Kunnen we dit doen please?
Ik heb al aangegeven dat het niet relevant was.
De reden waarom ik het aanhaalde was omdat iemand zei dat Gregor wel degelijk waar een stripboek fan is omdat hij toevallig naar een con is geweest ( welke niet over stripboeken gaat). Dat is het hetzelfde als zeggen dat iemand fan is van vissen, want hij of zij is wel eens in de buurt van de oceaan geweest.
Thatās all.
Ik reageer toch ook niet op of het al dan niet relevant is, enkel op dat je zei dat het kut is, en dat dat dus een mening is. Thatās all.
Suske en Wiske uit de Bedompte Bunker
Ik zit bijvoorbeeld al 15(?) jaar vrijwel iedere dag op dit forum (voorheen Egf dan natuurlijk) en heb dat nog nooit aan iemand verteld
Hahaha Mas vindt de pizzabodem van Magioni echt wel naar āheel veelā bloemkool smaken. Que???
Korstā¦ ze noemt het korstā¦
Ik voel deze foto niet man
Ik vind m wel mooi, maar die lipkleur?
Ik heb zo veel vraagtekens
Die paarse lipstick vloekt met de roze nagels vind ik. Als ik Mascha niet zou kennen, dan zou ik never denken dat zij een passie voor makeup heeft. Haar skills zijn niet bepaald beuty waardig.
Ja maar als de eerste/grootste beutyblogger verwacht je toch dat het beter is qua skills. Ok, we hebben het hier wel over massa maar toch haha. Het is altijd net niet bij haar.
Ik snap het blauwe oogwit niet
Ze gaat te veel met Noor om denk ik
Ik zou hem mooi vinden als die lipkleur er normaal uit zou zien en als de sterkte van het filter met zoān 50% verminderd was. Zonde van de foto!
Ik vind het geen mooie foto, maar ik heb sowieso een hekel aan dit soort fotoās. Doe gewoon je mond dicht.
Mascha draagt heel vaak paarse en lichtroze lipsticks die eigenlijk niks voor haar doen. Als ze dan een keer een donkere of berry lipkleur draagt vind ik haar make-up er zoveel mooier uitzien. Echt een wereld van verschil in mijn ogen.
Ik vind die foto echt drie keer niks en de lipkleur heeft iets weg vande lipkleur van iemand die het heel erg koud heeft imo. Ik snap wel voor wat voor type foto ze gaat maar ik vind het niet gelukt.
Gek mondje.
Toch ook de reageren op de foto van Mas. Ik vind er niets mis mee, juist wel verfrissend dat hij niet helemaal insta perfect is. Ze ziet er mooi uit!