Beutyblogtopic XL #5

Ja want mijn bilnaad stinkt echt kaulo erg, die moet ik echt even uitgebreid wassen.

4 likes

Als ik sociaal media mag geloven loop mascha de modeshow van josh v. Best tof!

17 likes

Dat vind ik wel echt heel leuk!

Leuk! Ik dacht toevallig afgelopen week aan die modeshow die ze jaren geleden gelopen had.

Edit:

Deze dus

3 likes

Wauuuw echt fierce! Mascha in haar stories!!!

9 likes

Vind die 2e look echt goed gestyled bij haar. EINDELIJK IETS DAT HAAR FLATTEERT

5 likes

Wauwwww echt prachtig!

Wow die rechter is toch de zus van Gio? Zij lijkt echt veel ouder nu

3 likes

Die make-up staat haar zĂł mooi!

1 like

Printscreentje :innocent:?
Ben geblokt en kan niet op internet vinden hoe je dan wel stories van zo iemand kan bekijken.

1 like

De titel van de nieuwe video van Jessie: DRUNK PIERCING IN EEN 7 MILJOEN HUIS

que.

4 likes

Ze was op een event van Urban Decay in Londen, wat werd gehouden in een huis van blijkbaar 7 miljoen. Op dat event kon je gratis een piercing laten zetten. En ze had veel gedronken.

Met die rode jas bedoel je? Vond dat ook super mooi staan!! Vond eigenlijk alle 3 de outfits hartstikke leuk

1 like

Nee in dr stories was dat een outfit met een zwarte jumpsuit? En een lang beige vest. Keertje wat anders!

Ik vind het haar prachtig staan, maar XL? :face_with_raised_eyebrow: de vibe die ik krijg door die show van ‘alle soorten en maten vrouwen’ vind ik nogal vreemd als dit de grootste maat is die er is.

26 likes

Vind haar echt superknap hier!

3 likes

Prachtige vrouw!

1 like

Precies dit. Intens hypocriet en een knap staaltje marketing. Doen alsof je iets voor iedereen produceert terwijl je grootste maat in werkelijkheid een reguliere 40/42 is.

Edit: Als ik in de joshv maatplanner mijn maten invul krijg ik te zien dat er geen maat is die aansluit op mijn taille. Ik draag een maat 42 van onder en een 40/42 van boven. Vind dit zo idioot. Prima als je niet alle maten wilt produceren, maar doe dan ook niet alsof.

Edit 2: om het positief af te sluiten vind ik wel dat Mascha er fantastisch uit ziet, daar heeft Josh wel oog voor.

30 likes

Jee,

2 likes