Ik vind je lipstick laten matchen met je nagellak eigenlijk best wel jaren 50/vrij tuttig/alleen geschikt voor een formele gelegenheid eigenlijk…
Ik vind het vooral slechte reclame voor de zelfbruiner.
Ik vind je lipstick laten matchen met je nagellak eigenlijk best wel jaren 50/vrij tuttig/alleen geschikt voor een formele gelegenheid eigenlijk…
Ik vind het vooral slechte reclame voor de zelfbruiner.
Ik vind het juist eigenlijk wel heel erg proberen super IG te zijn. Ik vind haar een mooie vrouw, maar waarom die mond nou zo gek? En ik vind de tekst ook echt niet passen bij de foto. Zo een typische zwoele foto met een “diepe” tekst eronder. Gewoon huh?
Ik weet nog dat ze heeeeeel lang geleden een Valentijnslook had gemaakt zoals krek haar op haar mooist vindt. Dat was dus zo’n lichtroze neon lipstick.
Bij 2.55 zegt ze het.
Wow shit.
Als ik mijn lippenstift moet matchen met mijn nagellak, heb ik een kikkerbek nu.
Bedankt.
Ik snap de reacties op @Cookiess post niet zo? Mascha is zogenaamd beutyvlogger, dat wij niet altijd onze make-up compleet on fleek hebben is logisch, maar het is deel van haar werk. Dan is het toch niet te veel moeite om lippenstift te dragen die a. niet vloekt met je nagellak en b. qua kleurtoon past bij je gezicht. Nou is Mas natuurlijk sowieso niet echt een beuty/make-up goeroe, maar vind best dat we in een topic waar we hun content bespreken daar een opmerking over kunnen en mogen maken.
Het is niet zozeer de kleur van de lippenstift, maar het lijkt vervaagd/er half af? Heel oneven. En de gehele blauwe kleurstelling: alsof ze al een week onder het ijs ligt.
Daarnaast dat rare filler(?)mondje met die vreemde poëtische tekst eronder. Be the person you needed when you were young? Ik snap er niks van.
Btw ben ik de enige die opvalt hoe vaak Massa ‘echt tóp’ zegt?
Vanaf nu in elk geval niet meer
Ik heb nergens gezegd dat de nagellak moet matchen met de lipstick. Ik zei alleen dat de kleuren van haar makeup vloekte.
Past je tasje bij je laarzen en je rokje bij je top
NON STOP WE ROCKEN NON STOP
doe je petje omlaag en je capuchon op
Ik hoor haar elke vlog tegenwoordig meerdere keren het woord althans zeggen. Ken eigenlijk niemand die dat woord nog gebruikt in normale spreektaal.
Althans? Dat hoor ik nog dagelijks en ik gebruik het zelf ook.
Ik heb hier even de zoekfunctie gebruikt en ik ben zeker niet de enige (enigste?) die het gebruikt zie ik
Ik ook…
Of in de vlog van gisteren constant het woord letterlijk dat voorbij kwam…
Hoe nostalgisch deze video…
En Mascha’s instapost bekritiseren. Ik doe er zelf graag aan mee, maar dit voelt een beetje als zeiken om het zeiken… Oke, haar lipstick en nagellak matchen niet. Maar bij welke influencer is dat wel het geval? Is het niet juist fijn dat Mascha ook maar net een mens is waarbij dingen nooit perfect zijn? (‘Net niet’ zoals hier altijd wordt gezegd)
En ‘diepzinnige’ teksten onder je foto posten die niets te maken hebben met de afbeelding zelf, is dat niet wat influencers nu eenmaal doen? Ik vind het ook nergens op slaan, maar I’m team Mascha on this…
Maar haar belangrijkste onderwerp is beauty toch al lang niet meer ? Waarom dan feedback geven op haar make up ?
En al was het dat nog wel… Als je iets heel leuk vindt, betekent het niet altijd dat je er goed in bent of moet zijn. Ze heeft toch nooit gepretendeerd een professional te zijn? En m.i. hoef je dat ook niet te zijn als influencer, blijkbaar vinden het mensen ook leuk om te kijken als je het allemaal niet perfect doet.
Mwa, verder eens met je punt hoor, maar Mascha heeft in het verleden wel vaak de indruk gewekt dat ze zichzelf zo zag door regelmatig te roepen dat ze les heeft gehad bij B academy voor haar en makeup
Ik denk dat als je er echt op gericht bent je vaardigheden te verbeteren, het niet de beste keuze is om als eenling te gaan werken tenzij je regelmatig investeert in cursussen/feedback van anderen/etc. of gewoon gruwelijk veel talent hebt. Maar goed niet iedereen hoeft de beste of zelfs beter te worden en dat is toch ook oke.