Beutyblogtopic XL #5

En een aardappel is ook een bint

3 likes

Geen idee… ik volg ze niet want ik irriteer me teveel aan de mutserigheid :see_no_evil::sweat_smile:
Heb er hier iig niets meer over gelezen dan de aankondiging…

Ik denk dat ze haar eigen account persoonlijk wil maken (mss ook een overstap naar persoonlijke/mommyinfluencer?) en dan beauty apart wil houden.
Of mss wil ze een instagrambeauty-influencer worden zonder Blog.

Meer spon mogelijkheden

2 likes

Het gedoe met die lippenstiften van Jaclyn Hill is wel iets heel smerigs.
Gelukkig nooit meegemaakt smerigheid in nieuwe make-up.
Vraag me wel af voor welke merken deze fabriek producten maakt. Dan koop ik die merken niet :blush:
L’Oréal kocht ik al niet dus dat scheelt weer.

1 like

Hahaha confirmed animals. Wat hebben ze aangetroffen, honden? Poezen? Koeien?

1 like

Ik denk dat Cynt zich met haar Structuurjunkie gezwets richt op die hordes ZZP-ers die je in elk koffietentje ziet zitten, niet zozeer op mensen die vaste uren in loondienst werken. Voor die doelgroep zijn er eindeloos veel van dit soort cursussen en programma’s.

7 likes

Huh? Waar heb je dat gezien?

Ik vind het ook wel frappant dat iedereen die zo’n cursus/programma/coaching aanbiedt zelf óók van die programma’s lijkt te volgen. Misschien niet zo heel vreemd, maar het lijkt een soort cirkelbeweging of zo. Over een jaar of twee zijn ze allemaal weer bezig met het volgende (uiteraard weer allemaal hetzelfde).

17 likes

Een eigen account voor beautylabs kin
Hi ha ho

61 likes

Uiteraard worden de jetsers van Debbie weer flink tentoongesteld op Instagram voor ‘bikinidag’

5 likes

Aan de andere kant denk ik ook, ja, ze kan ze moeilijk verstoppen in een bikini

3 likes

Heb niet de indruk dat ze ze graag wil verstoppen :rofl:

2 likes

Hahaha neee die indruk heb ik ook niet, zou ook wel zonde zijn als ze dat zou doen

3 likes

Misschien heeft mijn collega die cursus bij haar gevolgd. Die peert ‘m altijd willekeurig tijdens werkzaamheden en zegt dan ‘jaaaa heb even een andere mindset nodig hoor’ … is goed joh, ik ga wel jouw taken opknappen, hou jij je maar met je mindset bezig :woman_shrugging:t3::roll_eyes:

17 likes

Niet dippen maar Kikken!

Mascha zegt het lesgeven af zodat ze kan uitslapen en gaat zich vervolgens uitgebreid optutten en naar een gala? Moet ik mee aankomen op mijn werk. Wat een leven.

25 likes

Tja het is maar net waar je prioriteiten liggen :disappointed:

3 likes

Daarom heeft een gemiddelde mens ook 5 banen, dan kun je zo door naar baan nummer 2 als ze niet meer blij met je zijn.

25 likes

Ik vind het dus best jammer dat de beutyblogs van vroeger zich nooit echt zijn gaan richten op skincare. Vind dat echt heel interessant! Jammer dat informatie vanuit Serena (en anderen) niet meer echt betrouwbaar is met al die spon.

5 likes