Juist daarom vind ik het ook zo bijzonder. Hoeveel verdien(de) je dan in godsnaam dat je zo een grote spaarpot hebt opgebouwd dat je voor een langere tijd vrijwel niks hoeft te doen zonder dat je tijdens het sparen ook maar ergens op hoeft te bezuinigen. Althans zo lijkt het
Opzich vind ik dat niet zo verbazend. Ik kan zelf doordat ik lage lasten heb vrij snel veel opbouwen met een gemiddeld saladis. Als je jarenlang bovengemiddeld verdient en alle grote aankopen waar een normaal persoon voor spaar gratis krijgt (denk aan auto’s, huishoudelijke apparaten, reizen, meubels etc), kan je denk ik extreem veel opzij zetten mits je normaal met geld omgaat.
Nou ik denk dat het heel belangrijk is om je (potentiele) doelgroep en kijkers in de gaten te houden. Je vaste kijkers zijn vaak uitsluiten positief, althans veel mensen die ik zie reageren zijn altijd alleen maar vol lof. Daarnaast ervaringsdeskundigen en experts zijn ook belangrijk, uiteraard, maar ik denk dat je klant/kijker toch het allerbelangrijkst is, zonder hen ben je nergens… en als je je slechts richt op de mensen die zelf naar jou toe komen, denk ik dat je toch een hele grote groep mensen laat liggen die je misschien toch best zou kunnen bereiken als je ook wat meer naar hun zou luisteren. Als je dat uberhaupt wil natuurlijk he, want als je dat niet wil dan zou het je ook gewoon lekker aan je reet moeten roesten en kan je ook heel happy zijn met wat je al hebt! Maar ik zou het zelf zien als een gemiste kans.
En ik zou ook best graag een eerlijke mening van iemand willen lezen/horen. Ook al is dat vaak heel hard op het eerste moment, achteraf gezien vind ik zelf altijd dat ik daar meer aan heb gehad dan iemand die alleen maar lief is omdat ze niet helemaal eerlijk durven te zijn.
Ja en juist omdat wij hier gewoon met elkaar erover praten, zoals vriendinnen dat ook met elkaar doen, lijkt het me juist een handig platform om weer eens andere kant van de meningen te bekijken.
Maar je hebt gelijk denk ik, misschien willen ze zich niet op het algemene publiek richten, ook al zie ik de leden van dit forum toch wel echt als een onderdeel van de doelgroep. Veel mensen hebben altijd gekeken maar haken af, ik zou dan toch heel graag willen weten waarom, zodat je kan kijken of je daar wat mee kan of wil.
Ja en vaak ook nog heel ongenuanceerd of ongepast, dat lijkt me ook heel kut ja om dagelijks mee geconfronteerd te worden
Wordt er eigenlijk vanuit youtube of instagram ook ondersteuning gegeven als het gaat om nare ervaringen op social media?
Ja blocken en flaggen is natuurlijk totaal zinloos. Wordt toch ondertussen wel echt nodig dat ze wat meer bescherming gaan bieden aan de influencers op oa insta en youtube
Dat vind ik ook wel interessant aan Zuid-Korea. Daar moet je namelijk je burgerservicenummer bij heel veel websites gebruiken om te kunnen registeren, ook sociale sites zoals dit forum. Je bent dus nooit anoniem en als buitenlander kun je niet op die sites geregistreerd zijn.
Wat je dus ziet is dat artiestenbureaus heel gericht aangifte van smaad en laster kunnen doen tegen negatieve commments en daar ook gebruik van maken.
Zijn er nu nog echt grote beautybloggers over die ‘steady’ zijn?
Mascha is gestopt, Cynthia kan je niet echt meer beauty noemen, Serena heeft een dip… Ja Vera misschien, als ze weer begint. Wil en Tien zijn gekapt, wat blijft er dan nog over?
Aranka?
Maar ik denk dat hun succes prima lang genoeg kan blijven, mits ze er energie in stoppen. Kijk maar naar Cynthia en Wil&Tien: alle projectjes die ze starten worden toch redelijk succesvol. Op die manier blijf je wel relevant. Denk dat een Cynthia als ze ooit uitgeblogd en gemerchandised is prima als zzp’er ergens aan de slag kan.
Aaaahahahaha ik moest zo hard hierom lachen. Net alsof dat ene dikke lippen filter hier op is gezet Wel goed van die tekenaar dat ie geen liplijn heeft getekend
Wie moet dit voorstellen? Ik zie het niet.
Marscha!
Ik dacht echt even dat t Monica was op dat portret
Ik dacht Gaby
Huh, ik zie er ook wel Monica en echt geen Mascha in.
Ah oké. Ik zie het niet
Lijkt wel die vriendin van lil kleine.
Dit dacht ik ook meteen.