Beutyblogtopic XL #5

In veel van haar video’s gebruikt ze Coty Airspun om onder haar ogen te baken, dat is hetzelfde poeder wat bij James Charles voor dit effect zorgde.

Flashback Mary

image

31 likes

Wow… Michael Jackson vibes

En @BiloxiParish in het filmpje met Mascha geeft ze ook aan dat er kleuren van een bepaalde foundation zijn waar ze tussen zit, en dat de 5 te oranje is maar dat ze dat liever heeft dan te licht of te donker. Maar goed ze zegt over zichzelf ook al dat ze voor Oempa Loempa gaat dus dat verklaart een hoop.

Laf hun

1 like

Ik kan even geen specifieke voorbeelden noemen, beetje jammer sorry haha

1 like

Ja ok ik zit soms ook tussen twee kleuren in, maar er bestaat wel een verschil tussen een tint te donker en een compleet andere kleur. Maargoed als ze van oompaloompa houdt dan snap ik het wel. Snap alleen niet zo goed waarom je dat met opzet zou willen

@Oizys sodeknetter dit is wel heel heftig haha. Damn, heb je uren aan je makeu besteed en dan sta je op iedere foto als een soort van spook met lippenstift :ghost:

1 like

Vanaf 2 minuten ongeveer. Ze wil per sé die?

Hahahaha wat in hemelsnaam in mijn post doet jou denken dat ik Jessie ben? Oprecht nieuwsgierig.

Dat was een reactie op jou omdat je zei dat ze meelas maar een bericht aan Jessie… neem ik aan.

1 like

Denk dat je het dan wel echt moet kunnen hebben. Zit zeker goed onderbouwde kritiek tussen, maar ook wel eens nare comments of onnodige opmerkingen. Ik zou het zelf denk ik ook niet trekken om hier mee te lezen. Bij sommige dingen helpt het enorm om een gezicht bij de opmerkingen te zien.

1 like

Het kwam op mij over alsof ze mij direct aansprak door te antwoorden op mijn bericht met “Hey Jessie” :see_no_evil: Maar misschien heb je gelijk, ik wacht het af haha

1 like

Hahaha ik interpreteerde het ook als banana zei!

Maar goed onderbouwde kritiek wordt vaak als ‘haat’ bestempeld in de Youtube/Influence wereld. Het is namelijk makkelijker om kritische mensen als ‘haters’ weg te zetten dan daadwerkelijk naar je eigen gedrag te kijken.

14 likes

Ja dat is nou juist zo zonde!!! Als iets negatief is of als ergens kritiek op gegeven wordt, is het voor je het weet verwijderd of wordt het idd bestempeld als haat, belachelijk. Een gebrek aan zelfkritiek en daardoor oa ver verwijderd te zijn van de realiteit is volgens mij bij sommige influenfers de normaalste zaak van de wereld.

1 like

https://www.beautylab.nl/persoonlijke-update-2/

Serena heeft een blog online gezet, vind het wel een eerlijk verhaal, tof ook dat ze andere influencers durft te noemen en laat merken dat ze zich daar toch wel mee vergelijkt.

Wat mij betreft begint ze weer een webshop met haar moeder, vond ik altijd heel leuk!

22 likes

Wel bijzonder dat ze dan toch nog genoeg inkomsten heeft om normaal te leven. Kan natuurlijk zijn dat ze nu alleen vam Sjors zn inkomen leven, maar ik blijf het bijzonder vinden dat veel influencers gewoon zo lang niet hoeven te werken zonder dat het misgaat

9 likes

Ik zie best veel gesponsorde posts voorbij komen op Instagram, dus verdient ze natuurlijk ook geld mee.

1 like

En in deze barre tijden heeft ze gelukkig ook nog een fan die een pakket met o.a. douchegel, tandpasta, parfum en een masker naar haar opstuurt (zie Insta).

Dat had ze als beautyblogger vast nog niet genoeg.

10 likes

Bijzonder! Maar dat valt Serena niet te verwijten natuurlijk.

Alle gezusters Verbon lijken hier last van te hebben, Tara en Larissa zaten ook in een creatieve dip. Zij posten samen even weinig als Serena.

Kan me goed voorstellen dat de meeste influencers ook nog wel een aardige spaarpot hebben. Serena kocht bijvoorbeeld in haar eentje een flink huis, in een goede stad, toen de markt in zijn lift zat. Denk dat je dan aardig lang van je vroegere faam kan leven. Tel daar af en toe een sponnetje bij op.