Makelaar Foef had ooit een keer in een vlog van Massa verteld waar je op moet letten als je een huis gaat bezichtigen. Iemand enig idee welke vlog dit is?
en ze weet precies was ze nodig heeft, een paar nieuwe zwarte truitjesā¦
En dan ook die foei lelijke neongroene pumps zittend passen, je poot in de lucht steken en zeggen āJa, het past!ā. Thatās just not how it works woman.
Bij boohoo is er ook gewoon oprecht bijna altijd 40/50 procent korting op het gehele assortiment, dus die reden slaat ook weer nergens op
Hahaha ja, dat onnozele stukje herinner ik me ook nog. Maar het ging ook over stroomgroepen e.d. Daar ben ik vooral benieuwd naar (ja, ik wil advies van makelaar Foef. Ik ben onwijs hopeloos)
Eens in de zoveel tijd kijk ik een vlog van Mascha en iedere keer denk ik weer: wat praat jij toch veel poep.
Ja, he. Ik luister weleens goed naar wat ze zegt, maar het slaat echt nergens op. Ze spreekt zichzelf zo vaak tegen. Ook zou ik een filmpje willen maken met hoe vaak zij zegt: ādit heb ik echt elke dag aan!ā, haha.
Ja of āhet valt echt helemaal uit elkaarā en dan zit er 1 mini krasje op.
De Krekster heeft daar ook een handje van hoor.
Laatst stond er in zijn story: ā zoals iedereen wel weet ben ik al jaren mega fan van allerlei comicsā .
Ik, als daadwerkelijke comicbook fan:
Ik heb die man daar werkelijk NOG NOOIT over gehoord.
Dan weet toch niet iedereen dat hij āal jaren mega fan is van allerlei comicsā.
Omdat hij toevallig een keer naar comiccon is geweest, haha.
Het gaat mij vooral om die continue overtreffende trap bij die twee. Alles is al jaren en altijd.
En de meeste zooi waar ze het dan over hebben, hoor je nooit meer wat van. Ik trek dat zo slecht, dat Popie Jopie gedoe.
Ik heb krek in ieder geval nog nooit met comics in de weer gezien.
( NY comiccon is sowieso vrij kut, gaat enkel over cosplay, maar dat is niet geheel relevant)
Dacht dat hij vooral de films en games leuk vond. Comics heb ik ook niet echt gezien. Hij lijkt me wel een type om zogenaamd de comics te kennen omdat hij een echte fan wil zijn (net als de mensen die zogenaamd het boek al hebben gelezen voor de film uit kwam)
Precies. Je verwoord het beter
Ja maar als Krek niet in elke vlog laat zien dat ie fan is, dan is ie geen ekte fan he.
En ik zie nog 3 boohoo shoplogs van vandaag in mn suggesties staan.
Nou ja, als hij fan is verwacht je toch dat hij het op zijn minst wel eens in een van hun dagelijkse vlogs vermeld zou hebben. Dus vind het niet zo zeer shaming (@HvO) , maar meer scepsis.
Dat is ook weer waar.
Nou ja, dat is het natuurlijk ook. Als voorbeeld: ik kan me ook rotergeren aan mensen die zeggen dat ze Harry Potter fan zijn en dan 1x de films hebben gezien, dan vind ik mezelf ook een āechtereā (en derhalve ābetereā) fan, want ik lees de boeken minstens 1x per jaar, ik heb 1,5 plank in mijn boekenkast met verschillende uitvoeringen, ik lees en luister veel over de achtergrond van de wereld uit de boeken, ik heb zelfs een tattoo. Dus ja, dan is ooit eens die films gezien hebben en die leuk vinden imho niet echt hetzelfde als fan zijn.
Denk overigens niet dat NY comiccon per se kut is, maar wel dat het nog heel weinig met comics te maken heeft.
Maar hebben we Gregor ooit een stripboek zien lezen dan? Of over stripboeken horen praten?
Ik kijk ook heel graag Marvelfilms, maar dat maakt me toch geen comicsfan?
Edit: wat boeit het ook eigenlijk hahahaha
Dan ben ik een snob, maar zo was het zeker niet bedoeld.
Ik vind het enkel obscuur dat iemand zegt al jaren ergens enorm fan van te zijn ( en dat iedereen dat blijkbaar weet) maar er vervolgens letterlijk nooit over praat of iets laat zien terwijl ze elke dag een camera bij zich dragen. Als een voetbalfan die nooit iets over zijn club vertelt, of een wielrenner die letterlijk nog nooit zijn fiets heeft laten zien.
Het wordt in ieder geval enorm uit elkaar getrokken allemaal.
Ik wilde enkel aangeven, zoals hierboven besproken werd, dat ze er beide een handje van hebben om bepaalde zaken continue enorm te overdrijven.
En over NY Comic Con ( ik gaf al aan dat het niet relevant is) , dat is geen mening, dat is een feit. NY comic con draait om cosplay, niet om stripboeken.
Dit is de essentie.
Hoe kan je nou glashard beweren dat de halve wereld weet van jouw blijkbaar jarenlange hobby, terwijl je er nog nooit iets over verteld hebt?!
Daar gaat het mij om. Niet om het āechte fanā gedoe.
Dan is dat het kut zou zijn nog steeds wel een mening lijkt me? Ben het met je eens dat het niks meer met comics te maken heeft, maar ik denk dat het voor cosplayers en fans van de gepopulariseerde film- en fantasyreeksen een (reteduur) walhalla is.