Beutyblogtopic XL #9

Mascha zegt in de vlog van vandaag over de bevalling: it’s gonna happen, maar je weet niet wanneer.

wel leuke namen

1 like

Geen speld tussen te krijgen

4 likes

Ja het is een topic over youtubers. Het hoort hier te gaan over de hamburger van Bonnie. Als ik over jullie strond wil lezen ga ik wel naar het sub gedeelte waar het zo veel mogelijk over jullie strond mag gaan :joy:

19 likes

Haha ik denk dat jij eerder overdrijft door zo in te gaan op die opmerking :sweat_smile:

Het was gewoon grappig bedoeld (denk ik @Soy.peor) en ‘t is nou eenmaal zo dat veel moeders hier alles van a tot z over hun motherhood willen vertellen als het ook maar even kan :joy:

6 likes

Ik vind het altijd wel lief/aandoenlijk hoe zij overal met vol enthousiasme op reageren (of reageert eigenlijk). Ze is (/zijn) wel echt haar grootste fan.

Zou er zelf niet aan moeten denken dat mijn moeder dat deed, maar volgens mij kunnen de Verbon sisters het heel erg waarderen.

25 likes

Ja dit inderdaad, wel schattig aan de ene kant. Volgens mij zijn haar ouders en zusjes in ieder geval wel haar grote steun altijd. Je kunt veel over ze zeggen maar ze staan wel 24/7 voor haar klaar denk ik.
Waarom heet dat account eigenlijk robenrita, het is toch gewoon Rita :seedling: Of zouden al die comments stiekem van Rob zijn.

30 likes

I wish :sob:

Ja is ze toch zelf schuld. Als je wilt opscheppen met je 25 uur

4 likes

Lijkt me zo irritant hoe de media het nu uit zn verband rukt voor Massa. Ze heeft zelf nergens gezegd dat het heftig of horror was he, dat maken de mediaplatformen ervan. Ze hebben alleen geschreven dat het 25u duurde en haar arm is gebroken en ze het verhaal delen als ze er klaar voor zijn.

En ja heel eerlijk als ik lees 25u + gebroken arm maakt mijn hoofd er ook van dat het niet helemaal is gegaan, maar het kan net zo goed dat het na het breken van haar vliezen 24u duurde voor ze kon gaan persen omdat de ontsluiting niet vorderde, maar haar weeen voor haar wel prima op te vangen waren en de baby niet goed lag, arm langs het hoofdje had of wat dan ook. Er zijn ook een hoop andere scenario’s te bedenken (tangverlossing bv), maar we weten het niet en de media vult het nu wel heel erg in. En dat lijkt me wel irritant. Anderzijds weet ze inmiddels wel dat overal een verhaal van wordt gemaakt en het met zulke minimale info dus lekker wordt ingevuld denk ik.

15 likes

Ik zei gister ook al gelijk tegen mn vriend dat je dan gewoon al meteen niet meer lid mag worden daar. :joy:

1 like

Al moet ik zeggen dat als mijn kind haar arm breekt tijdens de bevalling, ik dat wel echt horror zou vinden. Zoiets gebeurd niet vanzelf (wellicht lag ze knel en hebben ze haar moeten helpen en dat gaat soms met grof geweld). Wel blij te lezen dat het snel herstelt. Nu hopen dat ze er niks aan over houdt.

Nou jawel. Niemand heeft haar arm expres gebroken hé.

3 likes

Volgens mij komt het wel voor dat de verloskundige/gynaecoloog het armpje breekt, omdat de baby er anders niet uit kan komen. Dat is alsnog niet expres, maar ook niet vanzelf

3 likes

Wow, net een fontein.

Oooh absoluut hoor, maar ik bedoelde meer dat de media/wij dat nu invullen dat het daarom heftig of horror was.

Mijn schoonmoeder is radiodiagnostischc laborante en maakt oa foto’s van dit soort kindjes vlak na de geboorte dus hoor af en toe wel eens de verhalen, en inderdaad vaak gebeurt het omdat het kindje bv klem zit/er nood is en er met een tang uit wordt gehaald en dat is echt geen pretje. Maar bij vrienden van ons lag het kindje laatst dus met 1 arm omhoog langs het hoofd tijden de geboorte en daardoor is het armpje gebroken, zonder dat er ingrijpen of handelen van een ander aan te pas is gekomen. Gewoon domme pech dus. Dat zag er overigens wel heel naar uit vertelde ze, hij is echt twee weken lang super blauw geweest :frowning: maar toch kijkt zij terug op een prima bevalling, het spannende kwam daarna pas (en viel gelukkig mee).

1 like

Mijn nichtje had haar sleutelbeen gebroken bij de geboorte. Gewoon “spontaan”. Gelukkig geneest het heel snel bij die kleintjes, maar het is geen leuke start.

Vanzelf als in dat het kindje mogelijk knel heeft gezeten.

En wat @frozenflame zegt.

Werkgerelateerd heb ik me een keer moeten inlezen in zo’n verhaal en dat is niet niks.

Echt bizar hoe erg het uit z’n verband gerukt wordt inderdaad, lijkt mij ook vervelend.

Maar als ik haar was had ik dat van de 25 uur en het gebroken armpje ook niet in de caption gezet.Je kunt verwachten dat mensen het dan over dat gaan hebben, in plaats van over het blijde nieuws dat je baby’tje is geboren!

11 likes

Ja maar dat is typisch Mas. Ff melden hoe kut het allemaal gaat maar dan snel ‘komt goed komt goed’ erachter aan

21 likes