Beutyblogtopic XL #9

Gefeliciteerd Mascha en Gregor yaaaaaay <3

2 likes

Deze is briljant :joy::joy:

Shownieuws

Beautygloss-Mascha is moeder na horrorbevalling

Ik vind het wel heftig dat nav een instapost meteen zoiets (horrorbevalling) geconcludeerd wordt, weet het niet hoor.
Tuurlijk shownieuws = sensatie, maar om ook zoiets te lezen als je pas bevallen bent naaaah.

24 likes

Vind de benaming horror bevalling altijd zo heftig
 Oke moeder en kind zijn niet ongeschonden de strijd uit gekomen, maar toch! Echt typisch shownieuws haha!

3 likes

Ik vind bevallingsverhalen normaal gesproken vreselijk, maar toen Angel live verslag deed op instagram van hoe kut het allemaal was, heb ik elke seconde met veel interesse gevolgd.

31 likes

Jezus wat een sensatie en hoe kut om te lezen voor Mascha.
Ik snap het wel, heb na mijn bevalling ook berichtjes gestuurd als ‘het was heftig maar dat vertel ik nog wel’ terwijl ik normaal niet zo dramatisch ben, het had gewoon veel indruk gemaakt.
Als ik daarna zou lezen dat mijn bevalling een horrorbevalling was zou ik nu waarschijnlijk een trauma hebben.

4 likes

Bevallingsverhalen van anderen vind ik helemaal niet boeiend, maar ik vind het heeeeerlijk om over mijn eigen bevallingen te vertellen :sweat_smile::sweat_smile: al mijn kraambezoek weggejaagd met details die ze niet wilden horen

15 likes

Ik merk in mijn omgeving dat het soms net een wedstrijdje lijkt wie z’n bevalling langer heeft geduurd (en daarom ook veeeeeeeel erger en heftiger was dan die van een ander, en die van mij van 7 uur niks voorstelde. Ik heb m’n mond maar gehouden :upside_down_face:)

12 likes

Leuk voor ze!

Ooooohja Angel! Godnondeju dat was pas een live verslag

Ik vind het aantal exacte uren noemen sowieso eigenlijk een beetje gek. Ik snap wel dat je zegt: het ging vlot of het ging juist niet zo voorspoedig, het was een lange bevalling, ik heb de godganse dag in het ziekenhuis zitten puffen, of iets in die trant. Maar als iemand het precieze aantal uren noemt (of dat nu 25 uur of 8 uur of 3 uur is) zie ik alleen maar voor me dat de partner ernaast zit met een timer vanaf wee Ă©Ă©n tot het kind eruit floept. Ik had ooit een kennis die op iedere Facebook post van een ander moest reageren met: haha, die van mij duurde 48 uur. Kan daar echt niks mee.

11 likes

Ik had kunnen verwachten dat 90% van wat ik nog moest lezen over jullie bevallingen zou gaan.

66 likes

Haha ja dit, mijn bevalling duurde 30 uur.
Waarvan er 25 easy peasy waren.
(De rest horror :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

1 like

Hahahahah sorry

1 like

Is toch iets universeels dat opbieden van leed en met name van moeders lijkt het wel.
De helft van de posts hier over mombloggers gaan over “omg ze zegt dat ze weinig slaapt die van mij slaapt veel minder ze weet niet waar ze het over heeft” en “omg wacht maar tot ze dit meemaken” en “omg mijn bevalling blaaaaaaaa”

30 likes

Hahaha ja wat een slecht eigenschap eigenlijk

3 likes

Ik doe mijn studie in deeltijd, met dus wat oudere studiegenoten, die allemaal kinderen hebben in de basisschoolleeftijd. Kun je je voorstellen HOE VAAK ik in college heb moeten horen over de school/leerkracht van pietje, klaasje en henkie en hoe dat toch echt anders gaat dan hoe wij het leren. Iedereen betrekt het onderwerp altijd op zichzelf en op eigen kinderen, zo fucking irritant.

23 likes

Ja dit hadden we kunnen verwachten, maar dan toch komen er weer onverwachte strontverhalen om de hoek vliegen en dan denk je: you got me again, forum moeders!

17 likes

Poep jij ook weleens Grace?

Shit happens, lees er even overheen en voor je het weet gaat het weer over een kinderachtige fittie tussen Amerikaanse YouTubers.

7 likes

Ik wacht even op nieuws van een beutyblogger en dan zal ik je er alles over vertellen!

2 likes