Beutyblogtopic XL #5

Wauw, wat is dit asociaal gedrag zeg. Ik zou willen dat iemand het ff duidelijk face to face tegen Masha zegt. Pfffff

3 likes

In 1 nacht hè! Ze zijn nog niet eens 24 u in die kamer geweest :mask:

16 likes

Mooi om te lezen hoe iedereen schande spreekt spreken van die hotelkamer, incl. poll met eerdere sneer naar hun asociale henna-avonturen :pray: Aan de YouTube comments te zien snapt Massa zelf niet eens wat hier fout aan is, wat het nog komischer maakt. “Laat maar staan” betekent in haar wereld “laat alle zooi verspreid over het bed achter en ruim helemaal niks achter je reet op”, hoe is het toch mogelijk?

22 likes

Ik dacht bij die vlog (en die van de dag ervoor) als Mas zei “Ik ga nu de vlog afsluiten en wij gaan lekker chillen en genieten” alleen maar jaaaaja, dat wordt een hete nacht daaro! :smirk::smirk::smirk:

5 likes

En dan ook nog doen alsof ze Moeder Theresa is omdat ze niks over het late eten heeft gezegd in de vlog…

17 likes

Als ik 6 weken opgesloten zit in een hotelkamer en dan 1 minuut krijg om uit te checken is mijn kamer zeker weten netter. Is toch sowieso niet fijn om in zo’n zooi (los van servies) te zitten? Ik snap dat niet en ik heb echt geen bovengemiddeld schoonmaakethos

8 likes

Ik was tijdens deze vlog ook echt geshockeerd toen ze zei dat ze ‘alleen’ het flesje bodybutter van de kamer mee nam… Mens je hebt al ZO veel

34 likes

Ja, hier hetzelfde. Al ben ik wel iemand die iets meer een neat freak is dan de gemiddelde mens, vermoed ik (GEEN SCHOENEN IN HUIS!!!). Ik begrijp gewoon niet waarom je in een zooi wilt leven. Zelfs als ik totaal dronken thuiskom ga ik nog op automatische piloot dingen opruimen…

10 likes

Als dit gekregen was krijgt ze volgend jaar denk ik gewoon een kaart in de bus. Jij ook bedankt daag :smile:

10 likes

Ja dit was bij ons ook. En dan volgens mij ook nog met een bepaalde factor hoevaak de kamer van gast had gewisseld. Maar ik weet het niet precies hoe ze dat deden, ik werkte alleen in het weekend en dan werden de dekbedden nooit verwisseld (behalve dus als wij iets vies aantroffen) :sunglasses:

1 like

Daar was geen plek voor tussen al die rommel

1 like

En dat weet ze omdat foef het zegt?

Gelukkig waren er meer die de juiste reden van gevels “op vlucht” vertellen.

23 likes

Gregor is makelaar dus die weet dat het beste!
Weet je wat leuk is, huizen bekijken en dat de makelaar erachter komt dat je bouwkundige kennis hebt. “Zie ze zweten”

Edit: echte bouwkundige kennis… en restauratie kennis. En monumenten bouwkundig geïnspecteerd hebt. Zoals de westertoren (ok opschepmodus uit)

32 likes

Maar weet jij ook of Mascha (dus Gregor) of degene die reageert gelijk heeft? (Ik heb de vlog niet gezien en er ook geen verstand van.)

1 like

Dit noemen zij verzakt.
Maar dit heurt zo. Een gevel zakt nooit zo naar voren. De bouwmuren zakken, en als dat gebeurt dat krijg je dus scheve kozijnen bijvoorbeeld zoals zo:

Als je meer wilt lezen :

42 likes

Dit doet me denken aan mensen die hun dienblad niet opruimen bij de Hema of La Place ‘want het is al duur zat’… :crazy_face:

@Madam-Mikmak
Ik was altijd in de veronderstelling dat makelaars ook veel bouwkundige kennis moeten hebben. Ben jij een echte ‘bouwkundige’? Lijkt me mega interessant. (Ik ben nog steeds voor colleges van ff’ers.)

*het valt me trouwens tegen van Mascha. Je zou zoiets misschien sneller verwachten bij iemand die in weelde is opgegroeit en niet echt onder de indruk is van dure hotels. Zij vinden alles zo speciaal en zijn zo dankbaar en zijn op dat vlak echt bescheiden, maar dan laten ze het wel zo achter.

8 likes

Mascha trekt een statement van een tourguide in twijfel, want oud en/of nieuw Amsterdam is toch allemaal hetzelfde…

Joehoe! Wel eens van Nieuw West gehoord? Of zo ongeveer alles in Noord? Of alles in Zuid Oost? Of BOLO?

Echt, dat haalt het bloed onder m’n nagels vandaan hoor.

4 likes

Pardon, wij in Bos en Lommer wonen toevallig in jaren dertig huizen.

4 likes

1600/1700, 1930… bijna ‘t zelfde. :yum:

5 likes

Je hebt gelijk. Ik denk dat ik dat onder ‘nieuw’ schaal omdat het de laatste jaren zo veel populairder is geworden.
Excuus.

1 like