtte met de nood.

7 likes

Dacht hetzelfde!

2 likes

Boulevard kan niet eens normaal een tekst kopieren
het breekt je hard terwijl Mascha het goed schrijft in haar post

14 likes

Het breekt je echt kapot hard

88 likes

Dit is toch vreselijk allemaal! Jeetje.
Leave Mascha alone.

14 likes

God ja dat dansen en die bekken erbij, stop!

1 like

Ja, echt vreselijk. Ik vind haar vlogs nog best chill voor achtergrondgeluid, maar zo gauw ze begint te zingen zet ik hem weer af. Ik kan er echt niet tegen.

1 like

3 likes

Je valt helemaal uit elkaar

4 likes

Je zal maar journalistiek gestudeerd hebben en dan zulke stukken moeten tikken man man man

20 likes

Klopt idd, is gewoon de instagrampost overtypen maar sommige woorden zijn anders geschreven zodat het lijkt of het zelf geschreven is (zoals je deed op de middelbare en een uittreksel van internet haalde :,))

4 likes

Nou dit is precies wat ik ook altijd denk als ik zulke pulp lees. Ik zie dan echt iemand voor me die tegen zijn/haar zin in dit soort meuk moet ophoesten omdat het nu eenmaal je baan is, met het idee in je hoofd “Gewoon doen! Iedereen moet ergens beginnen en misschien kan ik over een paar jaar wel pulp schrijven voor iets prestigieuzers”.

3 likes

@marley Vind dit soort stukjes altijd een beetje subtiel vissen naar complimentjes in de comments. ‘WAT KUN JIJ GOED ZINGEN LOTTE MOET JE ECHT IETS MEE DOEN’.

giphy (2)

17 likes

Ik word echt naar van Mascha’s story :frowning: jeetje dat is echt wel een beetje worst case scenario van alles wat je je voor kunt stellen als het gaat over een gebroken armpje nav de geboorte. Ik hoop dat ze snel geen pijn meer heeft en mascha en gregor het samen een plek kunnen geven. En dat ze zich ook niet gepusht voelt nu te vloggen of dingen te delen. Neem astjeblieft de tijd om dit een plek te geven. Een bevalling is al mega heftig, een bevalling met zo’n soort complicatie helemaal.

7 likes