Ik vind het juist van goed van Lotte. Is toch hartstikke body positivity? Moet ze dan nog 4 jaar wachten voor er 15 kg aanzit voor ze af “mag” vallen. Of ik het helemaal een artikel waard vind weet ik niet, want er zijn een hoop mensen die dit onbewust doen of merken als de broek wat strakker zit.
Maar het is wel een goed voorbeeld om in 3 maanden 5 kg af te vallen op een gezonde manier vind ik! Juist ook om te laten zien dat slanke mensen ook op moeten letten en je met relatief weinig moeite kunt ingrijpen en er dan niet zoveel aan de hand als je onverhoopt wat kilootjes aankomt.
Ja helemaal eens, zo niet mijn smaak die spullen en ze maakt er binnen no time altijd een rommel van waardoor het nog erger lijkt, maar dat maakt het huis geen krot haha. Opzich is het ook niet groot nee, maar wel echt een super chill dakterras.
Twee jaar geleden was ze echt mn favo youtuber met haar vlogs nu denk ik steeds vaker dat ik ze maar niet meer moet kijken
Ik vind dat zij sowieso heel veel zeurt! Bijvoorbeeld toen haar hond loops was heeft ze er weken over geklaagd dat ze het huis niet uit kon, terwijl je naar mijn idee prima je honden een uur in aparte ruimtes kunt zetten. En over de taart op het feest van haar vriendin die heel vies was… Maar misschien interpreteer ik het meer als zeuren door de manier waarop ze er dan over praat
Vinden jullie schrijven met een vulpen ook zo hemels?
-Cynthia-
Dat schrijft LÈKKER
Oprecht een nieuwe passie: schrijven met een vulpen
Een boek schrijven met een vulpen, dat geeft pas voldoening!
Wat heerlijk dat jullie gewoon met een vulpen kunnen schrijven. Beseffen jullie je privilege wel, dat is niet weggelegd voor linkshandigen.
Trouwens @Cadeaupapier ben jij niet ook links?
Ja klopt. Vegen all over
Nee met een ganzenveer en oostindische inkt!
Er is dus wel een gigantische community van mensen die van vulpennen houden. Ligt een beetje in het verlengde van het bullet journal-verhaal. Er zijn ook hele beurzen rondom pennen in Amerika. Het is dus wel echt een ding.
Persoonlijk heb ik echt een grote passie voor bic-pennen.
Maar Cynthia is influencer en moet wel even laten weten wat deze vulpen teweegbrengt. Ze is er dól op, gèk van, geniet intèns van haar vulpen en heeft toch echt weer een passie gevonden hoor. Hémels! Normale stervelingen hebben misschien een lievelingspen en daarmee houdt het wel op.
Kan Cynthia hier ook ooit wel iets goed doen?
Ik heb Cynthia weer ontvolgt op Instagram. Ze plaatst echt ontzettend veel stories en is naar mijn mening behoorlijk lang van stof. Niet zo’n zin in…
Nou, is dit niet een beetje wat (beauty)bloggers doen? Jij hebt toch misschien ook een favoriete douchegel, maar daar ben je normaal ook niet zo lang van stof over. Maar bloggers schrijven nou eenmaal (vaak lyrisch, en overdreven) over een artikel waar mensen weinig mee kunnen hebben.
Ik vind het wel leuk en grappig dat Cynthia eens over wat anders schrijft. Als het je niet interesseert dan klik je het artikel toch niet aan?
Wat een teleurstelling zeg, dat artikel van Cynthia. Ik dacht yes ‘10 beste vulpennen op de markt’, is het gewoon een heel artikel over één vulpen… En dat na tig keer de Chilly ad te hebben weggeklikt. Zo jammer weer.
Ik heb gewoon haar stories gedempt. Vind t wel leuk om af en toe een foto te zien, maar die stories zijn echt too much.
Oh ik ben echt een instagram noob, even kijken hoe je dat doet. Vind inderdaad haar gewone posts nog wel leuk
Op haar storie blijven staan met je vinger en dan krijg je de optie om het verhaal te dempen.