Beutyblogtopic XL #5

Dit is toch het hele idee van sint? Nouja niet alleen sint, zo kan je er nog wel een heleboel opnoemen

7 likes

Ze heeft volgens mij zelf een fiets gekocht hoor, nadat de spon fiets ingeleverd is.

1 like

Het ging dus inderdaad om de sneakers die matchen met de ballen😏 weet niet of ik daar om moet lachen of huilen

30 likes

Ik haat mensen die “wij zijn zwanger zijn”. Er is er toch echt maar Ă©Ă©n die half uitscheurt om een baby eruit te poepen.

Hou op zeg.

80 likes

Ja precies! jij “bent” helemaal niks vriend. Ik lag daar in mn eentje een scùne uit alien na te spelen.

5 likes

Ja sorry hoor maar het lijken toch echt mega muisjes. Hoe leuk om in die bak idd aan te kondigen dat je zwanger bent.

3 likes

Debbie heeft vandaag heel veel onverzorgde blote benen gezien.

7 likes

En de sneakers matchen niet eens Ă©cht met die rotballen :woman_facepalming:

4 likes

Gebruik dan gewoon even je photoshop om die ballen en je vetertje net een andere kleur te geven als je echt wel kan voorspellen dat dit de reacties worden en je geen zin hebt in gezeik.

4 likes

Ja inderdaad, blauw ofzo

22 likes

3 likes

Hmmmm kan me voorstellen dat het pijn doet om eraan herinnert te worden dat het wellicht niet gaat lukken maar vind tegelijkertijd ook dat Mascha vaak dingen zegt over ‘als we kinderen hebben’ etc. Dat betekent niet dat iedereen een vrijbrief heeft om te speculeren maar het valt wel te verwachten, vooral als je publiek 15/16 is.

Ook none of my business dit maar ik ben wel benieuwd of ze het echt al aan het proberen zijn

7 likes

Maar er is een vrij groot verschil tussen dingen maar niet moeten posten in de privecontext of als grote influencer die beweert alles over haar vak te weten voorzichtig zijn. Bij die eerste vind ik het advies compleet idioot. Bij die tweede is het nog steeds idioot dat je die reacties krijgt, maar als sociale media gebruiken je werk is moet je toch een stapje extra denken over de content die je post en wat dat mogelijk voor reactie veroorzaakt. Niet omdat het jouw schuld is als je kut opmerkingen krijgt, maar wel omdat je weet dat het internet vol gare types zit die het toch nooit leren. Als je dergelijke reacties echt wilt vermijden is voorzichtig zijn met wat je post de enige mogelijkheid.

Edit: en het belangrijkste hierin vind ik wel: hun volgers bedoelen het niet verkeerd. Zij geven nu specifiek aan nooit een hint te gaan geven, maar dat was hiervoor niet voor iedereen duidelijk: er zijn genoeg stellen die bijvoorbeeld wel op een zwangerschap hinten. Ik weet zelf bijvoorbeeld pas sinds ik op egf zit hoe pijnlijk dit onderwerp kan zijn. Je kan er niet van uit gaan dat iedereen op dit onderwerp zo “woke” is.

2 likes

Ik zag gewoon een bal met een bril in een ballenbak liggen.

12 likes

Was vergeten te ladyshaven, kan gebeuren toch?

Ik vind dat Mascha hier echt een punt heeft hoor. Speculeren over zwangerschappen is not done in real life en wat mij betreft ook online.

5 likes

Ohhh do tell, op wie heb je waarmee gereageerd

:face_with_raised_eyebrow: Rare zin.

Nu heb ik zin op beschuit met muisjes, ken me iemand die ff opsturen?

1 like

Ik vind wel dat ze er heel veel aandacht aan besteden, eerst op twitter en nu nog even benoemen in een story. Toen ik gisteravond keek stonden er 49 reacties en waren er ongeveer 4 reacties van minions die dachten dat dit een aankondiging was. Toen had Mascha er al onder geplaatst: ‘wat fucking irritant dat iedereen het over beschuit met muisjes heeft’. Ja, 4 van de 49 reacties iedereen :woozy_face:
Inmiddels staan er meer dan 240 reacties onder de foto. Natuurlijk is het niet oke om er zo over te speculeren, maar het aantal berichten was op een hand te tellen en het wordt zo wel weer heel erg aangedikt

16 likes

Ik denk als ze gewoon hadden gereageerd met “oh ja dit lijkt idd wel op muisjes, maar no worries we zullen nooit hinten!” Dat er niks aan de hand was geweest.

12 likes