Beutyblogtopic XL #5

Nars don’t stop

Onbegrijpelijk die berichten die Mascha krijgt (zie haar insta verhaal). Hoe kan je zo denken. Goed dat ze aangifte ervan doet.

2 likes

Voor de nieuwsgierigen of mensen zonder Instagram;

8 likes

holy shit

Ik zit te denken, is dit een autocorrect gone wrong maar kan niets verzinnen dat erop lijkt :scream:

1 like

image https://media1.tenor.com/images/0e66a2e272cb8d7c35db692a46fdc441/tenor.gif?itemid=14432120

Wtf… goed dat ze aangifte doet!

5 likes

Wtf!!! Hoe bedenk je zoiets.

Ze had het profiel van diegene gewoon moeten tonen.

3 likes

Ik vind het juist knap dat ze dat niet doet. En dat ze de verleiding kan weerstaan deze persoon publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Aangifte is beter.

36 likes

Yeah hopelijk binnenkort weer een van mijn lievelingsvideo’s: kledingkast opruimvideo omdat die kast inmiddels weer uitpuilt met primark troep! Ook echt niet te geloven dat dit hun trouwdag-activiteit was. Shoppen in ergste winkel die je maar kan verzinnen.

edit: oh nee was de dag erna. Zo erg in de mood na het trouwdag-shoppen dat je de dag erna dus alles nog eens dunnetjes over doet :joy:

34 likes

In een kwartier bij elkaar gegrist

3 likes

Oh Mas, stahp trying to make Gregor happen.

37 likes

OMG ja. Die zijn waarschijnlijk als twee wervelwinden door de winkel gerend :stuck_out_tongue:

Ik vind Gregor wel leuk in deze video, ik vind hem sowieso over het algemeen wel leuk overkomen in haar video’s.

Mas:

• doos met 15 beutyblender sponsjes
  • 5 paar minisokjes zwart en per ongeluk ook 5 nude sokjes
  • 3 pack wireless bh’s want die fijne van VS zijn er niet meer, en deze zijn het ook net niet want er zit een cup in, maarja
  • Handdoek voor je haar, dolletjes, aldus Grek
  • 3 pack doekjes om make up te verwijderen
  • Hot/coolpack want er zitten squishy bolletjes in en dat is ASMR
  • scrubhandschoentjes
  • grapefruit scrubby scrub
  • tenenspreiders, van jelly!!
  • kort broekje
  • neon lingerieset
  • snacks met chocola

Grek:

• Pizzaplanet shirt, is dope want Toy story 4 is uit weetje
  • Homer Simpson pyjama, is wel chill want ‘ik heb normaal alleen maar lange broeken en die zijn warm en nu niet’
  • Bart Simpson trui
  • Toy story sokken, ‘want zij kocht sokken dus ik moet ook sokken’
  • GoT sokken
  • Trui met huis van de Simpsons, volgens Grek zelf van slechte kwaliteit dus zal niet lang goed blijven
  • Korte broek met streepjes, even om de nek gehangen want dan weet je dat het past (?)

Primark was nog maar kort open toen ze binnen kwamen dus al deze pareltjes zijn in een kwartier bij elkaar geharkt, hóe dan?

39 likes

Zo’n manly man.

Also, dope? Ik ken niemand die dat sinds 2002 nog gebruikt.

11 likes

Pfff wanneer stoppen zij dit zinloze geconsumeer, my god!

4 likes

Nou, voor onze Mascha was het niet zinloos, want stel je voor dat je beutyblender vies is en je geen back up (of 15 back ups) hebt. En de scrubhandschoentjes (of handjes zoals Mascha het zei?) die zij nu heeft valt letterlijk uit elkaar, dus die kan zij nu eindelijk weggooien.

5 likes

Klopt, dit was bizar.

Zelfs al zouden Bonnie en Nick hun trouwdag vieren met een fietstocht en 1 bolletje ijs bij een ijsboertje zou dat in ieder geval niet zo verspillend en milieuvervuilend zijn.
Wel tuttig en zuinig maar goed zo zijn ze.

11 likes

Vond het wel extra opvallen dat Mas bij ongeveer alles wat ze heeft gekocht verklaarde dat de versie die ze al had LETTERLIJK uit elkaar viel van ellende of niet goed meer was of wel een andere reden voor zichzelf bedacht waarom ze het mocht kopen.

8 likes