Beutyblogtopic XL #5

Ohh wat een burn. Heftig hoor.

Thanks voor de samenvatting :slight_smile:

2 likes

Vanaf minuut 48 ongeveer. Maar pas op voor de flinke burn hoor. :roll_eyes:

Edit: Oh oeps ik zie dat @Mhysa het al heeft samengevat.

1 like

Mooi, hoef ik niet te kijken

2 likes

Oh jeetje ja, ik voel me bijna geannihileerd hierdoor.

2 likes

Is dit eigenlijk trollen? Of wanneer is de grens bereikt? Account lijkt er alleen te zijn om forummers af te zeiken/te stangen. @moderators

3 likes

Er kan maar 1 forumtrol zijn.
Goed om te weten!

7 likes

Is @Hejira niet gewoon de video aan het promo’en zodat wij zouden gaan kijken?

7 likes

Naieve vraag: noemen ze nog bedragen van wat ze binnenharken of is het gewoon een clickbait titel?

HET IS ALTIJD EEN FUCKING CLICKBAIT TITEL GVD!!

1 like

Au, wat een burn. Gelukkig is negatieve aandacht ook aandacht. Dat begrijp jij natuurlijk heel goed, als trol. Kan het zijn dat jij een beetje jaloers bent op al die aandacht die het forum krijgt van deze twee vloggers?

2 likes

Nee, contractueel gezien mogen ze daar niet over praten. Maar je mag Mas altijd vragen wat ze verdient hoor, of ze er antwoord op geeft is een tweede zegt ze met zo’n zelfvoldane grijns. :slightly_smiling_face:

1 like

Had eigenlijk wel willen weten wat Mas van jouw site vindt.

Ik denk ergens dat ze het wel kan waarderen eigenlijk.

1 like

Ik kijk nu die video van Jessie en Mascha en ik erger me echt aan dat ze zichzelf zo ophemelen. Het houdt gewoon niet op joh. Ik denk ook dat het komt door de toon waarop ze praten. Nogal uit de hoogte ofzo. Als Yara bijvoorbeeld zou uitleggen hoe zulke meetings gaan, dan zou het denk ik heel anders overkomen.

3 likes

Ze heeft toch eens ergens aangegeven dat ze het wel kon waarderen? Of heb ik dat gedroomd?

1 like

Ik vind Yara sowieso een stuk sympathieker dan menig youtuber

8 likes

Ik denk echt dat influencen een mentaal hele ongezonde baan is. Dat je vrij stevig in je schoenen moet staan om jezelf niet te gaan ophemelen. Gebrek aan serieuze feedback, constant opgehemeld, vaak een ritme van nul, je hoeft in principe niet zo veel, maar voelt intern soms wel heel veel druk, constant nare comments waaruit je niet meer kan bepalen of mensen nou serieuze feedback geven of gewoon asociaal/jaloers zijn, weinig privacy, persoonlijke mijlpalen worden lucratief (huizen kopen, kinderen krijgen, nieuwe grote projecten), en de beloning valt met bakken uit de lucht.

44 likes

Wat je zegt. Ik denk dat het vooral ook lastig is omdat ze geen basis / referentie punt hebben om zich aan te eiken. “Wat is normaal” qua inkomsten, gedrag, etc.
Het optrekken met andere influencers maakt het in hun hoofd normaal, maar laat ze juist verder afdrijven…

Klinkt weer lekker vaag, maar ik sta ook net op de after te wachten…

9 likes

Haha vind je nog best scherp voor iemand die op de after staat te wachten. Begrijp precies wat je bedoelt!

2 likes

Wachten op de after is hier overigens gewoon code voor: op een veel te vroeg tijdstio wachten tot je kind klaar is met poepen zodat je die kan verschonen en mogelijk nog net een half uurtje terug kan gaan liggen om half te spacen omdat je uit je diepe slaap geroepen bent :confused:

9 likes

Hahaha dat verklaart! Ik had een iets andere after in mijn hoofd. Met iets meer middelen en minder kind.

7 likes