Lijkt op best veel mensen, maar echt in de verste verte niet op massa zelf
Heh? Ik dacht dat het die Amanda Balk oid was.
Ik zou het niet na kunnen doen maar het doet me hieraan denken
Dst. Komt denk ik door de neus, Mascha’s neus is heel herkenbaar en dat zie je hier niet terug.
Ik vind die ogen en wenkbrauwen wel echt goed lijken, als je 'm zo voor de helft bekijkt. Die lippen en neus dan weer totaal niet.
Ik zie nu bij rtl boulevard dat Nikkie een stem inspreekt in een film van Playmobil. Leuk voor haar! (Rutger Vink ook overigens, maar is geen beauty)
Bedoel je Nikkie?
Het is ook niet zo gek dat deze tekening op iedereen lijkt, aangezien iedereen met van die opgespoten lipjes (en wat wel niet meer) op elkaar lijkt.
Om in Tolkien thema te blijven, deed de tekening me aan haar denken:
https://www.pinterest.com/pin/485192559831774451/Wat is dat ineens met bodyfix? Zit er toch een gehaaid vrouwtje achter? die tout le monde bekend Nederland sponsort?
Mascha gaat naar die wondermasseuse en nu zie ik het ook bij Chantal Jansen en Monica voorbij komen.
Waar is die #ad
Monica doet dat echt al heeel lang. Geen idee van de rest overigens. Misschien dat het nu ineens opvalt omdat je er meer op let?
Tja zo zie ik het nu ineens op één dag, dan valt het op ja! Hahah
Volgens mij waren Monica en Mascha uitgenodigd voor die massage en nu doen ze het regelmatig.
Victoria Koblenko doet het ook al jaren. Flink aan de prijzige kant voor ons plebs.
Maar krijgen zij dus korting als ze het op social media plaatsen?
Wil ik ook wel doen hoor als ik naar mijn chiropractor ga, of masseuse
Chiropractor
wat moeten we toch zonder
Ik wilde daar een tijdje geleden ook graag heen (door een try guys filmpje) maar als je een klein beetje googled dan lees je er zoveel enge kwakzalververhalen over. (Niet alleen baat het niet dan schaadt het niet verhalen maar ook verhalen met overleden baby’s bijv.)
Snap ik wel! Ik ga al jaren af en toe, ik vind het gewoon ‘lekker’, maar ik weet ook dat er niet een goed gefundeerde wetenschappelijke basis is voor chiropractie.
Dat van die baby’s heb ik volgens mij wel eens bij Radar of Zembla oid gezien inderdaad!
Blijft lastig, ik heb er baat bij maar dat wil niet zeggen dat ik het iedereen aan zou raden
https://www.henw.org/artikelen/chiropractie-geen-theorie-die-de-werking-onderbouwt