Ik vind het ook een beetje gaar @Kaasvlinder. Dit past voor mij helemaal in de trend dat influencers denken dat ze alles kunnen en iedereen op ze zit te wachten terwijl dat helemaal niet zo is. Laat acteurs gewoon acteren en neem zelf een mukbang op met sushi op Bali denk ik dan. Maar ja #zurekantoortrut
Eerder dat filmmakers influencers denken nodig te hebben voor meer bezoekers. Monica zit kennelijk ook in een nieuwe film
Als het iets toevoegt aan de marketing zal het voor de doelgroep ook wel iets toevoegen om er naar te gaan kijken want anders had het geen marketingwaarde
En snap best dat dat werkt omdat wat dat betreft denk ik dat youtubers meer in contact staan met hun fans, waardoor het leuker is om als kijker naar de film te kijken omdat je het gevoel hebt dat je iemand die erin zit echt ‘kent’. Als je haar al 100 jaar volgt en haar dan in een internationale film ziet spelen kan je zeggen: ‘ik ben al jaaaaaren fan van haar en kijk haar video’s elke dag totdat ze uit elkaar vallen’, zoals een echte Mascha-fan het betaamt. (zeg niet dat dit in Kaasvlinders geval zo is hè)
Laat ik beginnen met de toevoeging dat ik vooral aan films als Charlies Angels dacht… niet echt artistieke hoogstandjes.
Maar ik vind het vooral leuk dat er dynamische elementen in films komen, of dat er op figurant-niveau gekeken wordt hoe je de doelgroep aan kunt spreken. Volgens mij heeft Mascha geen tekst oid in deze film. Zo heb ik het iig begrepen. Dus het acteren laten we gewoon aan de acteurs over… en in een hoekje is voor de oplettende kijker misschien een bekend snoetje te zien. Als easter egg Leuk toch voor Mascha dat ze hiervoor gekozen wordt, als er toch een easter egg gekozen moet worden.
Als je haar niet kent zal het je waarsch niet storen in de film (al heb ik het natuurlijk nog niet gezien, dit is hoe ik het verwacht).
Marketing dus… wat je niet moet toepassen in “goede films” maar wat ik een mooi fenomeen vind in “gezellige blockbusters”.
Ps. Ik verdien mijn boterham met marketing, dus het zit in de aard van het beestje zullen we maar zeggen
Wat is Mascha prachtig zeg!!!
Ik zie nu pas dat ze op deze foto ook met dat scheermes in haar hand in de tuin zit
Dit zie je ook echt alleen maar bij spon posts he? Zoals Vera toen met die bus deororant op tafel, dat slaat toch nergens op.
Ik neem aan dat dit niet vanuit de bloggers zelf komt want in normale posts doen ze dit ook niet. Waarom denken merken dat dit een goed idee is??
Als het nu nog een foto in de badkamer op de rand van het bad oid was
Plot twist: Kees wordt in de tuin geschoren met het nieuwe V.enus G.ilette scheermes
That escalated quickly
Oeps, geschoren is iets minder cru
Die rode lipstick staat haar zo mooi! Leuk ook in combinatie met de roze jurk!
@LaPetiteRobeNoire Gilette is volgens mij een beetje wanhopig haha ze hebben mij ook gemaild om dat scheermesje op mijn blog en insta te laten zien.
Heb beleefd geweigerd en heb ze vriendelijk uitgelegd dat ik hun verhaal gerust wil delen als ze iets revolutionairs duurzaam of feministisch doen (denk bijvoorbeeld aan ECHT BEENHAAR laten zien in hun reclame).
Ja ik hoop echt dat ze volgende week in de vlog benoemt welke lipstick het is, need itttttt.
Ik heb net de blog gekeken waarin massa voor Josh V loopt (want ze is al jaren een Josh V fan, aldus Josh zelf. Ik vond bet raar klinken…)
Wat is dus gek vind is dat Josh V kennelijk een gigantisch succes is maar dat ik werkelijk niemand in mijn omgeving heb die iets van Josh V bezit. Ik durf zelfs te stellen dat ik nog nooit iemand Josh V heb zien dragen. (En ik woon niet in Schubbekutteveen ofzo)
Dat Josh V blijft mij interesseren. Is het écht zo’n succes?
Het valt me op dat Josh, maar ook Nikkie en Reinders in bepaalde omgevingen juist wél enorm veel wordt gedragen.
Waar ik woon is Nikkie opkomend en hebben een paar meiden wat van Nikkie. Josh zal over een tijd ook wel bekender worden hier.
Ik ben nog maar 1x josh kleding in de winkel tegengekomen en ik vond de prijs-kwaliteit verhouding enorm scheef. Ik had niet het idee dat het goede kwaliteit kleding betrof.
Ach het gras maai je buiten, dus de overtollige haargroei dan ook maar.
Het Gooi sowieso.
Gooi durf ik niet zo te zeggen.
Bijbelbeltstroom wel.
Kwaliteit vind ik wel goed!
Maar 50/60 euro voor een tshirt is te overdreven. Al helemaal als de stofsamenstelling hetzelfde is als een shirt van de Vera Moda. Voor t-shirts betaal je voor het logo. Niet de kwaliteit.
Josh en soortgelijken worden in bepaalde gebieden, door bepaalde types best veel gedragen. Doe maar eens op instagram #joshv ter illustratie. Daarnaast is Josh volgens mij ook best groot in Azie. Weet niet meer hoe ik daarop ben gekomen, maar er staat me iets van bij.
Vind het zelf echt jezelf oplichten. Voor die bedragen kan je veel duurzamere, kwalitatief betere kleding kopen. Blouses van 100 procent polyester voor 99.00 verkopen is in mijn ogen bijna oplichting.
Biecht: ik wil nu wel naar de film gaan om haar te spotten
Ik vind alles aan die hele kledinglijn van Josh ordinair. Zelfs de muziek op de modeshow. Eigenlijk gewoon de hele stijl van Josh. Zo schreeuwerig en kijk mij eens chic zijn. Dat is juist zo níet chic.
nieuw geld