What the actual fuck? Mas haar camera / telefoon zit vast in een tasje en ze vlogt zo…
Om Krek te quoten: “Dit is nu je leven.”
Spoileralert, hij gaat er later wel uit.
What the actual fuck? Mas haar camera / telefoon zit vast in een tasje en ze vlogt zo…
Om Krek te quoten: “Dit is nu je leven.”
Spoileralert, hij gaat er later wel uit.
Vind ik toch echt wat anders, dit gaat om een zelfbenoemd “expert”. Ik betaal ook wel bijvoorbeeld 600e per dag voor een bepaald congres, maar daar komt wel de top van die wereld qua professoren etc.
Woow. Hallo perfect gebit!
Elke keer als mascha zelfbruiner op heeft gedaan zecht ze: ietsjes een gezonderre tint.
Voel me zo aan gesproken als bleekscheet😆
potato is ook een tint
Off topic, maar ik heb eens een zelfde soort cursus gevolgt (maar dan marketinggerelateerd) waar ik grof geld voor had betaald. Uiteindelijk niks gehad aan de tips en de trucs werkten niet bij mij, tegen persoon in kwestie aangegeven dat ik het halverwege wilde afbreken(toen al 2000 betaald) vind het niveau veel te laag. Vaak moest ze zelf ook op zoek naar de antwoorden van mijn vragen. Maar kreeg dus niks terug omdat ze alles op contract had ingedekt. Echt zuur.
Ik vraag me ook wel af wat Cynthia nou echt als advies kan geven. Ze zal echt wel gestructureerd zijn, maar ze heeft wel makkelijk praten. Altijd werken vanuit huis (geen reistijd), zelf je werktijden kunnen bepalen, relatief weinig deadlines, geen collega’s waar je je aan moet verantwoorden, geen kinderen, etc. Als je zo vrij bent in het bepalen van je werkdagen, is structuur ook wel makkelijk aan te brengen. Tips als: “als je even geen concentratie meer hebt, ga dan even een stukje wandelen”, daar kan je als gewone werknemer natuurlijk niks mee. M’n baas ziet me al aankomen.
Ik vraag me af of ze zichzelf nog expert zou kunnen noemen als ze 40 uur zou werken, met nachtdiensten en lange reistijd, 3 kinderen en een werkgever die totaal niet flexibel is.
Dan zou ze tenminste met een goed verhaal komen. Maar ik verwacht er met haar manier van leven (Fijn voor haar hoor dat ze dat kan) niet veel van, en zou daar dan zeker geen 3000 ekkies voor over hebben.
Die lippenstift. I need it.
Dit, plus dat ik me afvraag wat zij meer kan vertellen dan wat je al op internet kan vinden. Wat kan zij nog voor tips geven, die je nooit ergens hebt gehoord? En ze zal puur van zichzelf uitgaan, van wat voor haar werkt in haar situatie, en niet per se vanuit theorie denk ik? Dus als je een beetje anders werkt dan zij, zal je er niet zoveel aan hebben misschien. En als je hetzelfde werkt, weet je misschien alles al
Ik snap niet hoe deze foto in elkaar zit. Wat gebeurt er?
Ik vraag me ook vaak af of ze bluft of oprecht denkt dat ze structuurexpert is. Je moet wel erg ver van de werkende wereld staan als je denkt dat een normale baan in een structuurboekje te vangen is en jij dat wel even aanleert.
Maar wat maakt Cynthia nu een expert op structuur? Puur alleen omdat ze veel plant en het design van de Passion Planner genakt heeft?
Dat vind ik nou ook. Ik zou überhaupt iemand niet serieus nemen die zo vaak via socialmedia alles uitvergroot. Daarbij heeft ze in mijn ogen weinig gunfactor.
Denk dat het vanwege de punten die jij noemt juist extra interessant kan zijn voor mensen die net als zij voor zichzelf werken. Of verkoopt ze het echt als iets wat voor iedereen geschikt is?
Masha zegt een avond van tevoren haar werk af, lesgeven, omdat ze een beetje sniffy?? is. Vrijblijvende baan.
Ik ook. Zijn we er al achter welke lippenstift het is?
In de comments bij de vlog vandaag van Mascha en ook de vlog waar ze jurken past voor het gala zeggen veel mensen dat de jurk die ze gekozen heeft niet mooi staat en dat ze beter voor de eerste jurk die ze aan had had moeten gaan. Mascha zegt daarop dat je in die eerste jurk haar buik heel duidelijk ziet en dat ze bang was dat ze dan weer opmerkingen zou krijgen dat ze zelf vraagt om zwangerschapsgeruchten. Vind ik zo sneu om te lezen dat ze daar dus rekening mee houdt.
Volgens mij is het wel gericht op bedrijven. Vooral als je die prijzen ziet. Maar voor iemand die voor zichzelf werkt kan het idd wel interessant zijn. Of het 3000 euro interessant is dat is een tweede maar dat is een persoonlijke keuze.