Beutyblogtopic XL #9

Ja idd. Weet ook weer precies waarom ik geen kinderen wil.

Haar naam vind ik erg leuk! Wel sneu zo’n kleintje nu al een gebroken armpie.

3 likes

Wrong stuff man!

afbeelding

Ik stop als de postnatale poep ook stopt

19 likes

Ga rustig door, de strond van mijn baby is erger :wink:

Vraag me echt af of zo’n man nog dacht “ik vang het gewoon op in mijn hand”

4 likes

Ik heb ooit ASMR ontdekt op Mascha’s blog, was toen een filmpje van GentleWhispering, zij is ook Russisch, heet Maria/Mascha en heeft een jaar geleden (?) een dochtertje gekregen, die heet ook Mila. De cirkel is rond.:joy: ik hoef verder niemands bevalverhalen te horen, heb een enorme fobie voor alles wat met medische situaties te make heeft.:cold_sweat:wel heel blij voor ze.:grin:

9 likes

@tijgerlelie doe gewoon niet niemand wil dit zien bye

12 likes

Ah kom op dit valt nog mee

1 like

Ik heb er geen last van maar kunnen die kots en andere gore afbeeldingen in een spoiler voor mensen met emetofobie?

heb zelf teveel gedronken dit weekend en gisteren echt 7 keer moeten spugen, voel me alweer misselijk worden bij die gifjes :sweat_smile:

21 likes

Het is onnodig en kinderachtig en voegt echt helemaal niks toe aan dit topic

4 likes

:heart: love it

1 like

Rustig maar ik verwijder hem wel , al moet ik er wel bij zeggen dat het gewoon een afbeelding van Google is. Ik ga echt niet de luier van mijn kind fotograferen :slight_smile:

1 like

Maakt het niet beter

7 likes

Flauw hoor

Had ook niet anders verwacht idd

1 like

Mag ik een emmer

2 likes

Dank je :blush:

Ja het is toch bijna standaard dat er bij staat het was een voorspoedige bevalling/ minder voorspoedige bevalling.

3 likes

denk dat het genoeg reden is om te zeggen: joe ik ben net bevallen, we gaan even lekker oP oNzE rOzE WoLk zItTeN tOt LaTeR
je hoeft er op zich niet bij te zeggen gebroken arm/been/foef maar ja goed…
leuke naam idd

10 likes

Nouja het is best bijzonder toch een baby die met een gebroken arm geboren wordt? Zou het ook wel melden.

Moet trouwens steeds denken aan wat de mensen op de reddit r/neverbrokeabone zouden zeggen. Die gaan echt hard op mensen die hun botten breken, laat staan als je niet eens een minuut op de wereld hebt geleefd zonder gebroken bot. (Die reddit is grappend btw, voor iemand erover valt)

6 likes