Beutyblogtopic XL #5

Ik krijg sowieso bultjes van Who run the world. Hoe origineel ook om dat te gebruiken.

8 likes

Misschien een rare vraag, maar reageren bedrijven dan nog op je opmerking?

Ja who run the world, Ă©chte vrouwen met maat xs tot xl!

1 like

Échte vrouwen!!

Nieuw geld mensen vinden dit vaak helemaal de bom. Veel ouders van leerlingen op mijn werk (particuliere school) dragen dit. En leerlingen soms ook.

2 likes

Nee. Ik vind het niet ordinair.

Ja de collecties van voor 2016. Maar de laatste collecties zijn er verre van ordinair.

Ik herinner me nog steeds het josh v shirt met “nothing tastes as good as skinny feels” (lekker gejat ook) en dat ze dieetpillen an Marsha had gegeven :joy:

9 likes

Deze wel ja! Had het ook heel beleefd uitgelegd hoor :stuck_out_tongue:
Ze bedankte me voor de feedback en zei dat ze bij me terug zou komen als ze iets zou hebben dat beter bij me past. (Had de video van Gillette over toxic masculinity aangehaald als verhaal dat ik wel zou delen).

20 likes

Wow netjes en fijn dat ze aangeven dat ze luisteren :hushed:

2 likes

Kan iemand mij misschien vertellen wat ‘nieuw geld’ betekent en wat voor menschen dit zijn?

Ik leer zo veel van dit forumđŸ€©

1 like

Ze is trouwens vergeten de teennagels van haar andere voet te lakken.
Stond vast niet in haar structuurjunkieplanner.

11 likes

Hahah het is een heel ouderwets elitaire manier om mensen te beschrijven die geen oud geld zijn maar pas een of twee generaties goed in de slappe was zitten. Dit ‘soort’ mensen is doorgaans nogal schreeuwerig met hun geld, veel bling en show en weten helemaal niet hoe het eigenlijk heurt. Oud geld mensen zijn veel ingetogener, lopen niet te showen en rijden liever een saab dan een porsche.

Edit: dit vat het wel een beetje samen ‘Jort bezoekt zowel het oude geld in zijn kasteel als feestvierende nieuwe rijken bij de Miljonair Fair’ van Hoe heurt het eigenlijk

18 likes

Ik hoop dat jullie de burn in Mascha’s video met Jessie allemaal even goed gevoeld hebben. Niet dat jullie er iets mee gaan doen natuurlijk
maar God
heerlijk hoe ze deze hele plek in 1 keer van de tafel veegden haha!

^Wat is er met dit goede voornemen gebeurd?

92 likes

13 likes

hahahhahaHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHHA dit is een van de schattigste en meest naieve dingen die ik heb gelezen hier.

21 likes

Schoolvakanties beginnen weer.

8 likes

Wat hebben ze gezegd dan? Ik wil me ook graag gekwetst voelen, maar het is de view niet waard

Edit: ik lach nog steeds om “van de tafel geveegd”. Alsof ze oppermachtig zijn

18 likes

In de eerste 25 minuten iig niks. Of ik heb de enorme burn gemist. Iemand anders die de 2e helft wil checken?

1 like

Ben bijna op 25 minuten, ik kijk wel
 niks te doen verder

4 likes