Beutyblogtopic XL #5

Misschien kunnen ze het op een afgezaagde kaart zetten.

1 like

Even kijken… Beautygloss, Vloggloss, Insta, planner, merch, lesgeven, tv optredens, vergeet ik iets? Mas heeft meer dan 5 banen. Respect !

4 likes

Ze is ook auteur natuurlijk!
Oh en visagist en kapper natuurlijk hè want b-academie.

7 likes

Oh deze vind ik echt leuk, jammer dat ik maar 1 baan heb om mee te plannen.

52 likes

Ik vind hem ook mooi!
Misschien koop ik hem zelfs wel en plak ik mijn eigen naam erop. Mensen die hem herkennen zijn sowieso ook kijkers/volgers dus het is een beetje het zelfde als je collega tegenkomen in de sauna: jij bent naakt en schaamt je, maar de collega in kwestie is ook naakt dus ja.

50 likes

Ik vind het zo kut dat zij spiraalplanners maakt want ik vind ze heel mooi en nuttig ingedeeld maar ik ga kapot aan spiralen en dus koop ik hem niet :(:disappointed:

1 like

Ik vind dat juist handig want dan kun je er een blaadje uitscheuren als je ‘Lunchafspraak met Kelly’ niet netjes hebt geschreven. (Ja zo ben ik.)

60 likes

Ik vind het een hele mooie planner! Het is dat ik nu nog tot december een (ander merk) planner heb en voor daarna die groene mascha planner uit de kortingsbak bij Etos klaar heb liggen, maar anders had ik hem zeker gekocht!

1 like

Haar theatertours!

1 like

Vergeet niet dat ze actrice is!

1 like

Ik moest hierbij denken aan dit boek van vroeger:

113 likes

Seend - Saint - Sint - Cynth :joy:

4 likes

Haha hoezo vergezocht

11 likes

Vind hem op zich wel tof, minus het marmer. En ik ga ook niet zo goed op hoe random het patroon is.

1 like

Ik vind 'm ook tof, maar het schaamgehalte is voor mij toch te groot om hem te kopen haha. Vind het wel stom dat zij nooit benoemd wie die planner daadwerkelijk ontwerpt, want dat doet ze toch niet zelf? Of is dat óók nog een van haar vijf banen?

3 likes

Ik ken genoeg mensen die die planner zagen liggen bij Etos/Bruna/Bol.com en hem gekocht hebben doordat ie er leuk uitziet. Als ik dan begin over “Hey de Maschaplanner!!” kijken ze me aan van :no_mouth::no_mouth::no_mouth:

6 likes

Joshua mag ook wel aan mij zitten haha. :heart_eyes:
8 likes

Is dit echt

Ja maar het is niet haar date haha, dat is gewoon bullshit. Hij maakt haar op.

Dat is jammer