oke ik krijg dus serieus pijn aan mijn vagina door het lezen van al die botbreuk verhalen bij baby’s tijdens de bevalling en ik ben niet zwanger.
Ik snap ook nooit hoe vrouwen de uren van een bevalling kunnen tellen en waarom het aantal uren zo belangrijk is… Bij mijn eerste bevalling werd ik ingeleid met een ballon, maar ik vind niet dat dat al een begin was, aangezien er daarna geen wee ofzo kwam. Dus ik zou dat nooit “meetellen” in uren. Hetzelfde bij mijn tweede: twee dagen lang af en aan weeën, maar ik vind zelf dat ik een snelle bevalling had (ik reken alleen moment doorzetten weeën tot aan geboorte). Het aantal uren zegt weinig over de zwaarte van je bevalling uiteindelijk…
omg ze is zo schattig hahaha
Ohnee niet elke dag een foto en dan 300x lief
Zoals massa zou zeggen
een poofy baby
Dat iedereen straks ineens fotos van hun eigen kind showt.
Dat is tegen de forumregels in
Echt he. En dat dan iedereen een foto van z’n eigen baby gaat delen
Foto’s van baby’s mogen toch sowieso niet ook al zijn ze op een openbare instagram geplaatst.
Dit forum is echt het beste forum ooit.
Linken naar de insta wel, geloof ik.
Maar poppy is yesterdays news.
Praise the lord
“Mijn volgers zijn allemaal 18+”
Oh jezus wat creepy
Reden 10000 om je kind niet online te gooien, zeker als influencer.
ik zie foto’s van kinderen…
Jouw zoekopdracht doet mijn wenkbrauwen al fronsen. Laat staan de resultaten?! Wtf.
Neee dit is echt te erg!
Dit meisje heeft gewoon maar ± 14 uur anoniem en internetloos kunnen bestaan en nu duikt er al dit soort shit op. Ik vind dit zo treurig.
Ik hoop dat als ze oud genoeg is om social media te gebruiken insta niet meer in is, op dit tempo zijn alle variaties op haar naam al bezet en kan ze zich niet eens registreren.
Wat bezielt jou!? Ga je telefoon opladen