Beutyblogtopic XL #5

Nja toen ze nog in Den Haag woonde en 5 keer per week naar Amsterdam moest (naar eigen zeggen he) snap ik wel dat je voor een leaseauto gaat, maar zou de auto echt helemaal graties zijn?

Foef heeft een nieuw tattoo gezet :flushed:

7 likes

Ik vind zijn arm zo echt op een stickerboek lijken

38 likes

Wacht dit is de arm van Krikkel? Ik dacht eerst even dat dit Mas was.

Tja, afgezien van of het je smaak is of niet vind ik de combi van die plaatjes er erg slecht uitzien, ook qua plaatsing. Lijkt net alsof een kindje random neptattoos heeft opgeplakt.

25 likes

Door de vouw in het t-shirt lijkt het ook net alsof het borsten zijn haha. Ik vind de tattoo’s wel leuk eigenlijk, juist die plakplaatjes-vibe en dat het niet allemaal zo ‘perfect’ is vind ik wel tof. Wel is het pas echt leuk als je er dan een gehele sleeve van hebt, maar volgens mij is dat ook zijn idee.

6 likes

Haha ja, nu je het zegt :joy:

Als sleeve zou het waarschijnlijk leuker zijn inderdaad, maar ik denk dat ik het zelf ook leuker zou vinden als ze allemaal ingekleurd worden? Vind de tekening van de bovenste gewoon niet mooi op deze manier, het lijkt zo onaf. Is natuurlijk gewoon een kwestie van voorkeur/smaak.

1 like

Van die thumbnail word ik echt nieuwsgierig. Ze zeggen al heel lang dat ze een gezin willen later, ben zo benieuwd wat hun plannen precies zijn, maar gaat ons ook niet echt aan natuurlijk

Net van die bubblegum tattoos.

1 like

Van alle spons van Mascha snap ik juist de Opel het meest. Zij laat zo vaak gekke producten zien die ‘ze altijd al gebruikt’ of andere onnodige dingen. Een auto gebruikt ze tenminste echt (vaak).

2 likes

Viel mij ook op. En de tandjes zijn normaal puntig en de tong zit altijd in het midden.
Maar goed, een vrije interpretatie mag natuurlijk.

3 likes

Ik vind dit trouwens ook wel een opvallende nieuwe ‘vriendschap’ :thinking: Vind die 2 zo totaal niet matchen.

33 likes

Met wie zou je liever gaan lunchen:

• Mascha
  • Noor

0 stemmers

3 likes

Hahaha wat intens dat Noor 0 stemmen heeft :joy:

14 likes

Hahahahahaha sorry maar omg xD. Ben echt heel benieuwd of ze dit nog aangeven in de vlogs, dat die tattoo niet is zoals de ‘original’ King boo.

1 like

Weet iemand waar dit shirt van is van Mascha in haar Get glam (ket klem wat was het ook al weer?

Ik weet niet meer hoe ik een foto moet invoegen help.

Haha omg maar dit is wel echt vaag. De tattoo is wss zelfs van dit plaatje nagetekend. Krek zal wel balen als ie dat ziet. Denk namelijk niet dat hij er expres 5 tanden van heeft laten maken.

BooMK8

5 likes

11 likes

Een week lang blijven eten bij:

• de foefjes
  • Cynthia & Willem
  • Serena & Sjors
  • Debbie en haar gezin
  • Willemijn/Martine en haar gezin

0 stemmers

Met welk(e) huisdier(en) zou je een week lang willen ruilen?

• Siem & Manis
  • Keesje
  • Coco & Clarence
  • Jyn
  • Noa

0 stemmers

1 like

Sowieso bij Cynthia en Willem. Knuffelen met Keesje, lekkere wijn en prima eten :grimacing:.

9 likes

Blijven eten, heb het even aangepast en een week lang ruilen van leven met het huisdier.

1 like