Beutyblogtopic XL #5

We poppen nog genoeg hoor! (Ibuprofen :joy:)

5 likes

Mijn theorie is dat jij Jessie bent en dat jouw bezoek allemaal een teaser voor deze GRWU was en nu ook weer om ons dat filmpje te laten bekijken. Ik trap er niet in hoor. Ik. Trap. Er. Niet. In.
1ckxu7
Is niet serieus bedoeld mensen. Is een grapje. Jessie lijkt me daar totaal niet het type voor

30 likes

Of juist wel :face_with_monocle::crazy_face:

nee grapje

2 likes

Uit welke serie is dit plaatje?

It’s always sunny in philadelphia :heart::heart::heart:

1 like

Maar het merk Nikkie wordt ook een soort van ‘gesponsord’ door haar man. Of althans, hij bezit alle panden waar zij in zit. Dat maakt al erg veel verschil.
Er zit sowieso een luchtje aan dat merk, als je de roddels binnen de modewerld mag geloven. Hoe snel het gegroeid is bijv. (Waar ik zelf niet in verkeer maar vriendinnen van mij wel.)

2 likes

Daarnaast is Nikkie ook niet vies van plagiaat. Eerste collecties waren letterlijke kopieën van bijvoorbeeld Zoe Karssen. Volgens mij zitten er nu nog steeds wel eens subtiele kopietjes tussen.

2 likes

Kate Moss als gezicht van je merk. Als je maar genoeg geld neerlegt. Wat een grap.

Haha ja haar kantoor is ook een miljoenenpand schuin tegenover haar huis. Koekoek.

Welke minuut gaat het over het forum in de video van Mas?

48, maar het is niet echt noemenswaardig.

1 like

Dankje!

Net gekeken en het is eigenlijk heel grappig om te zien dat ze geen idee hebben waar ze over praten? Vooral Jessie “oh wat zijn ze dik geworden” en dat we over haar noooooit aardig zijn. Dan lees je dus echt niet mee of je doet heel hard je best om het te laten lijken alsof je niet mee leest.

2 likes

Voor wie altijd al een Josh V item had willen hebben: vind er net een bij de weggeefwinkel

Wie wil? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

18 likes

Kan het niet zo zijn dat er meerdere fora zijn waar over Youtubers wordt gepraat of zijn wij de enigen?

3 likes

Op dat andere forum na, die toen ook werd opgericht na EGF, zou ik niets anders weten

Ik pas.

1 like

Dat andere forum bestaat niet meer zie ik net.

Haha begrijpelijk. Mn schoonmoeder ook echt, neem je dat meeeee? Waarom?

Zie in Cythia’s stories dat ze elke ochtend extreem Vroeg gaat opstaan om om 5 uur ‘s ochtends te gaan werken.
Wist niet dat ze een baan had gevonden?

21 likes

Wie vroeger gaat werken kan ook vroeger aan de wijn

50 likes