Beutyblogtopic XL #5

Ik ga naar een “niet kraker” voornamelijk Engelse en Australiërs zij behandelen je met de Sacro Occipitale Techniek.

Ik ga al 18 jaar elke maand. (Paar keer een gat van 4 maanden en dat heb ik geweten! Ik heb fibro)

Ook mijn dochter gaat heen, puur om problemen voor te zijn. Toen ze net geboren was kwam mijn chiropractor bij me thuis. Ik had niets verteld maar hij kon precies voelen dat zij met haar rechterarmpje naar voren was geboren (superman!)
Paar aanpassingen en hoppa amper meer huilen en ze sliep daarna altijd door (nu is ze 9) :smile:

4 likes

Cynthia organiseert een structuurjunkie programma voor 3000 euro…
Ben heel benieuwd hoeveel mensen zoveel geld overhebben voor zoiets
(Ik heb haar webinar gekeken, no shame :joy:)

5 likes

3000 euro… Schaaaaaaamteloos :no_mouth: En wat krijg je daarvoor?

2 likes

Dat kan maar beter een jaarcursus zijn. Mínstens.

1 like

Serieus? Ben wel heel benieuwd wat ze dan aanbiedt. Voor zulke bedragen wil je toch iemand met serieuze kennis (gefundeerd, niet enkel gebaseerd op eigen ervaring) van hetgeen dat hij/zij verteld.

3 likes

3500 euro voor een programma tot januari, dus half jaartje denk ik. Dan 1044 euro voor twee ‘live-dagen’.
Maar als je voor morgennacht boekt krijg je dit allemaal voor de ‘fantastische’ prijs van 2274. En dan na januari schijnt ze het dus voor het volle bedrag aan te gaan bieden? Ben echt benieuwd of er mensen zijn die dat doen, en wat voor types/mensen dat dan zijn zegmaar?

1 like

Nou, ik weet wel leukere dingen wat ik voor dat enorme bedrag kan doen. :star_struck:

12 likes

Nou inderdaad… Hoe hopeloos in plannen moet je zijn om dat geld uit te willen geven :open_mouth:

9 likes

Met die cursus en Curacao toen had ze niet genoeg aanmeldingen toch? Toen heeft ze het afgezegd. Wel dapper dat ze het nog een keer probeert voor zo’n hoge prijs

5 likes

Een lekkere zonnige vakantie om mentaal even te resetten, een tof vak aan de uni, paar zelfhelpboeken, goede keer uiteten om succes te vieren en dan kan ik nog ongeveer 500 euro opzij zetten om alvast te sparen voor mijn volgende mental crisis.

33 likes

De stories van Cynthia waarin ze laat zien wat ze aan het filmen is klinken al niet veelbelovend… ‘Je moet jezelf op 1 zetten en goed voor jezelf zorgen.’ Wat een open deuren.

4 likes

Klinkt een beetje als “wil&tien” niveau…

3 likes

Die hadden toch ook een instagramcursus? Is dat al geweest of moet dat toch komen?

Zijn er mensen die dat betalen? :face_with_raised_eyebrow:

Mss is die Suzan ( van het varkentje) haar coach. Die lijkt zo n dingen te suggereren: als je er maar genoeg geld voor vraagt zullen mensen geloven dat het professioneel is.

21 likes

Dat bedrag klinkt en is misschien wel hoog, maar in her bedrijfsleven kosten cursussen al snel 2000 euro. Mijn vriend is dat in een week soms al kwijt. Bedrijf betaalt dan.

2 likes

Maar neem aan dat degene die die cursussen geven dan wel enige kennis van zaken, of op z’n minst een opleiding in die richting hebben gedaan?

5 likes

Zeker! Maar zet dit soort bedragen wel in perspectief. Zij zal hier ook over nagedacht hebben. Lijkt mij…

1 like

Daar zou ik dan eerder voor kiezen dan die cursusjes van tegenwoordig via instagram/facebookgroepen van iemand die ‘‘ineens’’ dit als passie hebben. Ik weet het niet, dat komt gewoon een beetje twijfelachtig over. En het is ook een beetje m’n gevoel daarbij.

1 like

Ja, hier ook, dit zou verschuiven van doelgroep van particulier naar bedrijven/werknemers kunnen zijn?

1 like