Grekko: “Het is BAPE lieveeeeerd!”
Wie kan “lieverd” in deze zin ook niet lezen zonder het in Krekors licht denigrerende toon te horen?
Uh, sorry babe
Ooooh ik kan er zo blij van worden als iemand juiste informatie geeft en ook uitlegt waarom het zo is en dat je vervolgens met je eigen ogen kan zien waarom dat klopt, zoals met deze foto’s. Zo fijn dat je het even toelicht, ik kende dit helemaal niet dat het bewust zo gebouwd werd in die tijd.
En dan die reactie van massa, ja alleen was dit verzakking, serieus hoe stom kan je zijn? ze reageert niet alleen super onaardig, er klopt dus ook nog es geen reet van, teeeeeeeenenkrommend
Lief dank je!
Zo jammer dat er straks meisjes in Amsterdam lopen en die zien alle gevel gevels scheef staan en denken dat half Amsterdam verzakt.
(Ok dit is dan weer wel zo dat Amsterdam zakt. Die sukkels hebben ooit een gigantische stad gebouwd op moeras maar dat terzijde)
En het mooiste van alles, dat krek in de vlog ook nog even vertelt dat ze daarom expres een soort muurtje ertussen hebben gemaakt, want anders hebben de huizen ernaast ook last van jouw verzakking? Wanneer dan? Toen ze erachter kwamen dat het aan het verzakken was hebben ze even die huizen zo uit elkaar geschoven, er een muurtje tussen gezet en weer netjes de huizen teruggeschoven?
Haha ja dat ook.
Nou je ziet dat het nieuwe pand een stuk nieuwer is. Dat nieuwe pand is wel haaks gebouwd
Beter dan een gapend gat waar troep in gaat zitten
Maar goed het kan wel voor extra stabiliteit zorgen. Blijft toch een oud huis
Ben ik trouwens de enige die de formulering ‘anders hebben de huizen ernaast ook last van jouw verzakking’ heel onaardig vindt?
Ongeacht of het feitelijk juist is
Wat is er onaardig aan?
Alsof de mensen die er wonen schuld hebben aan de verzakking?
Maar misschien ligt dit puur aan mezelf eventueel aangewakkerd doordat ik zelf wel in een ‘echt’ verzakt huis woon
Ah nee dat is balen! Welk gebied / stad in nl woon je? Zijn ze de verzakking aan het monitoren?
O de verzakking is al van lang geleden hoor, en lijkt nu stil te staan. Het was al zo toen we het huis kochten Wordt wel gemonitord, zeker nu met het lage grondwater steeds. We hebben geen scheuren, wel een scheef huis En gelukkig geen buren die ‘last hebben van mijn verzakking’
Ik woon regio Rotterdam trouwens.
Rotterdam, nee niet onze regio. Wij zitten meer in de Zaanstreek en Amsterdam
Fijn dat het niet verder zakt! Zeker na afgelopen zomer zijn er veel meer huizen in problemen geraakt.
Houten palen zijn drama!
(Wij hebben een huisje op staal, is zonder palen. Na 115 jaar nog steeds als een huis!)
Ons huisje staat ook ‘op staal’, maar is in zijn geheel een beetje gekanteld. Wij vinden het wel charmant, en de balletjes van de katten kun je lekker makkelijk aan 1 kant van het huis terugvinden
Ik wilde gister al iets over die foto posten maar ik twijfelde heel erg. Het zijn mijn zaken niet en het is een gevoelig onderwerp. Ik wil niet zeggen dat ze zelf voor dat soort reacties zorgen door zo een foto te posten (victimblaming) maar toch dacht ik: ja, je kunt dan wel vragen verwachten. Ik vind het een lastige kwestie!
Ja ja gevoelige vraag moeilijk onderwerp vreemde veronderstelling etc ik snap wel dat ze zich er een beetje over opwindt.
Maar ik heb deze foto dus wel in mijn hoofd opgeslagen voor als ik ooit zelf een zwangerschapsaankondiging zou mogen hebben. Ik vind het tamelijk geniaal bedacht
Handig! Hahaha
Nou duimen dat alles zo blijft!
Ik snap dat het niet oké is om hiernaar te vragen, maar begrijp niet dat je met al die sociale media ervaring dit niet ziet aankomen. Je weet gewoon dat mensen zoiets gaan zeggen. Dit lijkt mij namelijk echt een geniale zwangerschapsaankondiging.
Blijft lastig dit ja. Maar dit is toch echt precies een mega beschuit met muisjes. Alsnog geen reden om in zijn reacties te gaan speculeren maar ik kan ergens wel snappen dat mensen er wat van denken.
Maar dat ballenbad matcht wel met zijn veters:blush: