Zooooo, hij mag mij ook wel opmaken
Heb je uitgaan met Mascha gewonnen, zit ze de hele tijd de mieren dat ze het niet te laat gaat maken.
Die 2 marmeren stukjes naast elkaar geeft me een error.
Haha echt he! En dan komt ze thuis om 2 uur 30, zeg gewoon half 3!!!
Dat artikel van Cynthia over dat scheermes leest eerst als een advertorial met allerlei verkooppraatjes en informatie van de fabrikant, maar is het volgens mij niet. En aan het einde zegt ze ook nog dat ze vindt dat je je helemaal niet hoeft te scheren als je daar geen behoefte aan hebt, dat vind ik wel heel goed en verfrissend!
Ok goed verhaal maar ik had de behoefte om het te melden blijkbaar
Al 3 vlogs lang denk ik elke keer dat er perongeluk hetzelfde stukje in is gemonteerd omdat ze steeeeds weer begint over dat ze uit gaat en dan een “calltime” om half 9 heeft. Lekker dan voor die meiden.
Wat is een calltime?
Er staat advertorial boven het artikel.
Volgens mij dat je om die tijd aanwezig moet zijn. De calltime was half 9… maar de show begon pas om 3 uur (ofzo?). In de ochtend gaan ze dus denk ik reperteren en make-up enzo.
edit: voor die modeshow van Josh dus waarin ze meeliep
Ja ze zei dat ze alles zo leuk vond en dat snap ik ook wel, maar ik vind het niet professioneel overkomen om te veel werk aan te nemen omdat je alles leuk vindt, om vervolgens je niet helemaal te kunnen geven. Dat uitgaan was namelijk ook een zakelijke afspraak. Ik erger me daar denk ik zo aan omdat ik dat ook veel om me heen zie. Mensen die ‘alle ballen hooghouden’ maar uit eindelijk alles een beetje half doen.
Maar goed, uit eindelijk was ze 2.30 thuis dus ging het niet op. Daarvoor had ze alleen duizend keer gezegd dat ze het ‘echt niet laat ging maken/om 0:30 naar huis ging.’
Ik vond dat wel grappig trouwens. Blijkbaar hadden ze om 00.00 afgesproken eerst, maar toen had Mas gevraagd of het om 23.00 kon en dan zou ze om 00:30 gaan, maar dan is daar echt geen kut te doen.
Schubben zijn heel trendy en pinteresty. Ook voor in de badkamer.
Waarschijnlijk zag ze dit natuurlijk al jaren aankomen.
Dat kan ook niet anders als je naast influencer, schrijfster, fashionista, visagiste/hairstyliste ook nog eens trendwatcher en moviestar bent.
( gaat op de bank liggen met wrapje hoemoes en netflix aan)
Huh oh totaal gemist?
Dus toch een advertorial, ik vond de toon al zo typisch
Wat cool! Doet met denken aan Anna Nooshin die in de nieuwe Men in Black zit. Zou leuk zijn als ze er inderdaad nog inzit (en niet uitgeknipt is).
Vind het in ieder geval een leuke trend dat films (local) influencers in hun films stoppen.
In Men in Black zit Anna alleen in de Nederlandse bioscopen. In andere landen zit een andere bekende influencer uit dat land.
Weet niet of het ook zo is met Mascha in Charlies Angels.
By the way; komen nu alleen remakes van oude films in de bioscoop???
Men in Black is toch gewoon een spin-off? Ik dacht niet dat het een remake was van een oude film. Van Charlie’s Angels zou ik het niet weten!
Ja inderdaad. Dat bedoelde ik sorry halve uitleg
Ik denk trouwens dat Mascha wel in alle landen in de film zit (als ze er nog inzit). Want ze was de enige Nederlandse influencer op de foto toch? En bij Anna hadden ze echt een scherm in de film waar de locale influencer ingezet is. Als dat bij Mascha ook zo zou zijn, dan wist ze denk ik nu wel zeker dat ze niet uit de (Nederlandse) film is geknipt.