Beutyblogtopic XL #5

Maar dat is net als Leonie van wateenstudentjesavondseet. Die mag nu ook alweer een nieuwe ford uitzoeken. Wat is de link tussen haar en een spon auto :woman_shrugging: En ja ik ben fakking jaloers!!

3 likes

Siem en manis.
Om vooral manis de aandacht te geven die ze verdient.

1 like

Ik kan geen 20 pizza’s op, dus ik lunch liever met Mascha

1 like

Ik vind dat zo knap dat ze dat zo deelt. Zo eerlijk en kwetsbaar.

7 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Wilde deze foto ook komen posten, ik herkende QoJ helemaal niet!

Oh ik las hem ook zo haha, heb daarom Coco en Clarence gestemd omdat ik wel de indruk heb dat Serena dan goed voor me zou zorgen :joy:

4 likes

Ik ook! Daarom Keesje. Lekker wandelen, zonnetje…

4 likes

Er is waarschijnlijk ook geen link. Maar de merken krijgen exposure via de kanalen van de influencer, en met name bij Opel (wat volgens mij van origine een beetje een suf imago heeft) en Mascha snap ik het wel…
Haar doelgroep is jong (maar echt wel 18+ hooooor!), en mensen die zich laten influencen zullen daardoor zeer waarschijnlijk sneller voor een Opel kiezen omdat haar fans dat merk associĂŤren met hun idool.

1 like

Nou in ieder geval zou ik heel graag NIET bij de foefjes willen aanschuiven. Ik verbaas me elke keer weer over wat zij eten? Ik zag laatst deze (voor mij iig) horror voorbijkomen: zoete aardappel en kikkererwten met dezelfde kruidenmix uit de oven en dan nog een stuk of 8 inlegde knoflookteentjes erbij.

9 likes

Even offtopic: sowieso mogen die regels voor een AOV eens onder de loep genomen worden en misschien daar wel wetten voor gemaakt worden. Bij het minste of geringste wordt je geweigerd terwijl je wel dik geld betaalt. Daarom vind ik het echt heel slim wat Vera doet, gewoon lekker zelf een potje sparen voor deze ongelukkige onvoorziene omstandigheid. Want stel je wordt niet ziek/arbeidsongeschikt? Dan heeft de verzekering lekker jouw geld binnen.

4 likes

Ik snap best dat je met een angststoornis geen verzekering kan krijgen. Kans dat jij de verzekering een periode nodig gaat hebben voor een reden die te relateren is aan het angststoornis is gewoon vrij groot. Dan wordt de verzekering een “goedkoop” spaarpotje voor de toekomst. Vind dat we als land moeten nadenken over een andere manier van verzekeren waarbij je ook “met risico’s” verzekerd kan worden, maar dan moeten we wel accepteren dat sommige al vrij dure verzekeringen nog duurder zullen worden.

2 likes

Maar dat is ook bij verzekeren als je een huis koopt. Moet je ook je medische geschiedenis geven en aan de hand daarvan wordt je premie betaald. Ook super stom.

Maar een AOV is al verschrikkelijk duur als dat nog duurder zou worden… Ik ken iemand die betaalt 500 euro per maand, ik vind dat echt bizar.

Ik vind het slim/goed dat Vera zelf heeft gespaard hiervoor. Ik denk persoonlijk dat we in NL voor veel zijn "over"verzekerd en het verstandig is, als je dat financieel kan, zelf een buffer aan te leggen ipv overal voor te verzekeren (bijv hoog eigen risico en voldoende spaargeld hebben)

7 likes

Vind ik echt bizarre bedragen…

1 like

Heb na maanden weer eens wat Vloggloss gekeken. Niet het gevoel dat ik veel gemist heb in Bali. Maar heb een situatie als deze wel gemist:

33 likes

Ik las een artikel op een marketing website dat de ‘middelgroot’ influencers de nieuwe focus zijn. Dus 50.000 tot 100.000 volgers. Volgens mij omdat deze vaak een gerichtere doelgroep hebben en kan je dus beter targeten als bedrijf.

4 likes

Maar naast zelf een potje te hebben, is een AOV hebben wel belangrijk. Stel dat er op je 40e iets gebeurd waardoor je nooit meer kan werken, dan moet je nog ongeveer 30 jaar loon opvangen. Als je uitgaat van 1800 euro per maand zit je al aan een bedrag van 650.000
Er moet iets veranderen waardoor het betaalbaar wordt voor alle ondernemers en het net zo goed geregeld is als wanneer je in loondienst werkt.

3 likes

Ik gok vanuit de gedachtegang; overgewicht > meer lichamelijke ongemakken/klachten, minder gezond > meer risico.

2 likes