En die avond is ze wel naar B gegaan voor dr haar en makeup voor dat gala maar oh wat was ze toch zieeeeeek.
Lijkt wel een man als ze verkouden is, die gaan ook meteen dood.
En die avond is ze wel naar B gegaan voor dr haar en makeup voor dat gala maar oh wat was ze toch zieeeeeek.
Lijkt wel een man als ze verkouden is, die gaan ook meteen dood.
Precies. Ben ik btw de enige die die stem van Pascal niet trekt?
Ik zou hier als cursist idd niet blij mee zijn als ik dit zou zien in de vlog. Helemaal als ik lees dat ze presentatis hadden voorbereid.
Ja echt zó lullig, lekker dan als je je presentatie moet verplaatsen voor de sniffles. Rot op zeg. Ga lekker met je sniffles daar zitten als je zelf niks moet doen.
Ze zei de les niet eens af omdat ze de sniffles had als je de vlog terug kijkt. Ze zei dat ze 's ochtends les geven ‘niet trok’ in combinatie met de voorstelling. Zegt letterlijk ‘Ik trek dat niet want we gaan vanavond naar de opera’. Ik denk als in moe door Frankrijk. Tenminste zo interpreteer ik het. En dan gewoon later het afschuiven op ziek zijn.
Nog erger imo. Zo ontiegelijk onprofessioneel
Vera heeft weer gepost! Ze verteld over haar burn-out, ik vind het echt goed dat ze hier zo open over praat.
Er komt vandaag een video van Nikkie waarin ze alles in het Nederlands doet! YES!
Sluit me hier helemaal bij aan, mooi verwoord! Als ik echt goed voor mezelf wil zorgen doe ik regelmatig vrijwilligerswerk en sport, ook al zit ik soms liever op de bank. Als ik die activiteiten heb ondernomen zit ik daarna toch 100x lekkerder op de bank! Als de boel maar een beetje in balans is he
Oeh leuk! Ben benieuwd!
Ik vind dit wel een goeie, misschien heeft het ook betrekking op ver reizen wat zoveel mensen willen doen. Ik voel die behoefte om te ‘vluchten’ niet zo. Aangezien ik hier alles heb wat mij gelukkig maakt.
Ik vind dit ergens een beetje zorgelijk…?
Waarom?
Niet aan ons om er iets over te zeggen
Ik vind het juist een heel realistisch artikel. Ze is gewoon bewuster gaan eten en bewegen, omdat ze niet meer tevreden was met hoe ze eruit ziet nadat ze was aangekomen. Legt ook duidelijk uit hoe ze dat gedaan heeft en waar ze voor gewaakt heeft en is niet eens een kilo per maand afgevallen (dus heel geleidelijk). Is het dan zorgelijk omdat ze van zichzelf al slank is?
Knap wat haar is gelukt door een gewoon normaal voedingspatroon (ietsje minder eten en betere keuzes maken) en beweegpatroon (dagelijks minimaal 30 minuten bewegen, ik betwijfel de 2 uur per dag die ze noemt) te volgen.
Persoonlijk vind ik het qua ‘sport’ wat weinig, ik doe graag meer om me fitter te voelen, en ook op een hogere intensiteit en zwaardere kracht om echt iets te prikkelen. Ze deed waarschijnlijk echt helemaal niks als ze met dit spieren opbouwt
Maar ik denk wel dat de gemiddelde inactieve en overetende mens een goed voorbeeld aan haar zou kunnen nemen. Weet wat je eet, zorg voor voldoende groente en fruit en kom eens van die bank af voor minimaal 30 minuten per dag voor wat lage intensiteit beweging.
Ik vind het niet zorgerlijk dat zij dit heeft gedaan, ik hoop alleen niet dat jonge meisjes nu denken dat ze er ook perse zo uit moeten zien ook door die foto’s enzo maar aan de andere kant is dat haar verandwoordelijkheid?
Ik kan mij wel vaag herrineren dar ze een half jaar of een jaar geleden iets had getweet dat ze niet meer slank was ofzo dat vond ik wel echt een beetje dom.
Volgens mij had Lotte een onrealistisch beeld van hoe ze eruit zag. Ik snap best dat je het vervelend vindt als je 2 kledingmaten aankomt (al had ze volgens mij altijd s of m in shoplogs). Maar ze heeft wel vaker gezegd dat ze haar buik en benen dik vond. En dat ze is het artikel ook zegt ‘nog nooit eerder was een dieet nodig’ oid, vind ik wel kwalijke uitspraken als je zo slank bent en veel jonge volgers hebt.
Ik vind de manier van afvallen niet zorgelijk maar wel de uitspraken die ze doet. Dikke bovenbenen, vetjes, niet meer zo slank… Ik weet niet hoor. Ik denk al ‘wat ben ik dan, een olifant?’. Kun je nagaan dat als je wat jonger bent. Op die voor foto is ze al mijn absolute droom einddoel, en zelf vond ze dat dus ‘niet meer zo slank’. Nou ja ik weet niet maar ik vind dat wel heftig.
Ik vind het knap van d’r dat ze dit gedaan heeft. Uit ervaring weet ik dat juist die 5 kg als je naar maatschappelijke normen al slank bent, maar zelf gewoon niet hélemaal tevreden ook echt lastig kunnen zijn.
Wel moet ik een beetje gniffelen om dat ze zegt dat ze de workouts nu wel afbouwt omdat ze niet te gespierd wil worden, ze deed 2 tot 3x 10 minuten aan krachttraining, alsof je daar ineens een soort bodybuilder van wordt.