Beutyblogtopic XL #5

Ja en omdat het spon was toch?

4 likes

‘‘Sorry voor mijn stem’’

Ik hoor helemaal niks?:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Als je maar je teentjes in dezelfde kleur lakt als je vingernagels zit je goed.
En je handtasje moet qua kleur matchen met je schoentjes.
Zo heurt het.

1 like

Oh en ik ontdek net dat Jaclyn Hill lippenstiften verkoopt die bedorven zijn.
Gatsiebatsie!:nauseated_face:

Jaa wow, dit artikel op op Buzzfeed zag ik gister

1 like

Ik las iets over haren in die lipsticks van Jaclyn Hill en klikte het gelijk alweer weg, brrrr wat een eng idee.

Vind het wel jammer om te zien dat Jaclyn, zoals vele anderen, enorm fake geworden is. Alles valt binnen hetzelfde overdreven stijltje met chirurgie, nepwimpers, filters enz. Op deze manier lijkt iedereen op elkaar. Dat moeten ze natuurlijk allemaal zelf weten, en vind dit soort mensen niet meer de moeite waard om te volgen. Ik had Jaclyn bijv. al een tijdje niet gezien en ik schrok gewoon van het contrast met vroeger:

Nu

6 jaar geleden

Naturel uiterlijk van 4 jaar geleden ter vergelijking

18 likes

Wow wat een verschil

3 likes

Ze is en was erg knap! Vooral de lippen zijn zo zond

1 like

Hmm ja inderdaad! De video is natuurlijk wel van een afstandje gefilmd. Ze heeft wel duidelijk haar neus en lippen laten doen. En misschien nog meer dingen? Ik vind haar er in die video in elk geval veel beter eruit zien dan met dat filter hierboven. Dat is een paar keer leuk maar ik snap niet waarom mensen op werkelijk elke foto er zo uit willen zien :hushed:

1 like

Is het een regel dat je geen make-up op mag bij zulke videos? :thinking:

16 likes

Ik vermoed dat men dit expres doet als trucje om ‘eerlijker’ over te komen. Zo van: ik zit er Ă©cht mee en geef mezelf nu Ă©cht bloot :roll_eyes:

15 likes

Hoodie, geen makeup
 dat is het recept inderdaad.

18 likes

Bij voorkeur ook een constante traan aanwezig

1 like

Omg Martine weer zwanger? #wilvantien

2 likes

O ja is geen beautyblogger meer

Besloot net even random op het kanaal van Vera Camilla te kijken, laatste video was 13 december :anguished:

1 like

Woow dat heeft ze knap verborgen weten te houden, wat leuk voor haar!

Ja, klopt, ze had toch ook aangekondigd dat ze er tijdelijk mee zou stoppen?

1 like

volgens mij is de mening op dit forum daarover wel duidelijk haha, lijkt me niet echt een afspiegeling van de hele samenleving

3 likes

Ja, had van haar alleen niet gedacht dat dat zo lang zou zijn, zij was juist altijd zo dedicated! (Niet dat er iets mis mee is hoor, ik weet dat ze een burnout heeft en daaraan werkt :slightly_smiling_face:)