De lol van de newborn is er al af zie ik, allemaal terug naar op Mascha zeiken!
In het ziekenhuis heb je nog geen kraamzorg, Die krijg je pas als je thuis bent.
En ik denk dat gregor niet weg mag daar ivm Corona.
Iemand anders mag niet naar binnen…
Dus vandaar het bestellen, denk dat als je de gelegenheid hebt je wel weg gaat om te halen.
Vind het wel een beetje ver gaan om nu te gaan zeiken op haar terwijl je niet weet wat de achterliggende gedachte is dat ze niet iemand kan sturen. Ze zit daar niet voor der lol nog
Nou jongens, Mas heeft het geregeld. Een vriendin en een schoonzusje komen zometeen kleertjes brengen en ze is iedereen superdankbaar voor alle tips.
We kunnen weer back to beuty.
Dit is wel weer, ik betrek het op mezelf. Maar mijn zoontje is ook met een schouderdystocie geboren, en mijn vriend week niet van onze zijde de eerste tijd.
Je wacht ook op kinderarts, checks. Fysio. Is gewoon fijn als je partner er dan is. Ze zeggen ook nooit hoe laat zo’n arts precies komt. Plus je kunt je een labiele dweil voelen. In mijn gebal kwam mijn moeder de benodigde spulletjes brengen haha
Hahaha oké nu snap ik die hele instastorie niet, maar goed.
Anyhow kennen jullie haar. Ze komt steeds in mn aanbevolen en ik vind al haar videos met tips zo handig. Misschien zie ik er ooit een x niet uit als een clowntje met make up op.
Lotte die danst en zingt in haar vlogs is toch wel hetzelfde cringe level als de bruiloft van Kelly & Sjenki.
Ik had het idee dat Massa eigenlijk al weer thuis was, gezien haar story? Niks op het bed leek op een ziekenhuis bed.
Betty heeft de rompers gebracht. How nice.
ja inderdaad, weet bijvoorbeeld niet of het normaal is om zo’n voedingskussen mee te sjouwen naar het ziekenhuis maar die zag je ook liggen op de foto.
Voor corona mocht dat volgensmij wel, maar geen idee hoe dat nu is ivm hygiene.
Gezien de omgeving in de story’s is ze dus volgensmij al thuis, fijn voor hun!
Mijn 3e naam is mijn roepnaam. Naar mijn idee echt niks raars aan.
Ik vind het vreemder om 3 doopnamen te hebben en dan ineens is de roepnaam anders. Maar ieder z’n ding.
Het gaat hier nu al zo lang over dat kind dat ze voor mijn gevoel al naar de middelbare school gaat.
Ah ik vind het wel echt zielig dat ze zo’n heftige bevalling heeft gehad en er nu zo’n last van heeft. Lijkt me echt heftig.
Het lijkt me in zulke gevallen zo lastig om influencer te zijn op de momenten dat het gewoon kut is. Mensen hebben ‘verwachtingen’, je voelt je zelf verplicht om iets te delen maar je zit ook gewoon in een kut periode. Die roze wolk lijkt er niet te zijn (wat begrijpelijk is) en iedereen schrijft er over. Ik zou niet in haar schoenen willen staan.
Zoiets wilde ik net posten maar jij verwoordt het beter dan ik. Influencer zijn lijkt me sowieso niet fijn omdat je onder een vergrootglas ligt, maar nu in zo’n kwetsbare periode? Lijkt me heel moeilijk en overweldigend, zeker als je bevalling niet volgens plan verliep.
Ik hoop dat ze het traumatische aspect van de bevalling uiteindelijk een plekje kunnen geven.
Ja inderdaad en sommige opmerkingen hier op het forum dat het typisch Mascha is om op zo’n manier te refereren naar de bevalling. We weten nog helemaal niet wat er is gebeurd.
Vind ‘t stukje wat ze op insta heeft geplaatst toch wel heftig klinken hoor…
Zo heftig dat ze meteen ook aan die vlog denken: neem aub je tijd en laat de vlog even voor wat het is.
Ja vind het ook echt rot voor hen dat ze zich verplicht voelen! Misschien moet ze toch maar een periode echt “zwangerschapsverlof” nemen