Het is alweer tijd voor nummer vijf!
First! Soort van…
Wat een argument ook. Alsof al die mensen weten van dat boek.
Tip 1 uit het boek: wees aardig of ik schrijf je op.
Ik kondig het maar vast aan, zodat jullie het weten. Ik ga straks boodschappen doen. Beter loopt er geen bejaarde voor mijn voeten, is er geen rij bij de kassa en is alles wat ik wil verkrijgbaar. #afdwingen #universum?
Ik hoop dat er minder slordigheidsfoutjes in dat boek glippen dan in deze tweet. Anders wordt het lastig leesbaar voor die merken en bureaus.
Ik wil dat niet winnen :((((
@Cookiess oh die trouw make-up ja.
Ik durf te stellen dat ik inmiddels best wat kennis heb vergaard over de do’s and don’ts op gebied van make-up. En elke training weer leerde ik dat de kracht van een mooie trouw make-up hem zit in zachtheid en luchtigheid. Iemand moet daar staan als zichzelf.
Massa ziet er tijdens haar trouwdag (een zomerse dag buiten in Toscane als ik het mij goed herinner), uit alsof ze een nacht keihard gaat party-en in een nachtclub.
Zo niet passend voor een trouwerij…
Maar zij vindt het mooi en zij vindt het passend voor haar bruiloft, wat is dan het probleem? Dat het niet passend is voor een trouwerij, wie bepaalt dat? Naar mijn idee nog altijd de bruid zelf.
Yes, dat is waar. Je hebt gelijk!
Oh de outfit was misschien een beetje vreemd, maar dit shot was wel echt prachtig. Heb het meerdere keren bekeken, props voor de camera man.
Ik vind het een leuk jurkje en ook best een leuke jas haha, de combinatie is niet top misschien.
Even voor de duidelijkheid, mas heeft twee keer een cursus gedaan bij b academy. Van de tweede cursus (make up) weten we dat ze hem gekregen heeft als reclame en dat ze niet het hele programma gevolgd heeft zoals de andere cursisten. De eerste cursus (haar) heeft ze misschien wel, deels, betaald.
Massa heeft vast dingen geleerd tijdens de cursussen maar veel was niet erg handig voor haar omdat de focus ligt op make-up/haar voor bijvoorbeeld mode shows.
Het is Mascha met die achterlijke Gucci schoentjes.
Mon dieu ik trek die Nina en haar stem ZO SLECHT
Die hele Nina trek ik slecht!
Ik snap nog steeds niet wat Opel met Massa en Krek moet? Zijn er echt mensen die denken dat ze die Opel nu wel écht nodig hebben? Typisch gevalletje hebberigheid van de foefs.
Nah, dat denk ik niet. Maar ze is altijd zo ‘wijs’ over haar ‘business’, en ik vraag me echt oprecht af hoe ze deze deal met Opel goed praat voor zichzelf, gezien het feit ze niet een Auto YT channel heeft, of iets anders dat er in de buurt komt. Ik snap de link niet.