Beschrijf een type mens

De Kim Kardashian wannabe

Deze wannabes houden stellig vol dat ze de Kardashians helemaal niks vinden, maar weten niet hoe snel ze een outfit moeten kopiëren. Denk aan strakke jurkjes of cycling shorts, lange wimpers en een nude lipstick. Is de look compleet, dan is het tijd voor een selfie voor instagram. Lippen in standje duckface, borsten vooruit en de rug zo gebogen dat de billen goed uit komen. Een instastorie kan natuurlijk ook nog, waar de wannabe met haar haren speelt en playbackt in de auto.

5 likes

Jongens van 30. Die heten dan Erik, Sander of Wouter. Ze hebben de fase van op zichzelf wonen overgeslagen en zijn vanuit het ouderlijk huis gaan samenwonen. Hebben vaak wel alles goed op orde en geen schulden of gekke uitspattingen waarbij ze een paar weken noodles moeten eten omdat er een hele goede lastminute voorbij kwam. Ze eten sowieso geen noodles want ze houden niet van “buitenlands” eten. Ze hebben nog verkering met dezelfde meid als op de middelbare school of zijn daarmee getrouwd.
Je hebt er eigenlijk geen last van en ze doen niks geks. Zij hebben eigenlijk ook nooit ergens last van want ze letten niet zo op anderen. Ze zijn niet dom of lui en zon beetje het fijnste type buurman dat je kan hebben.
Daarnaast dragen ze dit type trui, al jaren:

De trui

Deze tekst zal worden verborgen

58 likes

Oke dit is echt m’n lievelingstopic geworden hahaha

3 likes

haha! Sowieso is de Jack en Jones man ook weer een type op zich hahaha

5 likes

deze gewoon. so true i can’t
i can’t

noodles buitenlands eten i can’t

4 likes

Haha dit is mijn man. Man ja, van huis uit getrouwd. Ik zal dan wel de vrouwelijke variant zijn. We eten wel noodles overigens.
En we gaan eigenlijk altijd binnen Europa op vakantie, maar dan weer niet naar Frankrijk.

5 likes

Toch wel deze dan?

Niet te gek hoor!!

Nee grapje. Het is een fijn type man waarvan je weet wat je er aan hebt. Zo’n type man wil alleen geen relatie met een type als ik haha

7 likes

De millenial filosoof

Jongeman, in zijn twintigerjaren meestal. Studeerde filosofie/politieke wetenschappen of misschien wel filmregie. Is al enkele jaren zijn scriptie aan het afronden. Werkt ‘voorlopig’ in de horeca, heeft een bril en luistert naar Kurt Vile, Beach House en The War on Drugs en gaat graag naar concerten in kleine zalen. Leest af en toe een boek waar hij dan maanden lang naar refereert in elk gesprek dat hij voert en doet alsof hij alleen arthouse films kijkt. Is meerdere avonden per week op café te vinden waar hij zich zelden bezighoudt met leeghoofdig geklets. Liever discussieert hij over actuele thema’s of de ideeen van Nietsche. Hij verafschuwt burgerlijkheid. Is niet echt sportief maar probeert wel geregeld te gaan hardlopen. Hij is niet zelden vegetariër, drinkt veel koffie en (speciaal)bier en heeft misschien wel een tattoo van een geometrische herten- of wolvenkop.
Hij wordt meestal verliefd op meisjes die al een vriend hebben.

23 likes

Maar dan natuurlijk wel slechte hardstyle of happy hardcore uit 93 of kind van de duivel troep. Met petje op. En pukkels. En sigaretten en teveel foundation en lelijke markeerstiftwenkbrauwen. En nep nikes van de zwarte markt. En schakelketting om.

1 like

Dit ben ik spot on
(maar ga niet zo vaak naar festivals)

standaard festival boy: Draagt een patagonia shirt met een daily paper fanny pack. Maar niet om zijn buik nee natuurlijk schuin bij zijn borst. Draagt hippe sneakers met gekke sokken en heeft een rond montuur bril (bij voorkeur gewoon een rayban). Zijn vrienden zien er allemaal hetzelfde uit (net zoals eigenlijk de rest van het festival) maar toch voelen zij zich heel hip en uniek. Ze doen wat gekke moves met een flesje water in de ene hand en telefoon in de andere hand waarom alles gefilmd moet worden. Want alles met gedeeld worden en er moeten likes binnen geharkt worden op insta. Anders ben je niks waard.

Standaard festival chickie: heeft iets aan met panterprint. Een rokje, jurkje, jumpsuit maakt niet uit. Of iets met bloemen, ook goed. Daaronder zijn dr. Martens niet te missen en bij de meiden is ook een ronde bril heel uniek. Zij dragen geen fanny pack van Daily paper maar een wannabe gucci riemtasje. Het haar is half opgestoken en naast de ogen hebben ze royaal lopen strooien met glitters. Want doe eens lekker gek. De helft van het festival wordt gemist want deze tijd wordt benut om foto’s te maken. Iedereen moet natuurlijk wel weten waar ze zijn geweest!!! Anders telt het niet. Dan kon je net zo goed thuis blijven.

edit: oh beetje spuit 11 zie ik @Ladyhawke

14 likes

Omg mijn vriend is dus helemaal niet een ‘Jack en Jones-man’ maar hij draagt het merk wel… hij snapt gewoon niet wat hij er mee uitstraalt… hij draagt ook het liefst van die shirts met teksten als ‘Old Sports 1976 white tiger cool je moeder’ erop. Ik heb er laatst stiekem een paar weggegooid…

50 likes

Hahaha ja en na 2 weken draagt ze zo’n button met 'baby on board’:nauseated_face:

8 likes

Hahahaha zo herkenbaar
En ik denk dat ze ook alle Facebook Posts deelt waarbij je baby-gerelateerde dingen kunt winnen.
En dan wint ze zo’n fotoshoot:

18 likes

Er zit een briljante versie van ‘wie is het’ in dit topic. ‘Draagt de persoon wel eens geruite kledingstukken?’ ‘Kookt de persoon met pakjes en zakjes?’

21 likes

HAHAHAHA

2 likes

Ja hahahaha of ‘meteen flink geoefend natuurlijk ;)’

3 likes

Die komt op canvas aan de muur. Via een aanbieding van de Kruidvat.

7 likes

Op de laatste twee zinnen na, ben ik dit​:see_no_evil::stuck_out_tongue_winking_eye:

ZE ETEN VOORAL LOKALE PIK echt hou op hahahahahahahaha

35 likes