Debbie heeft echt geen leven als je je daarover druk maakt.
Niet eens aan de te witte benen?
Werkt zij toevallig bij het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid
Maar dit doet ze wel vaker vind ik.
Also. Ook zijn wij geen soap, maar echte mensen. Alsof ze khloe kardashian is Hun, your life is too boring to call it a soap
Als je last hebt van je drogen benen: ik heb altijd wel iets van handcreme of zo en dat kun je ook gewoon op je benen en armen smeren. Echt een LIFE HACK!
Als je er geen last van hebt: lekker laten.
Mascha is that you?
Vooral die âlaat ons met rustâ vond ik nogal een heftige uitspraak. Ik snap dat het heel vervelend kan zijn, maar het gaat er ook om hoe je er mee omgaat. En het lijkt alsof zij heel hoog in haar emotie erop reageert, terwijl je juist niet moet reageren terwijl je zo in je emotie zit.
Na een week hier geregistreerd te zijn ben ik er ook meteen weer klaar mee.
Jullie zijn echt verschrikkelijk allemaal!!! Ik mag hopen dat jullie in het echt ook niet over alles zoveel te zeiken hebben, voor jullie zelf, want wat zal het vermoeiend zijn al dat gejank over alles en iedereen.
Adios!
Doei
ok
Haha
Waarom dan die username.
Hahaha wat?!?!?
Allemaal? Dan is een week nog lang om vol te houden. Ben je ook buiten dit topic geweest? Zijn ook gezellige(re) topics dan deze. Maar bedankt voor deze mededeling.
Tot ziens dan maar! We zien je wel weer verschijnen onder een andere naam zodra je weer gekalmeerd bent. Dat gebeurt namelijk meestal bij mensen met een buitenproportioneel theatraal afscheid.
Hahahhaa
Telt het als een dramatisch afscheid als niemand ĂŒberhaupt je aanwezigheid heeft ervaren?