Beutyblogtopic XL #5

Maar dat vind ik persoonlijk ook niet nodig. Vind dat juist vallen onder de luxe/service waar ik in een hotel voor betaal. Maar vind het wel normaal om het in ieder geval niet als een zwijnenstal achter te laten en bijv. je afval netjes in de prullenbak te doen, vuile handdoeken verzameld op een hoop en vuile borden netjes opgestapeld op een plek.

26 likes

Als Mascha nou eens zo kritisch was op haar boohoomeuk. Bij Karen Millen (?) keek ze tenminste of het echt iets was.

Als ik deze overnachting had gekregen (voor de gratis) zou ik het mega netjes achter laten en me helemaal schuldig voelen in deze toestand. Als ik er 850 voor zou moeten betalen dan had ik het wel zo achter gelaten, ik bedoel dan kan die 5 min extra schoonmaak er wel vanaf dan betaal je er genoeg voor. Maar ik snap het principe wel hoor. Ik laat het eigenlijk altijd netjes achter omdat ik niet wil dat ze denken dat ik een viespeuk ben. Vind het al super vervelend als er een selftanvlek in bed zit ofzo.

1 like

Ik snap je wel hoor. Maar aan de andere kant de schoonmakers krijgen niet meer tijd of meer betaald voor die kamer alleen omdat wij 900 euro voor die kamer betalen natuurlijk. Wij hadden bijvoorbeeld op afgelopen vakantie en duurder hotel dan dat we gemiddeld doen, dan ga ik alleen niet ineens de kamer rommeliger achter laten dan in een ‘goedkoper’ hotel/kamer.

26 likes

Hmm dat is natuurlijk ook zo. Stom dat ik daar niet verder over nadacht. Maar ga ook alleen maar naar cheap hotelletjes :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat een zooi…
Dit is gewoon asociaal

9 likes

Van wat ik de afgelopen jaren heb gezien maakt ze toch altijd een puinzooi van de hotelkamers? Ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar krijgt hoor.

11 likes

“”""“maar schoonmakers vinden het leuker om iets te doen te hebben!!!”"""

7 likes

@George @Kaasvlinder hoi, mag ik vragen? Wat ik mij nu altijd al afgevraagd heb hea… hoevaak gaan de kussens en dekbedden de was in? :joy:

Ik vind het echt asociaal om iets veel vuiler achter te laten dan je thuis zou doen, omdat er toch iemand achter je gat komt opruimen. Dat je niet gaat beginnen afstoffen of het bed niet aftrekt, is logisch, maar een beetje de kamer normaal achter laten is toch niet teveel gevraagd? Denk ik dan.

Op mijn werk zijn er ook altijd mensen die de sociale ruimtes echt smerig achter laten. Ik vind dat echt niet kunnen. Ik vind het van weinig respect getuigen, want hoeveel moeite kost het nu om iets in een vuilbak te gooien of desnoods ernaast te zetten als het er niet meer in kan. Vuilbakken staan (op m’n werk en op hotel) over het algemeen ook geen honderden meters ver :joy:.

30 likes

Die hotelkamer vind ik zo asociaal. Iedereen met algemene kennis weet toch dat schoonmakers doorgaans onderbetaald worden en onder flinke tijdsdruk moeten werken. Dan doe je toch een beetje je best om het werk wat menselijker te maken😱

41 likes

Wat een goorlappen die twee. Hoe krijg je het voor elkaar om zo’n rotzooi te maken en het zonder enige schaamte zo achter te laten :woman_facepalming:t4:

57 likes

Ik vind het enorm pauper gedrag. Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen.

46 likes

Ik vond het al erg als de schoonmaak overdag mijn bed had opgemaakt. Ik zou het dus ook nooit zo achterlaten.
Ik stofzuig ook in bungalows het huisje altijd eventjes extra.

1 like

Hoe kan je in zo weinig tijd zoveel zooi maken.

2 likes

De boodschap komt niet over lijkt het.

13 likes

Ze interpreteert ‘laat het maar staan straks’ heel anders dan ik zou doen.

39 likes

Valt me op dat dit de enige comment is die over die teringzooi gaat :thinking:

2 likes

Dat verschilt heel erg per hotel! De hotels waar ik heb gewerkt deden dit denk ik 1x per maand. Je had daarnaast ook nog andere setjes om tussendoor te wisselen of als er echt vlekken in zaten.
Maar er ging wel altijd een dubbele hoes om een dekbed en om een kussen en die gingen werden na iedere gast verschoond.

2 likes