Beutyblogtopic XL #9

Mijn baby noemen we ook bij z’n 2e naam. Zijn eerste naam vind ik namelijk niet zo mooi :flushed: Maar het was m’n vriend zijn droom om zijn eerste zoontje zo te noemen. Dus toen maakten we een deal: baby mag die voornaam, maar we noemen hem bij z’n tweede naam :grinning: Gewoon bij de geboorteaankondiging gezegd dat de tweede naam zijn roepnaam is.

Dus bij ons was er een reden @Frenky

12 likes

Waarom zou je het kopen wanneer je het gesponsord kan krijgen.

13 likes

Hier mag je om iets noodzakelijks te halen 1x per dag in en uit.
Lees dat ze 4 rompers hebben maar is niet genoeg want baby poept, dan zit de luier niet goed denk ik.

Of ze doen gewoon elke dag een nieuwe romper aan, kan ja ook natuurlijk.

Nou dat was m’n bijdrage ook weer :joy:

6 likes

hahahah wat, dus Gregor kan ook niet weg? Volgens mij allemaal wat overdreven…ok misschien dat je dezelfde dag niet terug mag dan maar dan kom je toch gewoon de volgende ochtend weer. En inderdaad ouders/vrienden kunnen dat ook even voor je brengen en ergens afleveren.

2 likes

Is dat op de kraam afdeling dan zo anders dan de normale afdeling? Ik ben net geopereerd en mocht gewoon 1 persoon bezoek hebben en die kon vanaaaaaaalles meebrengen dus inderdaad lijkt me dat je dan even rondbelt?

1 like

Maar mascha en gregor zijn toch al de gehele coronatijd binnen zonder naar winkels te gaan etc? Waarschijnlijk vinden ze het gewoon niet fijn en willen ze dus niet zelf langs de winkel. En niet zomaar iedereen met het werk opzadelen om maar iets te gaan halen. Een kraamzorg die naar een winkel gaat voor je is niet gebruikelijk en zij hoeft dit absoluut niet te doen.

9 likes

Is het niet gewoon een makkelijke manier om free stafffff te krijgen? Alle babywebshops opgelet, Poppy heeft overslagkleding nodig.

11 likes

Versaceeeeee

12 likes

Ik zal hem vertellen dat Noor van het forum vond dat het echt wel even had gekund. :wink:

Die dagen kunnen heel intensief zijn. En iedere situatie is anders. In hun situatie was het niet gelukt, terwijl ze inderdaad niet continu de baby met z’n tweeën vasthielden haha. Er waren wat complicaties waardoor de start dus erg intensief was. Wat ik maar wilde zeggen is dat je nooit precies weet wat er achter de voordeur speelt en hoe vol ze hun handen hebben. Bij Mas & Greg nu ook niet.

19 likes

Ja vind het best gek ?
Gregor kan toch gewoon gaan ? Desnoods met mondkapje. Het kan in mijn ogen echt wel. Maar misschien geen zin om herkend te worden.

En anders een vriend of familie lid. Ik deed dat met liefde voor familie of vrienden.

1 like

D’r minions die voor het ziekenhuis liggen te wachten kunnen het toch ff brengen?

4 likes

Ik weet even niet zeker of je sarcastisch bent…maar als kersverse ouder denk je echt niet “ah joh, dan zie ik mn kind en mn partner morgen wel weer”. Die eerste dagen zijn zo bijzonder.

24 likes

Joh ze wilt gewoon wat bestellen, wat is het probleem? Dat ze ook familie had kunnen vragen om iets te regelen? Als zij dit prettig vinden is dat toch prima. Misschien hebben ze er allemaal logische redenen voor, maar misschien vinden ze dit gewoon prettiger. Ik doe zo vaak iets dat rationeel gezien niet het meest handig is, maar ik doe het toch op die manier omdat ik dat prettiger vind of gewoon omdat ik dat altijd zo doe. Wat een onzin om commentaar te hebben op de manier hoe anderen iets doen terwijl het helemaal geen absurde manier is

34 likes

Zo prettig lijkt ze het niet te vinden, want ze kan niet vinden wat ze nodig heeft.
Ze liggen gewoon voor het oprapen bij de HEMA. Dan kan opa/oma/vriend/buurvrouw dat toch binnen een kwartier regelen?

8 likes

Jup. Mijn roepnaam is een variatie op mijn tweede naam.
Mijn eerste voorletter is anders dan die van mijn tweede naam en roepnaam… echt kut om dat altijd uit te leggen. Hebben mijn ouders niet over nagedacht -.-

Edit: spuitelf

Ik tel nu 8 overslagrompers, 4 daarvan zijn vies en er moeten nieuwe bij komen. Morgen moeten ze binnen zijn. Lijkt me niet dat er 4 rompers in 24 uur vies worden, en anders was je die andere 4 toch even uit, kleine moeite lijkt mij…

3 likes

Dat mensen nog verbaasd zijn over de niet-praktische manier hoe Mascha in het leven staat. :sweat_smile: Alsof dat ineens over zou zijn zodra de baby er is.

91 likes

Dat kind is 2 dagen oud en heeft nu al een recordaantal zeikposts geïnspireerd :cry:

45 likes

Want een wasmachine hebben ze niet? Of wachten ze op een spondeal?

Ik snap niet wat Mas Dr probleem is. In mijn geval, de kraamzorg was gewoon bij me toen m’n vriend extra kleertjes moest kopen de eerste week omdat alles te groot was :woman_shrugging:t3: niks aan de hand

3 likes

Ze zijn nog in het ziekenhuis dus denk niet dat ze een wasmachine tot beschikking hebben. Al zou je dan alsnog een sopje kunnen maken voor de handwas lijkt mij of het in het ziekenhuis uitleggen en vragen om hulp?

5 likes