Beutyblogtopic XL #5

Ik moet gewoon een beetje lachen om het woordgebruik, schrijven met een vulpen hemels noemen. Ik vind het vermakelijk dus lees haar posts wel. Hoef het niet per se niet meer te lezen omdat ik er iets van vind, toch? Overigens zou ik een balpennen review wel interessant vinden.

2 likes

Ik denk eigenlijk ook niet dat als het wel zo zou zijn ze eerlijk antwoord zou geven… ‘Ja! Dit doen we gezellig iedere derde zaterdag van de maand met Pieter en Katrien uit Schubbekutteveen!’

Ze zijn wel ooit op van die feesten geweest die bekend staan om partner ruil etc. Wat was dat toen b*tch of zo en nog een andere. Wil alsnog niet zeggen dat ze daar iets doen natuurlijk! Maar daar komen ook wel die ‘roddels’ vandaan denk ik.

4 likes

Ik vind zoveel waarde hechten aan een mooie /goeie pen en schrijven / bulletjournaling etc in het algemeen echt iets voor mensen die tijd teveel hebben. Mensen met een heel gestructureerd leven, dat je je plezier moet halen uit iets iets opschrijven met een speciale vulpen, op zijn allermooiste :roll_eyes:

Aint nobody got time (en zin) for that. Ik krabbel vaak iets snel ff neer, bijna onleesbaar met de meest stoffige afgekauwde pen van 10 jaar oud. En door…:.

20 likes

Ja goed idee Fien, er zijn pas 30 video’s waarin ze de planner indeelt.

35 likes

‘Passie met de Pen’ de nieuwe baanbrekende non-fictie van Schultz
Verwacht in 2021

9 likes

Ja ik wacht er ook op haha

1 like

Cynthia deed in haar stories eerst heel geheimzinnig over het onderwerp van haar nieuwe boek, maar kon het blijkbaar toch niet laten om te verklappen dat het over wandelen gaat. Kan niet zeggen dat ik verrast ben, maar ben wel benieuwd hoe ze hier een heel boek mee gaat vullen, en wie dit boek dan gaan kopen🤔

4 likes

Ik had het fout, ze heeft hem die dag opgenomen. Ik dacht geupload :frowning: sorry sorry sorry (maar weet dat je niet de enige bent die zit te wachten want ik heb er ZIN IN)

4 likes

Kreeg ze een pen opgestuurd, ofzo?

Overigens rolde ik weer even flink met mijn ogen n.a.v. haar Kees-post: Dat snoetje! Ik ben zĂł verliefd. Post hieronder een blauwe druppel als je ook smelt van dat lieve snoetje.
:roll_eyes:

3 likes

afbeelding

3 likes

Een boek over wandelen?! Meen je dat nou?

3 likes

Hahaha echt he.
Vind deze planner wel mooi, misschien ga ik dit jaar toch eens overstag. Even over nadenken nog haha

Jawel, haha. Ze heeft t niet officieel bevestigd, maar er staat nog een story op waar mensen de zin “ik denk dat jij…” moeten invullen en iemand zei: een boek over wandelen gaat schrijven en deze comment niet gaat delen. En toen antwoordde Cynthia met: dat dacht jij maar :smirk::smirk::smirk: En een andere story die al weg is (want meer dan 24 u geleden) had ze allemaal replies samengevoegd waarin mensen gokten dat ze een boek over wandelen ging schrijven, en daar deed ze ook heel “geheimzinnig”, maar eigenlijk bevestigde ze t al, denk dat ze te excited is om t nog voor zich te houden, haha :sweat_smile:

4 likes

Wadlopen?

Echt he. Wat maakt het nou uit dat je het ding een agenda noemt. In principe gebruik je hem daar toch (ook) voor?

2 likes

Nee nee nee nee nee nee, hij is blanco dus het is een planner!!

Mocht ik hem kopen, dan vul ik hem alvast voor een heel jaar vooruit in. Is het alsnog een agenda :joy:

8 likes

Dat ze met die vinger lekker in dr neus gaat peuteren ipv elke keer zo te wijzen.

3 likes

Ik weet nog steeds niet wat het verschil tussen een planner en een agenda is, maar ik gebruik ondanks mijn redelijk monotone leven (en baan waarvoor ik voornamelijk alleen diensttijden opschrijf) al jaren een agenda en ik vind het vooral superhandig als ik naderhand dingen wil terugzoeken, over wat ik op een bepaalde datum heb gedaan, telefoonnummers etc. die later nog relevant kunnen blijken te achterhalen en mijn sociale activiteiten op een overzichtelijke manier bij elkaar te hebben. Zo’n ding hoeft natuurlijk niet per se vol (toch?).

3 likes

Ik gebruik er ook geen, ook geen agenda overigens en zet ook alles als tandarts afspraken in mn telefoon. Ik zou het dan eerder als notities of reminder boekje gebruiken, maar blijkbaar verkies ik rondslingerende blaadjes door het huis boven een planner.

Ik vergeet wel veel, zou een planner daarbij helpen?

2 likes