Beutyblogtopic XL #5

Ik erger me zo aan die titel. Kan een waarheid ook oneerlijk zijn?

Edit: oh spuit 11 zie ik pfff sorry

1 like

Met een burn-out ben je juist té dedicated geweest en is een stop niet ‘even een kleine pauze’. :wink: Ze moet eerst herstellen. Te vroeg gaan werken, werkt alleen maar averechts.

3 likes

@Frenky sorry voor de offtopic maar leuk weer eens een andere comic fan op t forum! Wat voor lees je? Ik ben bezig in Saga (maar loop behoorlijk achter), en heb oa Lucifer, sandman, rat queens en nog wat gelezen.
Ga je ook naar de stripdagen in Haarlem? Ik dacht dat die dit jaar weer zijn maar weet t niet zeker en ook niet wanneer :see_no_evil::grimacing:

En een kettinkje met een kruisje om je hals zodat iedereen ziet dat je een zuiver christelijk mens bent dat niet liegt.

3 likes

Ik voel me echt een loner hahahaha.

1 like

Echt heel vervelend voor Lotte dat ze vaak paniekaanvallen heeft. Maar een paniekaanval krijgen omdat je geen parkeerplek kan vinden? Ik vind dat nogal heftig.

3 likes

Is ook heftig maar helaas zal ze niet in de hand hebben wanneer/waardoor ze een paniekaanval krijgt.

43 likes

Daar kan ze toch niks aan doen dan? Je hebt natuurlijk niet in de hand wanneer je een paniek aanval krijgt. Wie weet speelde er wel meerdere dingen en was dit de druppel ‘stress’ die haar een paniek aanval bezorgde. Wij weten niet wat er in haar omgaat op zo’n moment.

Oh, wat @Spaarlamp zegt dus.

3 likes

Genoeg gezegd! (Edit)

1 like

Dat is waar. Misschien heeft ze niet alles gedeeld.

Voor iedereen is een paniekaanval anders denk ik! Denk ook dat als je het vaker hebt gehad je niet meer iedere keer denkt dat je dood gaat. Althans ik had dat de eerste keren wel, maar inmiddels gelukkig niet meer.

2 likes

Je hoeft inderdaad niet per se te denken dat je dood gaat. Je hoofd neemt je een beetje over op het moment en je kan niet meer rationeel denken. Ik heb paniekaanvallen gehad waarbij ik inderdaad dacht dat ik dood ging maar ook paniekaanvallen tijdens tentamens. Ik ontwikkelde een irrationele angst om over te geven tijdens tentamens en dat iedereen dat zag —> hyperbewust —> misselijk —> bang om over te geven —> het enige dat in m’n hoofd om ging was wegwezen. Heb tentamens daardoor vaak niet goed kunnen maken omdat alles draaide en ik alleen gefocust was op de misselijkheid. Ik hoop dat deze uitleg een beetje helpt met een voorstelling kunnen maken van zoiets.

6 likes

Oh ik begrijp je! Nee, soms vind ik het ook wel lastig om te zien ofzo, want ik zou in die situatie ook helemaal niet de behoefte hebben om het te filmen oid. Maar goed is dan ook niet mijn werk. In dit geval in de vlog van Lotte, was de daadwerkelijke paniekaanval al wel (grotendeels) voorbij toen ze filmde denk ik nav haar verhaal.

1 like

Nou dat lukte Romy onlangs anders hartstikke goed

2 likes

Zou het niet voor die mensen zoals Romy juist normaal zijn om je camera/telefoon erbij te pakken? Ik zou in zo’n situatie en als ik alleen was een van mijn ouders bellen, want dat is het eerste wat in mij opkomt. Voor ‘hun’ is misschien filmen een “logische” reactie.

Ik kan me dat persoonlijk niet voorstellen, maar je ziet het wel vaker.

Soms is het juist fijn om bij een paniek aanval wat anders proberen te doen. Dan heb je afleiding.

Vind dit echt een prachtige foto van massa!

96 likes

Ik vind Mascha sowieso een hele mooie vrouw!

2 likes

Ik ben ook in de war :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: haha

Hé nog een boze kleuter @Kroket @Knofje