Beutyblogtopic XL #5

Willemijn en Martine maken samen 1,5 vlog per week. Posten een loekje op Instagram. Bloggen ieder eens in de drie maanden een recept of een dagboek over een trimester van een zwangerschap.
Ze frøbelen wat kaartjes en memoblokjes mbv Pinterest in elkaar en daaruit bestaat hun werkzame leven?
Daar heb je dan idd wel 4 BV’s per persoon voor nodig.

4 likes

:wave: Hey Jessie!
Leuk dat je meeleest!
Zou je aub eens wat minder zuur willen zijn op je kanaal?
BVD,
Gr.Gr
Hyacinthje

5 likes

Je vergeet de mokken!! Hallo ontwerpen en keramieken??? Duh! Weer een BV.

3 likes

De gemiddelde mens heeft wel 5 banen he!

7 likes

Ben ik nou heel naief om te denken dat het juist voor vloggers/influencers/youtubers zinvol zou zijn om op een beetje beschaafd forum (waaronder ik dit forum reken, ik heb hier echt zelden tot nooit iets gelezen als, jezus wat is zij dik of dat soort domme simpele uitspraken) zo nu en dan mee te lezen. Precies om de redenen die @Shaaar benoemt, om een beetje met de benen op de grond te blijven? En het dan niet allll te serieus te nemen, maar ik denk dat er hier heel vaak goed onderbouwde kritiek wordt gegeven waar je gewoon echt wat mee zou kunnen (als je dat al zou willen).

9 likes

Nou ik vind de dingen die soms over Mascha en Gregor worden gezegd niet altijd meer onder “beschaafd” vallen

16 likes

Nou ben ik zelf best direct, dus zie ik het misschien niet zo heel snel, maar zou je een voorbeeld kunnen noemen waar het echt te ver gaat?

En uiteraard zijn er altijd uitzonderingen, maar laat ik dan zeggen dat het over het algemeen geen asociale uitspraken zijn hier

Misschien hanteert ze wel een regel voor wijn, ‘er zit een 5 in de klok’. Maakt ze er wel optimaal gebruik van

5 likes

Ik mag hopen dat ze daar hun familie voor hebben, toch? Iig mijn moeder zou me echt constant uitlachen en zeggen dat ik niet zo overdreven moet doen.
Al lijkt het me voor een Enzo waarbij de hele familie lijkt te vloggen wel een stukje moeilijker zijn.

1 like

Ik heb niet zo’n verstand van make-up maar hier klopt iets niet toch

18 likes

Denk dat het misschien van de flitser komt. Maar ziet er wel wat gek uit ja

Doet me denken aan dit

18 likes

Ja dat zou wel heel mooi zijn als je familie dat doet, dat zou doe van mij ook zeker doen :rofl: maar dat zal lang niet altijd het geval zijn denk ik.

Zit denk ik SPF in haar concealer. Dat reflecteert op het licht van een flits.

Omg haha zijn ze bij de babbel. Waarom helemaal in apeldooorn zijn.

1 like

Daar komt ze vandaan toch

Volgens mij komt ze daar inderdaad vandaan.

Ik beschouw mezelf als redelijk tolerant, maar als het op gregor aankomt verlies ik alle nuance.

Ik weet dit, maar ik kan het niet helpen.

22 likes

Ik snap haar makeup sowieso nooit. Haar hoofd is zo oranje. Laatst zat ze in de vlog can Co with the flow en toen viel me dat kleurverschil nog veel meer op. Op instagram gebruikt ze natuurlijk filters over haar foto’s maar in die vlog was dat niet het geval. Alsof het hoofd er los op zit geplakt. Zag er zelfs eigenlijk een beetje smoezelig uit zo’n rare kleur dat het was.
Het zou zoveel mooier zijn als ze haar foundation gewoon matcht met haar nek. Ik volg meerde personen met een nektattoo en die gebruiken wel gewoon matchende foundation dusja snap het niet zo goed waarom je dit zou willen.

5 likes

Aah oke wist ik niet. Nee dan snap ik het.