Marlena, ja joh???
Ze verteld o.a. dat ze zich gaat focussen op dingen buiten YouTube. Bijvoorbeeld op het goede doel waar ze zich voor inzet en ze heeft ook een sieradenlijn met haar echtgenoot.
Daarnaast verteld ze over positieve ervaringen die ze heeft gehad met YouTubers. Ze noemt o.a. Manny MUA, Kathleen Lights, Patrick Star en Jaclyn Hill. Daarna gaat ze in op een samenwerking die ze zou doen met Jaclyn, die niet door is gegaan. En ze verteld over het lab waar Jaclyn haar beruchte lipsticks heeft laten maken. Ze zegt dat het lab alleen garbage maakt. Ze verteld waarom ze ooit met YouTube is begonnen en dat ze het betreurt dat het niet meer ze fijne community is die het ooit was.
Ze verteld echt heeeel veel en je komt ook meer te weten over die geflopte lipsticks. Ik heb het hele filmpje met interesse gekeken, nou ja geluisterd eigenlijk. Vind het wel een aanrader om te kijken omdat ze zoveel verteld. Ze heeft het ook niet op een ‘ik wil drama’ achtige manier verteld dus het was ook prettig om naar te luisteren
Thnx voor de samenvatting super nice
Maar stopt ze met YouTube?
Is dat eerste screenshot een gesprek tussen jullie twee? Zo ja, dan graag verwijderen. Je mag op dit forum geen screenshots plaatsen van gesprekken tussen mensen onderling die niet bedoeld zijn voor anderen.
Ok, speculeren over andermans zwangerschappen is idd not done, maar niet alle lezers zijn van het eerste uur. Bovendien zegt ze vaker dingen als ‘als we straks kinderen hebben’ dan ‘ik kan moeilijk zwanger worden’, zodat lezers het pcos verhaal ook gauw vergeten. Zet dan in je bio ‘speculaties over zwangerschappen = block’. Eens kijken wie dan begint over een zwangerschap.
Spijtig genoeg denk ik dat dit kwartje (speculeren over zwangerschappen) vaak pas valt bij mensen die zelf met dit bijltje hebben gehakt, of dit in hun naaste omgeving hebben meegemaakt.
Het is echt echt echt intens pijnlijk om graag kinderen te willen, maar je na de zoveelste poging te realiseren dat je geen kinderen neemt, maar krijgt - als het je al gegeven is.
Edit: des te pijnlijker is het dan dat erover wordt gespeculeerd
Ik begrijp Mascha wel, ze willen misschien graag kinderen, en zetten daarvoor niet hun hele leven on hold, omdat het leven (zeker op gebied van een kinderwens) niet maakbaar is. Dus lekker naar Bali (zika gate), en in een roze ballenbak gaan foefs!
Mascha zegt in de vlog van vandaag dat mensen tegenwoordig gemiddeld 5 banen hebben ik vraag me toch af waar zij deze informatie vandaan haalt.
Nou maar echt. Hoe wil je in vredesnaam 5 banen combineren?
Sowieso altijd bijzonder dat dat gezegd wordt door iemand die geen ‘normale’ baan heeft. Want even eerlijk, influencer zijn is totaal niet te vergelijken met de gemiddelde banen in Nederland
Ze noemt het lesgeven ook een baan. Als je zulke dingen die je maar eens in de zoveel tijd doet een baan noemt, dan kom je sneller aan tig banen.
Nee, ze bedoelde echt tegelijkertijd! Zodat je alle rekeningen kan betalen zei ze
Nou ik heb geen 5 banen hoor om al mijn rekeningen te betalen. Dat lukt me ook prima met 1 baan
Ik denk dat mensen die écht twee (of meer) banen hebben om rond te kunnen komen het niet met de optelsom van Massa en haar 5 banen eens zullen zijn denk ik.
Offtopic maar:
Ik droomde vannacht dat ik met mijn vriend te gast was bij de Huismuts en Willem en dat zij heel instaperfect aten van perfect opgemaakte borden in een mooi gestyled hoekje van hun huis en wij kregen de restjes uit een tupperwarebakje.
Ik snap niet hoe Mascha ZO haar binding met de realiteit kwijt is. Ze was vroeger toch ook gewoon een plebejer? Het lijkt nu net alsof ze altijd al in zo ene bubbel heeft gezeten.
Ik heb het niet gezien. Maar mss zit ze te veel op Reddit en denkt ze dat het hier net als in Amerika is?
En Foef vertelde haar niet op een belerend toontje dat dat niet klopt?
Als ik het goed begrijp, beschouwt massa lesgeven als 1 van haar ‘banen’.
Ik heb geen flauw idee hoe vaak ze dat doet, maar dat is geen fulltime of parttime baan te noemen, maar meer een tussendoor iets wat ze zo nu en dan een keer doet (toch?).
Dus ik denk dat massa gewoon een andere invulling geeft aan het begrip baan.
Dat is de enige manier waarop ik het kan verklaren. Want je kan toch niet menen dat je één keer in de zoveel tijd lesgeven ook een baan noemt, als je het begrip baan verstaat zoals de gemiddelde persoon dat doet?
edit: En om er nog even aan toe te voegen, ze brengt het op zich niet verkeerd toch? Ze wil er alleen maar mee zeggen dat je je niet moet beperken tot 1 bezigheid in je werk, maar dat je het ook wat breder kan aanpakken en je horizon kan verbreden, zoiets
Ja, je hebt gelijk. Beetje overdreven van me maar ik verbaasde me er vooral over dat iedereen haar woorden zo letterlijk neemt. Ik verwijder mijn berichtje, wil jij jouw bericht ook aanpassen?
Alsof de rest van Nederland ook de tijd heeft om 5x per week te trainen in de sportschool van hun man, gratis zelfbruiner opgestuurd krijgen, uitgebreide behandelingen kunnen nemen.
Het is haar baan, niet de onze.
Dat vermoed ik ook! Want volgens mij is het inderdaad in Amerika ook wel echt zo.
@Jeccat haha nee ze zat alleen in de auto, waar ze elke keer van die inspirerende toespraken houdt