Ik snap het echt niet. Je kan toch op z’n minst alle restjes op 1 bord schuiven, en de rest opstapelen?
Dat is toch gewoon logisch?
Ik kan letterlijk geen enkele wereld bedenken waar het NIET logisch is om je borden een beetje op te stapelen ipv ze als een soort serviesconfetti te verspreiden. Come on foefs.
Serviesconfetti:joy:, maar precies. Ze hadden een dienblad erbij gekregen. Stapel de bordjes gewoon netjes op en zet de stapel borden op het dienblad, dan is het al een stuk netter…
Tuurlijk zijn er makelaars met genoeg bouwkundige kennis. Maar zeker niet allemaal. Ik heb wel ooit getwijfeld om makelaar te worden. Maar toen kwam de crisis Haha
Ik heb MTS bouwkunde en restauratietechnieken geleerd. En ben bouwkundig tekenaar (constructie)
Laatste jaren werk ik op de administratie met wat bouwkundige uitstapjes zoals waterpassingen en bouwkundig archieven.
Maar mijn hart ligt bij restauratie (ouwe meuk dus) de tijd die ik bij de Monumentenwacht heb gewerkt heb ik echt heel veel geleerd. En de mooiste panden en kerken in Amsterdam vanbinnen en vanbuiten en vanboven gezien
Echt mega cool!
Vanaf jaren 60 is officieel nieuwbouw toch? Ik kan me er verder niet druk om maken hoor maar ik kreeg laatst naar m’n hoofd dat ik een yup ben die “ekte ekte Amsterdammers” de stad uit drijft omdat ik een koophuis binnen de ring heb, dus nu own ik het.
Al wat oud is verzakt.
Kijk maar naar mij!
En valt letterlijk uit elkaar toch? Dit pand vast ook
Weet meteen weer waarom ik ben gestopt met haar dagelijkse vlogs kijken.
Kijk af en toe alleen de reisvlogs nog, maar dat is ook enkel om het reisgedeelte.
Schijnbaar is er wel nog steeds genoeg animo voor dat ze doorvlogt na al die jaren nog.
Volgens mij zijn die comments alweer verwijderd onder haar vlog. Jammer. Hoop dat ze er iets over gaat zeggen
/onaardigemodusaan
Als Gregor die huizen verzakt noemt snap ik wel dat hij geen werk meer heeft als makelaar.
/onaardigemodusuit
Hierrrrr de combinatie logica van gregor. (Mascha vind het niet mooi)
Hij legt het uit:
In zijn schoenen zit neongeel, vandaar ook de neongele sokken maar dan…
hij heeft een legerprint broek aan van babe. Ennnn een bijpassend horloge van babe met …
komt ie…
neongele wijzers!!
Kortom het matcht! Dus het kan
Dit deed ik toen ik 10 was en dacht een fashionista te zijn, nu weet ik beter
Eerst vijf minuten als kinderen zo enthousiast in de wasstraat en daarna volgt ze een roffelcopter op de snelweg. En dan laat ze ‘de mannen wel even rijden’
Ja en Mas matcht daarna haar oorbellen met haar tas en vraagt aan Krekor wat ie ervan vindt en het eerste wat hij zegt “hey ja leuk, matcht met je tas, Nice!”
Matchymatchy foefs
Verbaast me ook echt dat zij al in de 30 zijn. Ze zijn nog zo ontzettend kinderlijk
Ik match altijd m’n kleren met m’n ziel. Zwart.
Ja Hahah die kwam er ook nog achteraan.
Het is eigenlijk zo makkelijk
Hahahaha same!