Nou wanneer komt dr plussize lijn uit dan
Ik vind Josh in ieder geval totaal niet neerbuigend oid overkomen, dat is iets. Plus mee laten lopen van modellen die niet binnen het huidige perfecte plaatje vallen is ook al een stap in de goede richting.
Oh wauw!!! Dit is echt prachtig
Je hebt een overnachting in een duur hotel gekregen (kamer prijs E850+). Je gaat uitchecken. Laat je de kamer zo achter?
- Ja
- Nee
- Bonus: Ja en verf eerst nog even mijn haar met henna
0 stemmers
Ja dit precies was ook mijn gedachte. Vond haar looks praaaachtig, maar als Mas de XL is, hoe plussize ben je dan bezig als merk?
Ik wil altijd dat ze denken dat ik een heel schoon persoon ben. Vaak haal ik zelf Mn bed al af, als ik er langer ben geweest en dat leg ik dan opgevouwen op het bed.
Ik heb voor nee gestemd maar wil even een kanttekening maken stel dat ik in een mega haast ben en echt geen tijd meer heb om op te ruimen zou ik het wel doen. Maar dit was waarschijnlijk het geval niet?
Haha, dit kan inderdaad eigenlijk echt niet…
Nu heb ik zelf ook lang in de housekeeping gewerkt, dus ik ben eigenlijk net zoals de Huismuts… ik haal vaak zelfs de bedden al af, en leg alle was netjes bij elkaar op een hoopje Hoop altijd maar dat ze er in dat hotel geen heel andere werkwijze op nahouden, en ik ze dan dus misschien helemaal niet help
Dan hebben ze je hele hotelkamer gepersonaliseerd, maar schrijven ze je naam op het welkomstkaartje als ‘Marscha’. Das dan weer jammer
Vaak is er wel iets van een dienblad of karretje?
En anders zou op een tafeltje nog altijd beter zijn dan op het bed dat is toch sowieso een beetje gek?
Ik weet niet wat ik erger vind; de hotelkamer zo asociaal slordig achterlaten of dat hun trouwdag-activiteit (iets doen waar ze het meest gelukkig van worden) shoppen is. Ugh I can’t
Disclaimer: Als ik het betrek op mezelf he. Ze moeten het allemaal lekker zelf weten maar ik doe het graag anders.
Ik ging de video even kijken maar het is dus veel erger dan dat screenshot. Niet oke.
Met al die vieze wattenschijfjes en ander afval, dat gooi je toch ff in het prullenbakje?
Kwam je toen je in de housekeeping werkte vaak zulke kamers tegen?
De meeste mensen zijn gelukkig heel netjes hoor. En bed afhalen etc is ook eigenlijk helemaal niet nodig Maar ik vond het altijd mega chill als mensen dat wel gedaan hadden dus ik doe dat nu ook
Soms vonden we wel echt viespeuk kamers, of dat bijv alle meubels verschoven waren… dat baal je echt! Met deze kamer van Massa zouden we zeker niet blij geweest zijn. Je hoeft echt niet te gaan poetsen, maar je kan het wel iets netter achterlaten. Beetje respect voor de mensen die het weer aan kant moeten maken toch?
Haha ja dit! Als ik een kamer binnen kwam en het zag er zo uit was ik echt wel een beetje chagrijnig. Zeker omdat we maar een X aantal minuten kregen per kamer om schoon te maken en zo’n bende wat meer tijd gaat kosten. Dus dan moest je bij andere kamers weer haasten.
Ik heb er echt nog nooit mn eigen bed afgehaald in een hotel. Echt nog nooit ook maar over nagedacht Maar ik zou het ook nooit zo achterlaten hoor haha
Even iets ander: Is het oude huis van de foefs nou eigenlijk al verkocht? Kan het niet meer vinden op Funda… maar vraag me af of het er niet gewoon vanaf gehaald is?
Staat er gewoon nog op
O hehe dan heb ik gefaald in mijn Sherlock-praktijken.
Thnx